Diari Berahi Yasmeen

Thursday, November 29, 2007

sambungan kisah kongkek Tiara dan Saiful

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 7:59 am

“sape tu sayang?” Tiara panic.“entah!” wajah Saiful turut pucat.“oh mamat pizza kot, tadi sebelum u datang I ada call pizza, tapi lambat sangat, I ingat diorang tak datang” Saiful memandang pintu.“u pegi la tengok…” Saiful memandang Tiara.“i?” Tiara tercengang tapi dia tetap turun dari atas meja dan menuju kepintu dalam keadaan bogel.  

Mamat pizza terkejut beruk. Dia berundur dan mula nak blah tapi Tiara sempat tarik tangan mamat tu. Mamat tu terkejut dan pizza kat tangan dia nak terjatuh. “tiga puluh satu ringgit, empat puluh sen, puan…” suara mamat tu menggigil.“masuk la dulu, I ambik duit…” Tiara senyum.“takpe puan, saya tunggu kat sini” mamat tu makin gagap. Boleh nampak tangan dia menggigil pegang pizza.“masuk la. I tak pakai baju ni, nanti orang nampak” Tiara terus tarik budak tu masuk dan tutup pintu. Budak tu terkial-kial segan lebih-lebih lagi bila nampak Saiful turut berbogel berdiri ditepi meja makan. “letak je kat situ” Tiara mengarahkan mamat pizza tu letak pizza atas meja kat ruang tamu.

Budak tu kelihatan takut-takut tapi perlahan-lahan dia jalan ke ruang tamu dan letak pizza atas meja tu. Tiara kembali kepada Saiful. Mereka berkucupan sekejap dan sambung balik permainan yang tergendala tadi. Tiara merangkak diatas lantai berhampiran meja makan dan Saiful mula melutut memacak dari belakang (doggie) tanpa mempedulikan mamat pizza tadi. Mamat tu semakin serba salah. Dia tak tau nak pandang mana. Nak tengok, segan. Kalau tak tengok, rugi pulak rasenye hehehe…

Sudahnya mamat tadi ‘mengeras’ sendiri. Dia duduk diatas sofa sambil memerhati Tiara dan Saiful berdrama. Selepas 3-4 minit ditujah, Baru Tiara teringat yg mamat tu ade. (sedap sangat sampai lupa alam sekeliling). Tiara tengok mamat tu dah pun keluarkan konek dia dari celah lubang zip yang terbuka sambil lancap sendiri. Tiara berdiri dan menghampiri mamat pizza tu (konek dia lagi besar dari Saiful). Tiara memanjat keatas mamat pizza yang sedang duduk tu.

Tiara mula menekan agar konek budak tu terpacak masuk kedalam lubang Tiara. Budak tu mengerang sedap. Budak tu nampak macam malu-malu dan takut-takut. Saiful menghampiri dan menjilat punggung Tiara. Budak pizza tadi membuka topi pizza dia sebab topi tu mengganggu dia nak nyonyot tetek Tiara yang besar membengkak. Saiful mula memacak lubang belakang Tiara sebab lubang depan dia mamat pizza tu dah pakai thehehe…

Tiara mengerang kuat. Kedua-dua lubangnya terasa sendat tersumbat. Saiful menampar kuat punggung putih melepak Tiara hingga ke merah-merahan jadinya. Mamat pizza tertewas dulu (sebab itu pengalaman pertama dia mengongkek pompuan). Patutlah baru 5 minit dah pancut. Kene pulak Tiara mengemut sebab tahan sakit kene bontot dengan Saiful. Kehkehkeh… 

“puan, saya balik dulu” budak tu terkocoh-kocoh zip seluar dan pakai balik topi dia.“dik, duit pizza…” Tiara separuh menjerit bila budak t uterus jalan laju menuju ke pintu nak keluar.

“takpe puan, saya bayar” wah! Wah! Dapat pantat terus kasi pizza free hehehe… Tiara dan Saiful geleng kepala dan Saiful terus terbantut nak habiskan game. Saiful Cabut konek dan cuba lancap sendiri, tapi Tiara prihatin dan membantu (kolom konek) sampai Saiful berjaya pancut (dalam mulut Tiara)… Patu mereka berdua makan pizza sama-sama :p

Monday, November 26, 2007

kisah kongkek Tiara dan Saiful

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 7:58 am

sensitif benar jiwa sejak akhir² ni. lebih² lagi sejak Tiara sampaikan berita yang membuatkan jiwa aku luluh tak terkata. Ia tak sepatutnya begitu. aku sendiri yg nak Tiara ceritakan segalanya pada aku, sekarang aku sendiri yang makan hati. bodoh tak aku?

Malam pagi tu, selepas segalanya berlaku, Tiara call aku. Agak lewat. Jam 11.25 pagi masih dikira pagi kan? Mase tu Tiara kat ofis. Malam sebelum tu, dia betul² hantar makan malam ke rumah aku. Selepas mereka sama² makan malam bersama. Sekali lagi mereka makan bersama.

Tiara kata dari ramas meramas sudah menjadi picit memicit. Yang penting bagi aku, bagaimana cara ia bermula. Tapi Tiara kata ia berlaku dalam sekelip mata. Aku cuba mengawal suara supaya aku kelihatan gembira dan excited nak dengar cerita tu. Tak nak la nampak sangat yg aku kecewa. Aku pun sebenarnya tak pasti aku kecewa, sedih atau biasa² je.

Tiara kate bermula dengan sebuah pertolongan, saiful sekali lagi mintak pertolongan. Tolong melanpiaskan nafsunya yg sejak sekian lama dipendam. Nampaknya Saiful meluahkan perasaan kepada Tiara, dimana dia sungguh tersiksa menjadi suami aku tanpa nafkah zahir dan batin sejak sekian lama. Dan aku tak pasti setakat mana luahan itu berlanjutan. Mungkin Tiara pun tak sampai hati nak cakap kat aku.

Kalian sendiri boleh bayangkan, apa yang berlaku bila suami gersang bertemu dengan seorang isteri yg sering ditinggalkan suami. Mereka berkucupan. Saiful mula meramas buah dada pejal Tiara dan wanita itu merelakannya. Setiap helaian dilucutkan satu persatu dari tubuh Tiara. Juga wanita itu merelakannya. Spender Tiara dilurutkan turun hingga kebuku lali.

Tiara mengangkang dalam keadaan duduk diatas sofa. Saiful melutut menghadap permukaan kemaluan Tiara. Bijik kelentit yg tersembul itu seakan memanggil-manggil Saiful untuk mengusapnya.

Saiful menjilat dengan penuh nikmat. Tiara mengeliat kesedapan, merengek manja dan semakin luas kangkangannya menikmati jilatan penuh syahdu itu. Tiara mengerang lagi. Sementara Saiful terus menjilat penuh kelembutan menikmati haruman floral sumber ayu pada faraj basah Tiara. Sesekali lidah Saiful menjalar masuk ke lubang Tiara yang sedia kebasahan.

Saiful bersedia memberi tusukan padu. Tiara turut sama merelakannya. Dua-dua dah hilang akal, dah tak ingat anak bini/laki masing-masing. Yang sorang bini dalam pantang (kalau tak dalam pantang pun memang tak dapat pantat), yang sorang lagi laki takde dah dekat seminggu. Tiara mengerang nikmat. Tujahan demi tujahan membuat tetek pejal Tiara bergoncang-goncang.. Tanpa segan sili Saiful nyonyot tetek Tiara dan menggigit halus (buat lovebite) kat tetek dan sekitar dada Tiara. Tiara kesedapan dan membiarkan saja gigitan cinta itu bersemadi disitu. Saiful mendukung Tiara. Diletakkan Tiara keatas meja makan dan Tiara terbaring dalam keadaan mengangkang.. Saiful berdiri dan menjingkitkan kaki (meja makan tinggi sangat) sambil membenamkan koneknya ke dalam lubang keramat Tiara hingga ke hujung pangkal konek. Tiara menggosok kelentit sendiri ketika Saiful sedang memacak. Saiful tak tahan dengan perlakuan Tiara dan menggoncang dengan lebih kuat lagi hingga meja makan tertolak dan bergerak sedikit. Meja bergoncang kuat hingga vas kaca diatas meja makan tersebut terjatuh kelantai dan pecah. Namun mereka tidak mempudulikan vas tu. Mereka meneruskan pacakkan dan sama-sama mengerang dengan bebas (maklum la rumah line clear). Saiful menghenyak lagi sampai berkocak-kocak bunyi pantat basah Tiara berlaga dengan pinggul Saiful. Tiara memang dah basah habis. Tiara meramas-ramas buah dadanya yang bergoncang-goncang. Saiful memacu lagi.  

Ting Tong! Bell berbunyi dan mereka berdua tersentak! Bersambung…

Monday, November 12, 2007

Makan Luar!

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 10:56 am

Aku sampai Kuantan sabtu lepas. Lega aku dapat balik rumah sendiri. Dalam keadaan mcm ni (dalam pantang) aku lebih selesa kalau mak aku yg jaga. Belum pun 8 jam aku kat Kuantan, Tiara call aku bagitau Saiful mintak tolong hantar makanan kat rumah. Tiara mintak izin aku dan tanye boleh tak dia tolong hantar makanan kat Saiful.

Sesungguhnya aku mengerti maksud tersirat. Lepas hantar makanan, tentulah mereka makan sesama sendiri kan? hehehe… aku OK je. Tapi kadang rase jeles dan sedih. Boleh meroyan kalau mcm ni. Tapi kadang aku rase cam ok plak. Tapi aku pesan kat Tiara, aku mesti tau apa² yang berlaku antara mereka. Itu je syaratnye kalau dia berhajat nak makan ‘suami’ aku.

Aku mula tak senang duduk sejak talian perbualan aku dengan Tiara berakhir. Aku tak sabar menanti panggilan dari Tiara untuk menceritakan segalanya. Aku harap Tiara berlaku jujur pada aku. Saiful dah sah² la menipu. Aku saje call dia tanye dah makan ke blom, dia kate baru lepas makan :p sedangkan tadi Tiara kate Saiful mintak tolong hantarkan makanan kat rumah. Sape nak makan sape pun aku tak tau la.

Thursday, November 8, 2007

Laura Al-Hidayah Binti Saiful Nizam

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 9:03 am

Aku mulakan hidup baru bersama anak aku yang berusia 3 minggu. Oh ye nama dia Laura Al-Hidayah. Mase nak Register tu kerut² jugak muke orang tu tapi dia tak cakap ape² maknanye lepas la tu. Dan Laura Al-Hidayah yang berbintikan Saiful Nizam itu sangat comel dan nampak mcm pendiam budaknye. Jarang menangis kecuali lapar dan buang air. Tak banyak karenah sangat. Malam pun, cuma bangun sekali je. Itupun sekitar jam satu pagi. Lepas tu aku boleh tidur dengan tenang mcm biasa.

Laura Al-Hidayah menjadi kesayangan atuk dan nenek. Si comel yang menjadi kebanggaan keluarga itu semakin menghantui diri aku bersama dosa-dosa silam aku. Aku mula memikirkan nak buat DNA untuk menentukan siapa bapak kepada Laura.

Zamri ada datang ziarah aku bersama mak aku. kalau takde aral melintang, minggu depan aku balik rumah mak aku pulak la. Dalam keadaan mcm ni, lagi best kalau mak sendiri yg jaga. Senang aku nak menonggeng ke, telentang ke, terlungkup ke…

Semua pergerakkan aku terbatas. Buat tu tak boleh, buat ni tak boleh, makan tu tak boleh, makan ni tak boleh. Dan yang paling tak boleh sekali ialah kongkek hehehe…

Bercakap pasal kongkek. Aku tak berpeluang nak berborak dengan Tiara pasal pengalaman sex dia dengan Saiful. Dia cuma bagitau aku yang kejadian tu telah berlaku. Tiara pun dtg mase tetamu ramai. Family aku ade, Family Saiful ade. So, kami tak berpeluang nak borak pasal tu semua.

Yang pasti, Tiara datang kat aku pada satu hari, kalo tak silap hari ke-12 aku dalam pantang hari tu, mengatakan yang dia dgn Saiful dah ‘buat’ kat opis. Ahaaa… sesuatu yang menarik untuk diceritakan. Tapi sayang, aku tak dpt cerita detailnye lagi. Aku harap sangat aku dapat keluar berborak, lepak dengan member, ke club atau kemana-mana. Aku bosan sgt duduk kat rumah. perasaan aku untuk menjadi seorang ibu memang takde langsung. Boeh dikatakan rasa sayang aku terhadap Laura 50-50. Aku pun tak asti. Ibu jenis apakah aku ni…

Yang pasti dia telah lahir kedunia dan aku kini bersama Laura. Laura adalah lambang cinta kami. Kami? Tak taulah Laura tu lambang cinta aku dengan siapa. Dan aku pun tak pasti sama ada Laura terbentuk atas dasar cinta atau nafsu semata-mata.

The Banana Smoothie Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 164 other followers