Diari Berahi Yasmeen

Saturday, April 18, 2009

puncak kenikmatan

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 10:46 am

semalam mak aku dtg bwk Laura. lame jugak aku tak jumpe Laura dekat sebulan jugak la. selepas menggomol Laura sampai dia penat dan tertidur, aku bergomol dgn Zamri pulak :p kebetulan pulak aku memang gersang tak tertahan.

malam tu lepas borak2 dgn mak, aku bwk Laura masuk bilik aku. bergurau senda bergelak ketawa sampai Laura tertidur. Aku pun hampir tertidur jugak tapi tiba-tiba aku rase ade orang panjat atas aku. Mengucup aku slowly dan aku membalasnya dengan penuh nikmat.

buah dada aku memang menegang keras, apalagi bila dia nyonyot dan sesekali menggigit halus puting aku yg turut menegang. dikepit2 kedua-dua buah dada aku sambil menyembamkan muka dia kat tengah2 lurah tu. yang bawah segera basah berair tanpa disentuh. apalagi bila dia start sentuh bijik kelentit aku dengan hujung jarinya, memang aku tak boleh nak kontrol diri lagi.

aku jadi tak sabar dan terus memanjat zamri. aku menggesel-gesel konek tegang zamri ke permukaan pepek aku sebelum batang panjang itu disorong masuk kedalam lubang aku.

aku menghenjut penuh syahdu. buah dada aku tergoyang-goyang mengikut irama goncangan yang sederhana laju. rambut aku turut terhurai menutup muka zamri sesekali. zamri mendesah. aku turut sama melepaskan nikmat yang masih perlu dikawal sebab mak aku tido kat bilik sebelah.

sesekali Laura bergerak membetulkan kedudukan badan. Mungkin dia tak selesa turut sama tergoncang-goncang :p zamri sesekali meramas-ramas kedua-dua buah dada aku yg membengkak yg terhayun-hayun dihadapannya. sesekali aku merapatkan dada aku ke dada zamri sambil terus menggelek dan kami berkucupan penuh nikmat. berlawan lidah dan menyedut bibir kegeraman.

aku dibaringkan dan batang zamri ditujah dalam keadaan serong. sebelah kaki aku diangkat tinggi dan zamri menolak masuk konek dia sedalam-dalamnya. kenikmatan yang tidak terkata. lubang depan ditujah, lubang belakang diacah-acah dengan jari. aku rase kenikmatan maksimum yang teramat indah. buah dada aku terus terbuai-buai melantun-lantun ke kiri dan ke kanan.

zamri mengalas bawah bontot aku dengan bantal dan dia menujah lagi. sumbatan terasa padat. zamri menekan dalam lagi. desahan zamri buat aku tak tahan. aku mengemut-ngemut kesedapan. pepek aku makin tak terkawal banjirnya. sambil menujah, zamri turut mengusik-ngusik kelentit aku yg basah licin. kesedapan yg tidak terkata. aku hanya mampu menikmatinya dengan menggigit bantal, takut terjerit sedap sampai mak aku kat bilik sebelah dengar.

zamri memancut. dia henyak sedalam-dalamnya dan tentu la lepaskan tembakan di dalam. zamri menghabiskan sisa2 das tembakan dan kami terkulai sampai dengar azan subuh berkumandang baru zamri lari keluar masuk bilik lain. nasib baik tersedar, kalo tido kat bilik aku sampai pagi…..?!!!

Tuesday, April 14, 2009

gersang dan terangsang…

Filed under: Berahi, Diari Kehidupan — Yasmeen @ 9:29 am

hari ni aku rase sunyi. sejak mlm td mood aku tak menentu. terus terang aku ckp sebenarnya aku rindukan belaian lelaki. bagi aku sex merupakan satu keperluan asas yg paling penting dlm hidup aku, kalau tak, aku boleh sakit kepala menahan.

mlm tadi suasana bertambah kacau. ustaz rochi call dari kejauhan. ustaz rochi bukan mcm dulu lagi. dulu dia takut-takut. keberanian dia tersembunyi dibawah songkok. sekarang dia dah lain. dia dah pandai keluarkan ayat menggoda. walaupun secara tak langsung, tapi ayat-ayat dia cukup buat aku faham. tapi dia kat sane dan aku kat sini, ckp pun tak guna. phonesex je mane tahan.

dia buat aku gersang tak keruan. aku dan dia cuma borak-borak kosong. cuma sesekali je diselitkan dengan gurauan berkasih. tapi ustaz tak tau sambil berborak, aku gentel bijik aku yg kebasahan. kdg-kdg suara aku seakan mendesah. bila dia tanye kenapa, aku tak mengaku dan jawab takde ape-ape :p

lepas letak phone, aku masih lagi teruskan mengosok bijik aku yg basah tu. sesekali aku jolok-jolok hujung jari aku kedalam lubang aku. geram je rase cam nak masukkan something. mane aku nak cari konek mlm-mlm? ape perhatikan nama-nama yg tersimpan dlm handphone aku, tapi takde sorang pun yg aku rase selamat untuk dihubungi.

sementara aku terpaksa terus mengusap kelentit basah aku sendiri. aku terkulai resah di atas katil meramas buah dada, menggentel bijik kelentit yg basah sambil sesekali mendesah. mmg mlm td aku betul-betul rase nak konek. aku rase nak nangis sebab aku rase nak sangat konek. aku tengok botol bedak pureen laura pun aku rase nak masukkan tapi besar sangat pulak. habis pecah dara aku nanti :p

aku sebenarnya dah tak tahan lagi hidup gersang mcm ni. tapi aku ada masalah yang tak sama mcm org lain. bila aku ada suami, aku akan rasa nak try konek lain. disebabkan aku dah banyak sgt rasa konek, macam-macam jenis konek (hampir 20 konek sepanjang hidup aku terjebak dalam dunia ni) so aku rasa aku tak boleh setia pada satu konek je. setiap konek ade kelebihan dan kekurangan masing-masing. aku kena akur dengan semua tu.

jadi untuk mlm tadi, aku adalah seorang janda gersang…

Friday, April 3, 2009

kembali mengongkek…

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 10:18 pm

mesti korang tertanya-tanya nape aku hilang lame kan? aku dah berhenti keje. aku dah tak boleh nak handle boss aku tu lagi. mcm aku ckp dulu, mcm aku je yg kene bertanggungjawab atas ape yg berlaku hari tu. sekarang aku tak nak ambik tau lagi pasal boss (ex-boss) aku tu. bukan aku nak lepas tangan. tapi aku dah malas nak fikir lagi pasal dia dan masalah remeh dia dengan bini dia. lagipun aku takde hubungan serious dengan dia. so? abaikan boleh tak?

malam ni fikiran aku agak tenang. aku menaip dan zamri terlena puas diranjang. petang tadi dia sampai. setelah sekian lama kami tak bersama, malam ni akhirnya aku dapatk keluarkan air yg yang melimpah ruah yg dah lama tertunggak tak berbayar.

zamri menjilat lembut kelentit aku yang kebasahan. tarian lidah zamri mengusik-ngusik bijik kelentit aku. lubang aku dijolok-jolok dgn hujung lidah. sesekali dia menggigit halus bijik dan bibir faraj aku. aku mendesah. sedap!

aku mengangkang dan membiarkan kesedapan menular ke seluruh badan. punggung pejal aku terjongket-jongket menahan kesedapan. sesekali zamri berhenti menjilat dan menusuk jari tengahnya kedalam lubang aku. dia menolak masuk jarinya seperti kebiasaan dia menolak masuk koneknya.

aku mendesah. tusukan jari dah cukup buat aku sedap tak keruan. aku tak sabar menantikan tusukan konek zamri. aku merengek-rengek minta disuap konek dengan segera. aku tak tahan lagi nak menanti diacah-acah dengan kesedapan jemari.

tusukan perlahan zamri tenggelam hingga kepangkal konek. aku mendesah kuat. aku mengerang penuh taksub menikmati kesedapan yg tidak terkata. zamri menarik keluar koneknya dan menusuk lagi. zamri menekan habis koneknya kedalam lubang dan aku mengerang lagi. kesedapan yang tak dapat aku gambarkan. tusukan zamri semakin laju dan padu. aku semakin tak keruan. banjir yg aku alami melimpah ruah hingga basah hingga ke celah peha.

nikmat yg tak terkata…

The Banana Smoothie Theme Blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 159 other followers