Diari Berahi Yasmeen

Monday, February 5, 2007

Sambungan Honeymoon

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 3:49 am

Aku merasakan keindahan yg tak dapat aku gambarkan. Pada saat lidah Saiful menjalar pada bibir faraj aku, aku merasakan satu getaran yang mengalir dari hujung kepala aku dan terus kehujung kaki. Aku merasakan debaran yg memuncak. Aku terasa ingin memberikan respon yg baik tetapi aku malu. Namun aku tak mampu untuk terus berpura-pura tidur lebih lama lagi.

Aku benar-benar telah terangsang. Aku tau Saiful menyedarinya sebab pantat aku dah basah habis. Jilatan Saiful semakin menusuk ke lembah. Aku memejam mata menahan nikmat dan tanpa aku sedari aku mengeliat kesedapan, sedikit demi sedikit membuka ruang dan merelakan segalanya. Aku mengerang tanpa kawalan dan menggenggam rambut Saiful yg semakin ligat menjilat pantat basah aku.

Kucupan Saiful naik kepusat dan ketepi pinggang. Jilatan lembut dan kucupan hangat itu lebih membuat aku kegelian. Bibir Saiful semakin naik, dari pantat ke pusat dan dia menghisap puting breast aku sambil menggigit halus. Aku dapat rasakan jemari Saiful menggosok lembut kelentit keras aku sementara puting breast aku terus dinyonyot lembut penuh berahi.

Perlahan-lahan Saiful menghunus jari tengahnya kedalam lubang pantat aku sedikit demi sedikit. Aku terkemut-kemut sedap. Malam ini aku membayangkan bahawa aku adalah seorang isteri yang sedang menjalinkan hubungan intim dengan suami. Malam ini aku mengecapi malam bulan madu kami seperti pasangan lain. Aku kira aku tak mungkin dapat menikmati malam seperti ini, tetapi nampaknya nasib masih lagi menyebelahi aku.

Malam tu Saiful tarah aku cukup-cukup. Kami projek dengan penuh rasa selesa dan kasih sayang. Kasih sayang? Entahlah…

Note : sori ye. Lambat sambung citer ni. Aku takde idea dan takde mood nak menulis sebab… mesti ade sebab ke? Alamak! Takyah la bagitau, tak penting pun… :p

The Banana Smoothie Theme. Blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 159 other followers