Diari Berahi Yasmeen

Tuesday, June 12, 2007

fucking time!

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 11:12 pm

si izaida, kalo bab kongkek, mabuk pun jadi tak mabuk. Aku berbalik ke bilik dia, aku tgk dia pulak tgh panjat denial. Tak cukup dgn tu, dia menjilat habis seluruh tubuh denial. Semua nak digigitnye. Aku tgk dada denial penuh tompok² merah disedut si izaida. Izaida gelek selamba sampai denial taksub dgn kesedapan digelek. Denial mengerang dan izaida terjerit-jerit mengawal kesedapan setiap kali dia menghayun gelekkan diatas tubuh denial. Tgh aku syok² ambik gambo izaida dan denial, zamri masuk bilik izaida, dia terus tarik aku tolak aku atas katil dan aku terbaring sebelah denial.

“denial, dia mabuk. Aku tak boleh…” aku dah mula pejam mate ngeri. Takut zamri tujah aku kuat². Dia dah la tgh mabuk. Busuk pulak tu hehehe… Denial terus baringkan izaida pastu terus beralih pada aku. Zamri cam bengong jap. Pastu dia terus panjat izaida. Seperti yg aku jangka, dia mmg tujah izaida ikut suke hati dia sampai budak tu terjerit² mcm kena rogol. Aku naik ngeri. Izaida jerit² “no! no! pls don’t!” tapi zamri terus henyak izaida bertalu-talu. Dia angkat dua² kaki izaida keatas bahu dia dan tujah izaida. Aku nampak dia tekan konek dia dalam² sampai izaida pegang² perut dia, mungkin senak.

“jangan tengok…” denial tutup mata aku lepas tu terus kiss aku. Lidah dia bermain-main kat bibir aku. Kami beradu lidah dan aku mula merasa kenikmatannya bila dia mula nyonyot² breast aku dan menjilat sekitar dada dan leher aku. Aku terus tenggelam dalam belaian denial walaupun diganggu bunyi bising disebelah. “first time aku main dgn pompuan mengandung… sexy” denial senyum. Dia baring mengiring disebelah aku. Dia kangkangkan aku, naikkan sebelah kaki aku ke atas peha dia dan mula mengusap kelentit aku perlahan-lahan. Makin lama makin sedap, dan kelentit aku makin mengembang dan mengeras. Denial menggosok-gosok kelentit aku yg mula basah dan membengkak. Denial memasukkan jarinya sebelum dia cuba menujah aku dengan batang keras dia.

Aku terus tenggelam dalam kesedapan dan suara jeritan izaida tak lagi kedengaran. Izaida dah tido :p zamri turut terbaring sebelah izaida dihujung katil sebelah sana. Sekarang giliran aku dgn denial pulak. Denial pacak aku perlahan. Sedikit demi sedikit dan dia meramas breast aku den sesekali menggigit lembut puting aku yg timbul tegang tu. Shima masuk. Aku lihat shima kolom konek zamri yg tengah tido. Zamri mengerang dah akhirnya membuka mata. Dia mengusap perlahan kepala shima yg sedang kolom konek dia dengan juntaian rambut panjangnya. Konek zamri hidup semula. Zamri bangun dan memusing shima kebelakang. Shima menonggeng dan zamri menghenjut shima bagaikan memacu seekor kuda. Zamri menepuk-nepuk punggung shima yg sedang menonggeng hingga kemerah-merahan punggung budak tu dikerjakan. Denial nampak cam geram dgn perlakuan shima dan zamri disebelah kami. Dia mula menujah aku dengan lebih laju lagi. Sambil menujah, dia menggentel kelentit aku dengan hujung jari. Aku merasakan kesedapan dua kali ganda diperlakukan begitu.

Shima terjerit-jerit setiap kali zamri menampar punggungnya. Zamri menghayun shima dengan memegang kedua-dua pinggang shima dan menekan-nekan punggung shima kuat hingga konek dia tenggelam kedasar. Denial menjilat abis satu badan aku. Lagi dia geram, lagi laju dia henjut, jilat dan meramas. Aku tak ingat bila denial pancut, bila shima dan zamri habis. Yg aku tau, aku bangun tidur, aku dah ade dalam bilik aku, zamri telanjang bogel tidur sebelah aku. Bile aku keluar, aku tengok denial tidur atas sofa memeluk erat elly. Manakala shima dan izaida tidur atas katil izaida berdua dalam keadaan bogel.

Monday, June 11, 2007

mari kite enjoy!!!

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 10:44 pm

Pagi tu aku ckp kat mak aku, aku ke JB jumpe client baru. Mak aku tak kasi aku drive. Sebenarnya aku dah plan dgn zamri nak suruh dia offer diri utk hantar aku ke JB atas alasan bahaya kalo aku drive sendiri :p tp mak aku plak cam paham² je tak kasi aku drive sendirik :p so zamri pun kononnyer hantar aku ke JB la nih. Saiful cam berat hati je. Dia suruh aku pegi dengan Faizal. Dan aku pun call Faizal, pesan kat dia, kalo Saiful tanye, ckp je aku ke JB.

JB tu kat mane? Kat shah alam je sebenarnye :p kat rumah aku ler… shima ade, izaida ade, Elly ade… Elly dah boring gile kat umah tu. Sejak aku ambik dia hari tu, dia terperuk je kat umah, dah jln sorang tak tau jln, nak ajak org, org plak sibuk xleh nak layan dia. Sian dia kan? :p So hari ni kite kasi dia enjoy abis².

Dpt bayangkan bila seorang lelaki dikerumuni 4 wanita? Ahahaha… by the way, Zamri ade kejutan utk kami. Sebenarnya takde la kami rancang semua ni. Cuma aku yg gatal membayangkan sesuatu yg extreme mcm ni. Mula² mmg la kami sekadar nak berhibur. Kami bwk Elly jln² sekitar KL. Ade la dia membeli belah utk family makcik dia kat Tulsa. Dia kate, baru hari ni kepala dia lapang. Kalau tak asyik mengadap tv dan dvd lucah je kat hall shima tu. Ekekeke takde org taut u semua dvd aku dulu. Shima yg dpt nama wakaka padan muke dia.

Mlm plak kami ke club. Minum sampai masing² dah mabuk. Mase tu aku hepi gile. Enjoy dan semua tu mengembalikan ingatan aku pada zaman remaja. Zaman² aku menggedik dulu. Habis secawan, perut aku panas, telinga aku panas. Baru aku ingat yg aku ni mengandung. Diorang pun baru terperasan yg aku mengandung. Mase start minum semua org lupa, laju je yamseng bile air sampai.

Aku stop takat satu gelas jelah. Aku dpt rasa anak aku bergerak. Perut aku panas kat dlm tak tau kenapa. Tapi ok. Takde ape b’laku. Mlm tu diorang semua mabuk sampai terhuyung haying cakap pun dah merapu. Ala-ala keling mabuk satu tong gitu! Sudahnye aku yg kene drive bawak balik kereta sebab aku tak mabuk.

Balik rumah tu Izaida muntah² sbb dia la yg paling byk sekali minum. zamri romen² dgn elly kat sofa. Kiss² berbunyi² buat panas telinga je. Si shima pulak dtg kepala gila dia terus bukak baju, bogel dan join zamri n elly. Handphone zamri berdering² byk kali. Dia biarkan handphone dia bunyi kuat sakit telinga aku. Aku dok bz gosok² belakang izaida yg termuntah² bagaikan org mengandung tu. Aku lari raba² poket seluar zamri nak cari hp dia. Aku jwb phone dia.

“aku tak lepas masuk rumah sepupu ko tu la zam!” suara lelaki tetiba serang aku kat corong tepon.

“ni sepupu zamri” aku bersuara.

“yasmeen ke? Ni denial. Kawan zam. Dia suruh dtg tp aku tak lepas masuk la, guard tahan”

Aku suruh dia parking je tepi jalan luar tu pastu jln kaki masuk dlm. Kalo masuk pun bukan ade parking hehehe. Dia pun terpaksa la jln kaki hahaha. Aku curah air atas kepala izaida abis baju dia basah. Pastu aku kuar sambut kwn zamri kat pintu masuk depan lift. Denial masuk. Dia terus pegi kat zamri yg tengah syok layan gomol dengan shima n elly kat sofa.

Aku sambung balik keje aku mandikan izaida yg busuk dengan muntah semua habis kene kat baju tu. Dia meracau pastu simbah aku pakai air sampai aku pun basah sekali. Izaida pecahkan cermin bilik air. Denial terkejut dan masuk bilik air.

“apsal pulak ni?” dia tanye aku.

Aku suruh denial tolong aku pegang izaida sebab aku nak tanggalkan baju dia. So aku dan denial tanggalkan baju dia dan mandikan dia. Susah sikit la pasal dia tak reti duk diam duk meracau. Kejap marah² kejap menyanyi. Dia sorang je minum dekat 2 jug. Pastu kami bawak izaida masuk bilik dia. Baringkan dia atas katil dan selimutkan dia. Denial balut rambut dia dan keringkan pakai towel. Izaida kelihatan tenang sikit la selepas dimandikan.

“boleh tahan jugak body dia ni” denial senyum kat aku. Aku senyum balik. Pastu aku kate “ko tido la sini, bilik lain dha penuh” denial senyum je bile aku ckp camtu. Pastu aku kuar, turn aku plak nak mandi, abis aku skali basah dikerjakan keganasan si izaida. Sementara zamri dengan 2 gundiknya tadi terus bergembira smapai dah turun ke lantai, bergomol atas karpet plak.

Lepas mandi. Aku kuar bilik  nak join dorang bergembira. Lalu depan bilik izaida yg pintunye terbuka luas tu, aku nampak satu kehebatan yg maha hebat. Denial melutut di lantai. Izaida dibaringkan dihujung katil. Jilatan lidah denial yg panjang tu buat izaida yg separuh sedar tu meramas-ramas breast dia penuh nafsu. Mulut dia yg tadi merepek dan bertukar kepada bunyi mengerang yg mengasyikkan sampai aku pun nak sedap. Denial kangkangkan izaida dan menjilat dari lubang bawah naik ke lubang atas. Denial jolok² lubang izaida dengan lidah panjang dia tu. Izaida mengerang meramas-ramas breast dia sambil pejam mata.

Aku masuk bilik izaida. “ambik gambo eh?” aku senyum.

“jangan  nampak muke tau” denial sempat berkata sambil meneruskan jilatan. Dia urut² ramas² peha izaida sampai merengek² budak tu dikerjakan. Yg aku pulak tah ape tebiat duk ambik gambo org. mmg aku focus kat tempat² yg syok je. Gambo lidah denial yg sedang menerok amasuk dlm lubang izaida. Gambo tangan izaida yg sedang meramas breast dia sendiri. Gambar punggung denial yg sedang menunduk sikit mase menjilat izaida, gambar izaida yg sedang mengangkang. Semuanya tak nampak muka seperti yg denial pesan tu :p

Dan aku ke ruang tamu plak. Mereka bertiga sedang berseronok. Aku pulak jadi seronok ambik gambar bagaikan sedang dalam penggambaran sebuah majalah porno hahaha… beruk bertiga yg sedang mabuk tu, lagi nampak flash camera lagi la berposing sakan hahaha…

Bersambung…

Monday, June 4, 2007

Kisah Kenikmatan dan Kepiluan Di Malam Hari Jadi

Filed under: Berahi, Diari Kehidupan — Yasmeen @ 7:47 am

hari tu terkejar-kejar gak aku duk layan family yg datang dari kuantan pastu kene pegi ambik Elly kat KLIA. Actually aku tak penah jumpe lly lagi, penah tengok gambo je, aku berhubung dengan dia pun melalai phone dan e-mail, itu pun sebab shima yg kenalkan aku kat dia mase aku plan nak berhijrah ke Tulsa hari tu.

Abang aku tak dapat datang. Zamri yang hantar mak aku kat umah aku. Shima dan Izaida sampai semalam. Aku tak lepak lagi kat umah Shima sebab sibuk dengan keje, mak aku lagi, saiful kat umah lagi, tak kan aku nak kuar berpoya-poya plak. Mak mertua aku pun ade datang kejap mase mak aku ade. Dan mereka asyik bercakap pasal kandungan aku yg semakin membesar.

Oh yea, ckp pasal kandungan ni, mase aku pegi check up 2 hari lepas, aku terserempak dengan Ashraf dan anak dia. Macam nak pegi tegur, tapi malas la, takut nanti berborak panjang plak. Lagipun dia dengan family dia agaknye sebab ade sorang pompuan tua dan sorang pompuan muda. Yang tua tu maybe mak dia. Yang muda tu tak tau la. Aku pun ingat² lupe muka Kamalia. Tapi mungkin bukan Kamalia la kot!

Ade satu perkara yg buat aku terganggu sejak sehari dua ni. Aku dengan Saiful mmg duduk bilik asing. Sejak dia balik dari hospital. Dengan alasan kononnye Saiful tu takleh panas² takut nanti kulit badan dia berpeluh. Yang sebenarnya mmg aku geli nak kongsi katil dengan dia. Tapi keadaan dia dah beransur pulih sikit. Kesan terbakar tu pun banyak yg dah kering.

Berbalik pada gangguan yg aku cakapkan tadi. Sebenarnya ia lebih kepada gangguan perasaan. Malam tu aku projek dengan Zamri kat bilik aku. Malam hari jadi aku. :p Zamri bagi aku hadiah special. Dia tujah aku habis². Apa yg aku suka pasal Zamri ni, dia ni penyabar orangnye. Tak gelojoh. Setiap sentuhan Zamri ditubuh badan aku, ada kelembutannya. Aku selesa setiap kali bersetubuh dengan Zamri. Aku rasa selesa dan aman.

Tujahan Zamri dimulakan dengan ucapan hari jadi. Serta harapan dan doa dia terhadap aku. Terhadap kebahagiaan dan kegembiraan aku. Aku rasa aku cintakan Zamri. Tapi aku juga cintakan Aie. Dua lelaki ini tak boleh lari dari hidup aku. Jika aku terpaksa membuat pilihan, aku terpaksa memilih untuk berlalu pergi sebab jiwa aku tak mampu nak buat pilihan antara mereka.

Malam tu sedang kami berasamara dibuai gelora perasaan. Aku menyerahkan seluruh jiwa dan raga buat Zamri. Aku memberi penuh keikhlasan dan menerima penuh kebahagiaan. Aku bertul² terbuai dengan belaian Zamri. Zamri membelai aku seluruh badan. Zamri menusuk aku penuh penghayati pada setiap hayunan. Aku tak boleh kawal diri dari mendesah dan mengerang. Aku pejamkan mata tanda nikmat dan disaat aku membuka mata, pintu bilik aku terbuka perlahan dan kelibat Saiful berdiri disitu. Aku membatu. Zamri tak tau. kerana Zamri membelakangi pintu. Aku membiarkan Saiful memandang kami sayu. Aku terus diam tanpa sebarang reaksi sementara Zamri terus menujah aku depan ‘suami’ aku. Agak lama Saiful berdiri disitu. Hati aku tersagat pilu. Aku berdiam diri kerana tak mahu Zamri terkejut atau merasa panik. Lalu aku terpaksa membiarkan Zamri dengan tugasnya. Sebaik saja Saiful berlalu pergi dan menutup pintu, Zamri meletuskan pelurunya bertalu-talu. Setiap kali dia menembak, dia menekan sedikit jauh kedalam hingga aku berasa senak sedikit.

Keesokkan paginya. Saiful datang kebilik aku. Aku serba salah dan rasa malu. Rasa takut dan rasa kesin kat dia. Rasa tak sampai hati dan rasa useless. Saiful kata “malam tadi i nak bagi u hadiah ni. Selamat Hari Jadi” aku diam tapi aku sambut jugak hadiah yg Saiful bagi tu. Lepas tu Saiful terus pegi. Aku serba salah. Rase takut pun ade. Saiful sikit pun tak cakap pasal ape yg dia nampak semalam. Kesian tu kesian la jugak tapi hati aku ni cuma ade kesian je, takde pun rase sayang atau cinta kat dia, nak buat camne. Sekarang ni aku cuma terikat dengan status suami isteri je. Dan aku pulak tengah mengandung, walaupun tak tau anak sape.

Friday, May 18, 2007

kisah dipondok atap rumbia ditepi pantai

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 10:43 am

satu petang yg indah kami menikmati matahari terbenam yg sangat indah. cahaya yg hanya tinggal suku wajah itu terselit di tengah-tengah celah bukit yang menggunung. suasana menjadi redup dan suram. bercahaya dan berseri namun ianya kelihatan kelam. aku menarik nafas menikmati panorama itu bersama hembusan bayu den deruan ombak yg sangat menenangkan.

Aie menguis-nguis pasir dikakinya. aku duduk bersantai dengan kaki yang terjuntai diatas sebuah pondok khas beratapkan rumbia sambil menikmati panorama indah itu. kelihatan beberapa bot mula kembali ke darat pada petang itu. 7.35 petang. hari semakin gelap. aku dan Aie berdiam diri. Masing-masing menikmati keindahan alam bertemankan air kelapa yg sejuk dan segar.

Aie duduk disebelah aku. Kami saling berkucupan dibawah atap rumbia bersama angin yg bertiup lembut sepoi-sepoi bahasa. Tangan Aie pantas menjamah seluruh tubuh aku. dress aku disingkapnya keatas tinggi hingga mampu memperlihatkan bra aku.

Aie menjamah sedikit buah dada aku yg mula mengeras stim. Puting aku digigit halus, dan jilatan perlahan itu sangat nikmat hingga bulu romaku semua naik dan meremang. Aku mula dibaringkang dan kami tidak peduli lagi sama ada tempat itu selesa atau tidak. Aku hanya berbaring tanpa mempedulikan rambut aku akan kotor, atau baju aku akan kotor berbaring disitu.

Aku berbaring dan Aie mula meneroka disetiap lembah yang ada. Baju aku ditanggalkan dan di amenikmati tubuh aku yg bertutupkan spender dengan bra je. Dia membelai perut buncit aku dan mengucupnya. Dia menggomol aku disetiap pelusuk. suasana sunyi. Yang kedengaran hanya kicauan burung, deruam ombak dan sesekali desiran angin yang meniup daun kelapa.

Aie memacak aku perlahan-lahan bila menyedari kebasahan aku sudah sampai ketahap maksimum. Aku mengerang sedap. Setiap kali batang panjang itu menusuk jauh terbenam, aku mendesah. Lagi ditekan lagi kuat aku mengerang. Tiada sesiapa disitu. tiada sesiapa yang tahu bahawa kami sedang meraikan cinta kami. Tiada sapa yang merasakan nikmat yg aku rasakan ketika itu.

Sedapnya tak terkata. Nikmatnya sungguh buat aku teruja. Aie menggoncang tanpa hala tuju. Buah dada aku meliuk lentuk. Aku mendesah dan mengerang tanpa dapat dikawal lagi. suara parau AIe yg turut mendesah ketika kesedapan membenamkan batang kerasnya turut meningkatkan rasa berahi yg kini aku rasakan.

Aku geram. AKu kemut dengan kuat. Aie mengerang. Entah sedap entah sakit. Tapi aku terus mengemut sekali sekala sambil menikmati hayunan hingga matahari tiada lagi. Hanya gelap yang menemani malam berahi kami. Aku rasa nak tertidur kat situ. Aingin bertiup, ombak menderu… segalanya terlalu indah untuk aku menulisnya semula… :p

Monday, May 14, 2007

sebuah kerinduan

Filed under: Berahi, Diari Kehidupan — Yasmeen @ 8:39 am

kembali dari cuti yg panjang. puas aku berehat. tinggalkan ofis dan kehidupan realiti. aku kesatu tempat yg jauh dari orang. disebuah pulau yg sunyi dan masih dara. tiada pencemaran dan penerokaan pembangunan. mesti ada yg tertanya-tanya kenapa aku bercuti untuk jangkamasa yang terlalu lama. sebenarnya mak mertua aku dah uruskan rumah kami yang terbakar tu. selama 3 minggu rumah itu dibaik pulih, akhirnya kembali seperti sediakala. cuma beberapa perabot dan set bilik tidur yang dah tak ada dan kena beli baru. Saiful dah keluar dari hospital. sepatutnya kami balik ke rumah kami tapi aku beritahu mak mertua aku, aku ke johor bahru selama seminggu dan hari ni dah dekat 2 minggu baru aku muncul kat opis.

2 minggu lepas Aie datang dengan bos dia, lawat tapak Bandar Baru Sepang yg aku cakap hari tu. Lepas tu aku terus ikut Aie bercuti. So, tiada lagi teka teki. Aku sebenarnya bercuti dengan Aie selama hampir 2 minggu. Bagaikan ada satu kekuatan baru ketika aku bersama dengan Aie. Sekian lama dia hilangkan diri dan kami tidak lagi berhubung (selalunye aku creta terus dgn bos dia pasal projek) walaupun banyak cara untuk kami terus berhubung.

Kadang-kadang aku rasa anak ini menyusahkan. Segala perbuatan dan perilaku aku terbatas kerana anak ini. Adakala aku bencikan anak ini. Lebih² lagi aku baru dapat tau anak ni adalah perempuan. Aku risaukan masa depan anak ini kerana dia berjantinakan perempuan.

Malam pertama aku bersama Aie, kami banyak berbual demi masa depan. Tentang penyesalan dia kerana aku tergesa-gesa membuat keputusan menikahi Saiful. Dia begitu yakin bahawa anak ini anak dia sedangkan kami sama-sama tak pasti. Tapi dia kata dia turut merasakan impak ketika aku membawa anak ini bersama dalam kehidupan aku. Kadangkala dia terasa loya, terasa sakit pinggang dan sering keletihan. Dia terasa rindu dan selalu pening kepala.

Aku kembali terasa bernafas seperti dulu. Aku terasa tenang dengan kehadiran Aie. Ketika dia mengucup bibir aku dengan penuh kelembutan, jantung aku berdebar kuat seolah-olah baru pertama kali aku disentuhi lelaki. Ketika dia selak baju tidur aku keatas menyerlahkan bengkak buah dada aku, aku memejam mata dan merelakan apa saja yang bakal dilakukan oleh Aie. Saat Air mengisap lidah dan menggigit halus bibir aku, aku terasa seluruh tubuh aku longgar dan tenang bagai berada di spa disaluti aromaterapi yg sangat harum dan segar.

Aie membuka kangkang aku. Kebasahan itu semakin menjadi-jadi disaat Aie meletakkan jari telunjuknya dia celah rekahan kemaluan aku yg basah dan licin itu. Aie mengusik-usik kelentit bengkak aku perlahan-lahan dengan hujung jarinya. Aku menikmati usikan itu dan merasakan kucupan bibir Aie disekitar breast, dada dan leher. Aku hampir mengerang hanya dengan sentuhan ringkas begitu.

Aku mendesah penuh nikmat disaat Aie mula melutut, membengkokkan lutut aku dalam keadaan aku sedang berbaring. Aie menggosok lembut kepala takuknya yg bengkak ke luar lubang kemaluan aku. Licin dan mendebarkan. Kepala takuk Aie dihala dan menggesel di sekitar bibir faraj aku. Sesekali Aie menyiksa aku, memasukkan sedikit kepala takuknya dan mengeluarkannya semula. Aku hanya mampu mendesah disiksa begitu sedangkan aku mengharapkan satu pacakan yg dalam.

Kami berkucupan penuh kehangatan. Aie mengucup aku didahi, pipi, leher, bibir, dada breast, perut, pinggang dan hampir kesemuanya. Aku cukup tak tahan bila Aie mencium betis aku dan menggigit halus jari kaki aku (tak caye try la, sedap giler :p).

Disaat Aie menujah dengan penuh tertib dan sopan santun, aku mengerang bagaikan tersusuk lembing yang panjang. Aie menghenjut perlahan menarik keluar koneknya dan memasukkannya semula. Aku mendesah penuh nikmat. Setiap kali batang panjang yg sedang mengeras bengkak itu tenggelam didalam lubang keramat aku, aku mendesah dan terus mendesah. Sesekali aku mengerang kuat dan Aie mengucup bibir aku untuk hentikan jeritan dari mulut aku. Aku tenggelam dalam kucupan Aie. Lidah Aie mengelus masuk mencari lidah aku dan dia gagah menyedut lidah dan bibir aku hingga aku benar² lemas dan terus tenggelam menikmati kucupan dan tujahan dicelah kangkang.

Aie menujah dengan perlahan. Mungkin kerana size perut aku yg dah besar sikit, dia mengawal goncangan agar tidak terlalu kuat. Hayunan Aie sangat memberahikan aku, pantat aku terus basah dan semakin berair hingga mengeluarkan bunyi setiap kali konek Aie tenggelam. Aie menekan batangnya hingga terbenam. Breast aku turut terhayun perlahan, terliuk lentuk ke kiri kanan, atas dan bawah mengikut alunan goncangan Aie.

Sehingga saat Aie mula terasa pelurunya ingin meletus, dia mengeluarkan senjata padunya itu dan menghala ke atas perut aku. Aku tertembak hingga ke bawah dagu. rambut aku yang terjuntai dibahu turut menerima habuannya. Lepas projek, kami mandi bersama. Aie syampookan rambut aku yg terkena percikan air mani tadi. Dia menggosok seluruh badan aku mengunakan span lembut dengan shower gel yg sangat harum. Aku sangat selesa dan bahagia dalam keadaan begitu. Aie melayan aku bagaikan permaisuri. Dan hari tu berakhir dengan projek didalam pondok ditepi pantai. Nanti aku akan ceritakan. Bye!

Thursday, April 26, 2007

kongkek time!

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 1:31 pm

Aku terpaku. tapi aku sikit pun tak menepis. malah terus merelakan segalanya. membiarkan Faizal mengucup leher, pipi dan bibir ku. Malah aku memberi respon baik dengan meramas lembut batang faizal yg sedang mengeras dalam seluar. dress pendek paras lutut aku memudahkan Faizal untuk mengusap peha aku dan sekelip mata spender aku dah terlondeh ke buku lali.

faizal mengangkat aku keatas meja. dia kangkangkan aku dan menjilat aku sepuasnya. terjongket-jongket aku menahan kesedapan. aku parking dua-dua kaki aku keatas bahu Faizal dengan berhati-hati takut nanti tumit kasut aku tercocok kat muka dia wakakaka

Faizal meramas-ramas buah dada aku dari luar sebab aku tak bukak baju, cuma selak dari bawah sampai ke pinggang je. Faizal tanggalkan seluar dia. Aku turun dari meja dan duduk di kerusi sementara Faizal berdiri dan aku kolom konek dia puas-puas. Aku sumbat dalam-dalam selagi boleh. Aku naik syok sebab Faizal mengerang cam sedap sangat setiap kali aku jolok kedalam mulut aku. Sesekali lidah aku bermain dikepala takuk Faizal. Faizal memegang kepala aku dan sesekali mengusap rambut aku.

faizal kembali mengangkat aku keatas meja, aku berbaring dan menikmati tusukan padu Faizal. Perlahan-lahan faizal membenamkan batangnya hingga ke pangkal. Aku memejam mata menahan nikmat. Sesekali terkeluar juga desahan berahi dari mulut aku menikmati setiap tujahan slow motion dari Faizal. Mungkin kerana dia berpengalaman dengan isteri dia yg pernah mengandung, so dia tau menerbitkan rasa selesa bila projek dengan pompuan mengandung.

Faizal mengusap perut aku yang sedikit kembung dan berisi. Dia mengucup perut aku seolah-olah bayi didalam perut tu anak dia. Aku rase selesa dan disayangi. Perlahan-lahan faizla menujah dengan penuh kesabaran. Dia memastikan aku dalam keadaan selesa. Projek kali ni memang lama sikit sebab dia mungkin susah nak pancut kalo tak hentak kuat-kuat atau tujah laju-laju.

Lepas dia pancut aku rase nak tido situ je, malas betul nak balik, badan letih. opis bersepah-sepah, tadi mase menggelupur kene tujah, sedap punye pasal habis semua file atas meja aku langgar hehehe… sekian terima kasih!

Monday, April 23, 2007

Kisah Aku, Zack dan Shima!

Filed under: Berahi, I'm Happy Today! — Yasmeen @ 9:25 am

Lepas aku keluar dengan Ashraff sekali, dia asyik nak ajak keluar lagi. Aku selalu mengelak. Kadang² dia suruh anak dia yg cakap dengan aku, konon rindu nak jumpa aku. Aku tak berminat nak rapatkan diri dengan dia. Aku cuma nak tau kisah sebenar kenapa dia marah² Saiful kat hospital hari tu je. Dan kisah dia tu bukanlah sebab untuk aku bersimpati kat dia, atau mungkin menjadi galang ganti kerana Saiful pernah ambik bini dia yg durjana dan sundal tu. Adatlah tu! Kalau dia nak bini dia balik, just jadi orang kaya jelah. Camtu je cara nak dapatkan balik bini mata duitan. Senang kan?

Berbalik pada kisah Zack. Malam tu dia datang seperti yang dijanjikan. Tengah aku romen-romen depan tv atas sofa dengan keadaan separuh bogel, tapi Zack tak bukak boxer dia lagi. Tiba-tiba ada orang bukak pintu. Shima balik. Huh! terkejut aku. Berdebar-debar jantung. Ingatkan sape tadi.

Shima senyum, lepas tu terus masuk bilik dia. Aku plak dah terbantut akibat terkejut tadi, terus sambung tengok tv lentok atas bahu Zack. Tak jadi nak romen-romen. Tak lama lepas tu Shima keluar, kasi hadiah kiriman dari Elly kat US. Ingat plak minah tu kat aku. Pastu Shima ajak kami keluar makan. Aku ngan Zack dah makan tadi tapi temankan gak la Shima gi makan, minah tu baru balik tak makan lagi.

Makan kat gazebo subang, dia bedal ansi lemak ayam berempah, Zack makan roti telur je temankan Shima, nak makan dah tak larat. Aku plak minom teh tarik je. Kenyang gile takleh nak sumbat ape dah.

Balik makan, Zack terus terkam aku. Shima sengih² terus tumpang sekaki. wah! Jadi raja Zack malam tu. Sedang asyik kene kolom ngan si Shima, kami bercumbuan, main-main lidah sket thehehe…

Ade peluang la aku merasa tetek bengkak Shima. Zack memacak Shima, aku ambik kesempatan isap tetek Shima. tengah aku menonggeng isap tetek Shima yg tengah baring tu, sambil pacak Shima, Zack kasi finger fuck kat aku. Kami sama-sama menikmati.

Aku tonggeng, dah lama tak rase doggie, Zack pacak dari blakang dan Shima berdiri kangkang depan muka Zack tunggu jilatan kat sekitar bibir faraj dia. Zack tak menang tangan, semuanya berlaku dengan pantas. Zack berusaha memuaskan serakah kami berdua. Sekurang-kurangnya Zack nak jugak tunjuk yang dia hebat. Aku tak pasti dia ade pengalaman 3some ke tak, tapi dia cam faham, bile dia pacak aku, dia tak lupakan Shima. Dia akan nyonyot Shima, gentel kelentit Shima atau sekadar main lidah berkucupan. Begitu juga ketika dia memacak Shima, dia akan kasi finger fuck kat aku atau apa saja yg membuatkan aku rase tak terabai. Pendek kata, sedap sama dirasa.

kami berdua berbaring bagaikan menunggu giliran. Aku dan Shima sama-sama banjir. Saling bantu membantu. Shima turut meramas breast aku dan aku pun turut mengusap punggung dia masa Zack pacak dia. Zack duduk, kiri kanan dia kasi finger fuck untuk memuaskan kami berdua. Bagi kami memang tak cukup satu lelaki la hehehe sedangkan one by one pun susah nak puas, inikan plak tenaga Zack sorang nak kene layan 2 pompuan yg besar nafsu serakahnye hehehe…

Air aku dan air Shima dah bercampur-campur. Takde rase geli lagi sebab sedap nak mampos. Zack merapatkan tubuh kami berdua. Breast aku berlaga dengan breast Shima. Zack semakin ghairah melihat keadaan itu dan dia bergilir-gilir nyonyot tetek aku dan Shima kiri dan kanan.

Zack menujah aku sambil memberi finger fuck kepada Shima yg baring disebelah aku. kemudian dia bertukar memacu konek kedalam lubang pantat Shima pulak. Dia menujah Shima hingga Shima terjerit² menahan senak dan memegang perutnya. Dia kembali beralih untuk memacak aku. Aku mengangkang kesedapan sebab ketika Zack menujah aku, Shima berpaling dan nyonyot tetek aku sambil mejilat-jilat disekitar puting. Sesekali lidahnya bermain dengan puting aku. Zack menujah sekuat hati hingga aku tertolak keatas. Dia mencabut koneknya dari pantat aku dan memancutkan kedalam mulut Shima.

Kami bertiga tersadai keletihan. Shima tertidur kat bilik aku dan Zack lena sampai pagi diapit 2 wanita bogel hehehe…

Wednesday, March 28, 2007

kisah 3some abang aku!

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 2:07 pm

abang aku tersengih-sengih pagi tu. kami sekeluarga bangun awal pasal mak aku nak balik dah. mase aku basuh pinggan kat dapur, abang aku datang ucapkan mekasih kat aku. pastu dia mintak maaf sebab dia jilat aku. aku malu giler mase tu. terus aku teringat peristiwa 10 tahun lalu. aku harap kami dapat melupakan semua tu. tapi peristiwa jilat menjilat kat bilik shima beberapa hari lepas buat kami rasa tak selesa bersama apatah lagi kalo cakap tentang hal tu.

camne pun aku dapat menukar suasana dengan satu soalan. aku tanye kat abang aku “camne malam tadi?” abang aku sengih-sengih. aku pun sengih. abang aku tuang air kosong lam cawan dan sandar tepi peti ais sambil perati aku basuh pinggan.

“best la kawan ko tu, kawan dia lagi best” abang aku sengih lagi.

“kawan dia?” aku tercengang.

“izaida. ko tak kenal ke? tumpang tido malam tadi sebab hari ni dorang punye flight ke India pukul 6.15 pagi” berkerut dahi aku memikir. aku ingat ‘somebody’ yang shima cakap tu lelaki.

“dorang tu lesbian ke?” terpacul soalan tu dari mulut aku.

“gile! aku kate dia tumpang tido la” abang aku tarik sket rambut aku.

“laaa… pastu?”

“pastu ape lagi? timakasih la pasal ko kasi aku 2 ayam serama yang kenyal” hehehe abang aku gelak sambil ushar-ushar kalo mak aku atau tunang dia dengar.

abang aku kate, malam tu dia ingat kat dalam tu lelaki, sekali masuk dua-dua pompuan. dorang berdua tengah kemas beg. katenye esok pagi tu dorang akan ke india. flight dorang kul 6.15 pagi. tu pasal rakan sepramugarik shima yg abang aku kate nama dia izaida tu tumpang tido situ pasal dorang nak ambik cab dari situ terus ke KLIA. kalo tak silap aku, selalu ade van MAS ambik shima kat situ. tah la, lantak!

pastu abang aku masuk je, shima terus tanye “u nak ke?”. abang aku kate siot je shima cakap cenggitu depan kawan dia. aku dengar citer abang aku sampai aku basuh cawan yang sama 2-3 kali pun aku tak sedar hehehe…

pastu abang aku kate memula dia lepak atas katil je ngan budak berdua tu, borak-borak dan berkenalan. pastu si shima tu tumpang baring atas peha abang aku dulu sementara mereka terus la berborak blablabla tah haper². pastu dek kerana kepala si shima park kat peha abang aku pastu makin lama makin naik langgar konek abang aku, pendek kata kepala langgar kepala hehehe maka abang aku pon takleh tahan lagi, terus tunduk kiss bibir si shima. pastu ade tangan turunkan suar pendek abang aku sampai abang aku bugil telanjang bulat.  merembes jap pantat aku membayangkan adegan seterusnya. tapi tangan aku terus basuh pinggan, cawan, sudu tak tentu hala.

mase abang aku nak bukak spender shima, tangan dia dok merayap cari spender, raba punye raba, si shima tu tak pakai spender la plak. abang aku terus sentuh kelentit dia. basah! abang aku masukkan satu jari. jari telunjuk. konon nak cari g-spot. mane dia tau g-spot tu kat mana. prasan hebat je abang aku tu, same la cam laki lain, mesti la nak tunjuk hebat kan? hehehe…

tapi abang aku kate shima ngan izaida tu hebat lagi izaida. izaida tu memang power habis. abang aku kate dia terasa cam belakon blue film bersama porn star antarabangsa sebab mase di dok jilat pantat shima, izaida tu tak duduk diam, pandai memainkan peranan. abang aku duk menjilat, dia plak kolom konek abang aku, bile abang aku memacak si shima, dia dok isap breast shima. bile abang aku pacak dia plak, shima plak isap breast dia. situasi paling best skali abang aku kate, mase izaida tu duk atas abang aku main gelek² arab, si shima plak duk sua lubang pantat kat depan muka abang aku. pastu dua² tu duk atas abang aku saling mengadap antara satu sama lain siap kiss-kiss lagi (ala-ala lesbian). abang aku dilayan bagaikan raja, sorang sua pantat kat konek, sorang sua pantat kat muka suh jilat. huh! letih aku dengar cerita dia, aku rase nazak sangat. sementara pantat aku merembes-rembes idamkan situasi cam tu. bile la aku nak dapat camtu agaknye. hehehe…

sudahnye abang aku mengaku tertewas, mase kene gelek ngan izaida tu dia dah terpancut sedangkan shima dok merengek-rengek mintak habuan dia plak. pastu abang aku paksa diri duk menujah si shima plak ngan konek lembek dia tu. dia rase cam nak pengsan menahan geli konek lembek baru pas pancut tapi paksa gak masuk lubang. entah camane, shima kolom konek abang aku bile dia sedar konek abang aku lembek. sampai abang aku mengeras balik, pastu dorang sambung lagi, azan subuh pun langgar. terbeliak bijik mata aku. kalo konek lekat mase tu baru dia tau. izaida nampak cam tak cukup lagi. walaupun abang aku service dia lebih pasal dia punye tetek besar bengkak abang aku kate, pejal lak tu, lagi besar dari tetek shima. tu pasal abang aku suke gomol kat situ. tapi kalo nak dibandingkan lubang pantat mereka berdua, lubang pantat izaida lagi bersih dan warna pun menarik. cuma kalo dari segi ketat dan kepadatan, nampaknye shima ketat lagi, cuma tah kenapa apam dia nampak cam lebam. kalo ikut gaya, izaida tu lagi berpengalaman, tengok cara pun dah tau. mungkin cara penjagaan berlainan. memang takleh tahan kalo tengok pantat izaida tu, bayangkan la abang aku kate, apam dia tengah penuh lendir pun, abang aku berahi lagi nak jilat pasal pantat dia memang menghairahkan. warna pink, lapang je pastu ade bulu halus kat bawah pusat.

adui, siksa gak aku dengar creta abang aku ni, rase rugi sebab takde kat tempat kejadian. kalo tak, leh aku tengok sendiri hehehe… nanti la shima balik dari india aku nak suh dia kenalkan aku ngan izaida tu hehehe…

mak aku dah balik kuantan ngan abang aku semua tu. aku suruh zamri stay tinggal sehari lagi. petang aku gi sjmc melawat saiful (terpaksa) nanti tak tunjuk muka, mak mertua aku cakap ape plak. malam projek ngan zamri cam biase la. ala projek biase-biase la, nak creta pun dah tak larat, dah biase sangat hehehe…

Tuesday, March 27, 2007

masa untuk melampiaskan nafsu :p

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 7:47 am

shima reply “OK”. tergedik-gedik abang aku sengih-sengih. Abang aku menyelinap masuk bilik shima yang bersedia tak berkunci. tadi kunci pasal ade tetamu. gaknye tetamu tu pun bersedia dan sudi meneroka bersama hehehe. ataupun tetamu tu sedar diri dia takleh nak makan shima sorang. makan tak abis la tu. hahaha…

camne aku nak citer? aku tak ikut abang aku masuk bilik shima tu kehkehkehkeh… tapi aku sempat berbisik ngan abang aku, suh kuar dari bilik shima lepas settle keje, jangan nak santai-santai kang pastu tertido lak nanti, kang kul 5 lebih mak aku bangun mandi nak sembahyang subuh dah satu hal nak menjawab.

Aku balik bilik aku. Tanggal baju dan tiba-tiba ade orang tarik aku. Bau Polo tu memang aku kenal sangat la. Zamri hehehe… Yahuuu! Bagaikan ngantuk disorongkan bantal. Kami berkucupan perlahan. Zamri meramas-ramas breast aku yang sedia berbogel. Zamri meratah aku yang sedia terjamu didepan mata. cahaya suram dari lampu jalan kat luar tu memancar masuk lam bilik aku. Tadi rase cam dah tutup langsir :p Zamri membaringkan aku. Kami berkucupan lagi. Bibir Zamri bermain disekitar leher dan dada. Puting aku tak pernah sekalipun dilepaskannya dari nyonyotan. Dah lama betul tak dapat camni. Habis satu badan dia jilat. Dan selalunya dia akan jilat pantat aku dulu sebelum aku basah giler. Nanti dah lenjun, tekak kering lak thehehe…

Memang aku tak puas lagi kene jilat, bayangkan la kalau tengah sedap, dia baru sentuh pantat aku je aku dah kangkang luas dah. Ape lagi time dia turun bawah menjilat. huh… dengan lidah dia menari-nari kat lubang pantat aku, mengusik-usik kelentit aku yg membonjol keras. pejam mata menahan nikmat le aku kehkehkeh… walau bagaimanapun aku kene kasi zamri syok gak, tak kan aku sorang je nak syok, kite hidup ni kene memberi dan menerima. barulah aman rumahtangga wakakaka…

Aku duduk dibirai katil, sementara zamri berdiri. tau ape jadi? ape lagi aku kolom la konek dia habis-habis. cam menjilat ice-cream. cam sedap sangat je gamaknye. beriya-iya aku sumbat dalam mulut penuh, aku jolok gak tekan kasi dalam walaupun takleh nak sumbat dek kepanjangan batang konek dia yg nala tu. lenguh mulut wooo… bukan senang! Janji sedap! lagi sedap bile aku dapat rasekan feel zamri mase dia genggam kuat rambut aku, menekan kepala aku lebih dalam lagi sampai nak tersedak menikmati  kepanjangan konek dia. memang ciri-ciri konek yang aku gemari ialah konek lapang tanpa bulu thehehe… senang sket! takde la tersangkut-sangkut bulu tanggal lekat kat lidah thehehe…

zamri tolak aku sampai terbaring, dia tak tahan la tu dia terus tujah aku bertalu-talu. aku takleh nak control dari mengerang. zamri tutup mulut aku dan aku terpaksa gigit bantal. sedap tak ingat sial! tak puas tul kalo tak mengerang kekuat cam keling karam. lagi kuat mengerang lagi aku rase stim habis. lelagi kalo dengar sore lelaki mengerang, huh! leh terbang aku rase! bagai berada dialam khayalan hehehehe…

zamri tujah aku sampai terjongket-jongket. bergegar-gegar breast aku terhayun kiri kanan atas bawah mengikut alunan. zamri menujah aku sampai aku tertolak-tolak ke atas, makin lama makin ke tengah katil. sudahnye aku berpatut pada tiang katil sampai membiarkan breast aku melantun-lantun dikerjakan dek zamri.

zamri menghayun lagi. dia memusingkan aku kebelakang. dia menujah dari belakang sambil meramas-ramas punggung pejal aku. memang malam tu boleh dikatakan malam jongket buat akus ebab aku tak henti-henti terjongket-jongket kene songket. adui! senak ade, sakit sikit ade, sedap tu yang banyak thahaha! zamri hayun gila babi. aku dapat rasa katil aku turut bergoyang bila aku mintak zamri hentam kuat lagi. bile aku dah mula rase sedap, mula aku aku merepek-repek nak yang bukan-bukan. kadang rase nak kene bontot pon ade hehehe… paling tidak pun aku suruh dia hentam aku abis-abisan. lagi kuat lagi sedap. huh! kalo bukan mak aku ade kat bilik sebelah, memang aku dah jerit dah mengerang bagai nak rak. dapat jerit “aaahhhhhh…..” pun dah kire ok. tapi tak kisah la, gigit bantal jerit slow² pon jadik la. janji lobang bawah berisi thehehe… aku bagai terlupa yang lam perut ni ade baby hehehe… main redah je. zamri pun lupe kot, melayan sedap punye pasal hehehe…

zamri menekan kuat melepaskan pancutan. aku letih gile sebab ligat menikmati. mengeliat sana sini. menggesel-gesel kaki kat katil sampai terselak habis cadar, bantal pun jatuh ke bawah, sleimut tah kemana, teddy bear semua jatuh bawah. yang tinggal cuma spender zamri tergulung kat tepi kaki aku hehehe…

zamri cuci konek pastu pakai seluar dan kuar tido kat sofa. aku jenguk kat ruang tamu sebelum zamri kuar, takut abang aku nampak. tapi abang aku masih lagi lam bilik shima. esok aku akan gi tanye kat abang aku pengalaman dia plak hehehe… aku kunci pintu, nanti mak aku kejut aku suh sembahyang subuh, malas tul nak bangun. kunci jelah pintu, kalo dia kejut kang aku buat-buat tak dengar jelah hehehe…

Wednesday, March 21, 2007

kehidupan yang semakin kalut!

Filed under: Berahi, Diari Kehidupan — Yasmeen @ 8:00 am

Sian plak aku tengok keadaan si Saiful. Tapi kalau difikirkan balik, memang setimpal la dengan perbuatan dia hahaha! Habis macam mana ni? Dah tak pasal-pasal aku kene jaga mayat hidup ni plak. Nak lari tak boleh, semua orang tau dia tu suami aku.Mak aku pun tak terkata apa. Pasal dia pun tengah jem kepala otak memikirkan keadaan kami. Dia ingat selama ni kami bahagia, tapi tak sangka sampai jadi macam ni. 

Kulit muka dan tubuh badan Saiful ada yang hitam, ada yang merah nampak daging, ade yang tompok-tompok putih tak tau la ape benda. Memang geli habis. Setiap 5 jam, nurse akan bukak balutan, sapu ubat, cuci luka dan balut balik. Eee… tak kuasa aku nak buat keje-keje tu. Tengok benda tu pun aku nak termuntah. 

Aku berdiri terpacak, walaupun mak mertua aku tarik tangan aku suruh aku duduk kat kerusi sebelah katil Saiful. Tapi aku tak nak. Geli sial! Mak mertua aku paham, dia ingat aku marah gile kat Saiful, jadi dia pun takde la nak paksa-paksa aku. Dalam keadaan macam ni, memandangkan aku pun dalam kondisi selamat, tiada tuduhan keatas aku, jadi aku rase kalo Saiful mampos pon bagus gak ni. Lagi senang keje aku. Tapi kalo dia mati, maknanya aku la yg bunuh dia, sebab aku yang bakar cadar katil tu. Ah! Tu antara aku ngan Tuhan. Kat dunia takde sape tau. Kat akhirat nanti pepandai aku la. Mesti kene punye, jangan harap aku nak terlepas. Padan dengan muke aku. 

Aku buat-buat muke stress. Kejap-kejap aku pandang luar tingkap, kejap-kejap aku kehulu kehilir buat lagak tak tenteram. Airmata Saiful dari tadi menitik-nitik, sikit pun tak berkesan kat hati aku. Agaknya mak mertua aku perasan yang aku dalam kekalutan. So, dia suruh aku balik berehat. Lagipun aku baru sampai dari Kuantan. Penat sial! Walaupun bukan aku yg drive. Aku tak nak balik umah mertua aku. Aku kate aku nak balik umah aku. 

Aku tak berminat pun nak tengok keadaan rumah yang khabarnya terbakar habis dibahagian atas. Bilik jiran sebelah pun terbakar sikit. Ah! Lantak la, biar mak mertua aku settle tu semua. Aku call shima, bagitau dia mak aku nak tumpang tido kat umah tu. Memang la tu umah aku dan aku tak payah nak mintak izin pun tapi manalah tau kalau dia bawak jantan ke mampus la kalo mak aku nampak hehehe… mak mertua aku offer kitorang semua tido umah dia, tapi aku cepat-cepat tolak. 

Malam tu adik beradik aku termasuk mak aku semua interview aku pasal kes tu. Aku cerita la perkara sebenar tapi aku tak cakap la aku yang campak lilin tu atas katil hehehe. Aku bagitau mak aku aku memang nak balik umah mak aku, tapi bile aku sampai kuantan, dengan keadaan aku yang lebam-lebam, ngan pinggang senget, mata bengkak, camne aku nak cakap kat mak aku. Aku takut mak aku pengsan terkejut, sebab tu aku cari Zamri. 

Mak aku mengeluh. Abang aku pun tak terkata apa. Malam tu mak aku tido ngan tunang abang aku dan adik aku. Zamri ngan abang aku tido kat luar. Aku tak tau la shima balik kul bape. Mase aku masuk tido kul 1 lebih tu dia tak balik lagi. Mungkin dia segan atau tak selesa sebab ade orang ramai kat umah aku. 

Aku terasa nak cari Zamri sebab rase cam nak ajak dia kongkek. Aku bukak pintu bilik slow-slow nak cari Zamri. Tadi sebelum aku masuk bilik, aku nampak abang aku dah tido kat sofa tepi meja makan tu. So, Zamri mestilah tido kat sofa tepi dinding. Bile aku bukak pintu, aku nampak cahaya suram dari bilik shima. Dan Zamri tengah mengintai kat celah pintu. Zamri nampak aku keluar, dia lambai-lambai aku dan tunjuk isyarat supaya aku berdiam diri dan senyap. Aku terjengket, jengket menghampiri Zamri dan join dia mengintai sekali. 

Errrmmm boleh tahan besar jugak tetek budak Shima ni, bulu pantat pun halus-halus cam budak 15 tahun baru nak tumbuh bulu :p Aku memang teruja dan tercengang tengok shima menonggeng menanti lubangnya ditujah dari belakang. Bila lelaki tu menujah lubang Shima, breast dia berhayun-hayun dan bergoncang. Shima menggigit bantal supaya suara dia tak kedengaran. Mesti boring projek kene cover line takut orang dengar. Hahahaha… 

Kami terus memerhati. Zamri meramas punggung aku perlahan-lahan. Aku menepis. Takut aku tersyok plak nanti kang depan pintu bilik shima ni pun menjadi hahaha! Mereka terus leka dengan goncangan demi goncangan. Lelaki tu menggoncang shima bagaikan menunggang seekor kuda. Aku sendiri naik syok. Shima terhenjut-henjut dengan rambut panjangnya yang terjuntai-juntai. Aku dapat lihat lelaki tu mengepal-ngepal punggung shima sambil terus menunggang. Semakin lama semakin laju. Shima makin melentikkan punggungnya. Ketika mukanya menghala kekiri, dia ternampak kami. Aku dan Zamri berpandangan sesama sendiri. Aku pucat lesi ketakutan. Sedang kami teragak-agak untuk blah dari situ, Shima bukak pintu dan tarik aku masuk bilik. Shima panik sebab lelaki yang tunggang dia tu abang aku. Oh my god! Aku tak perasan lelaki tu abang aku. Aku Cuma nampak bahagian konek dan perut dia je dari celah pintu tu tadi, aku langsung tak syak yang tu abang aku. 

“yasmeen, listen here…” Shima cuma menjelaskan sesuatu. Abang aku picit kepala. Dia pun terdiam tak terkata.“I’m sorry. Tadi I nampak… I nampak abang long masuk bilik ni so I bukak pintu sikit sebab nak tengok.. errr…” Zamri tergagap-gagap.“nevermind, we can enyoy together…” shima terus menyentuh konek Zamri. Ternyata memang keras la. Aku pandang Zamri, aku pandang abang aku. Zamri pandang aku. Abang aku pandang aku. Tangan shima pantas bukak butang pyjama aku. Entah kenapa aku terdiam, aku berdiam diri dan biar je ape shima buat. Aku macam terkejut sebab aku tak sangka lelaki tu abang aku. Semua tu berlaku sekelip mata. 

Shima meramas-ramas breast aku. Dia kangkangkan aku dan tarik abang aku suruh jilat pantat aku. Dan you know what…??? Abang aku jilat aku. Ingatan aku kembali pada kejadian 15 tahun lalu kalau korang masih ingat aku penah cerita yang abang aku penah buat sesuatu kat aku. Dan kejadian tu berulang lagi hari ni. Sementara membiarkan abang aku jilat pantat aku, shima tanggalkan boxer Zamri dan dia terus kolom konek Zamri. Zamri kesedapan sambil tangannya meramas breast aku. Bagaikan satu pusingan, aku berbaring dihujung katil, abang aku jilat pantat aku. Zamri duduk di tepi kepala aku yang sedang berbaring sementara shima melutut di lantai bawah katil isap konek dia. Zamri ramas breast aku dan tangan abang aku ligat menggentel pantat shima. Malam tu kami berparty besar. Jam hampir 5 pagi. Mak aku akan bangun sembahyang subuh kejap lagi. Tunang abang aku pun akan bangun.Sementara kami sibuk menggentel antara satu sama lain, azan subuh berkumandang. Kami terhenti dan masing-masing kelam kabut cari baju masing-masing dan keluar dari bilik shima. Party kami terhenti separuh jalan. Masing-masing belum puas dan baru nak start rase seronok. Tapi masa tak mengizinkan. Line pun tak bape clear. 

Aku masuk kat bilik aku. Masih terkenang peristiwa tadi. Aku rasa aku dah buat keje gile. Aku stim sekerat jalan. Akhirnya aku terpaksa gosok sendiri sampai bosan dan tertidur. Alangkah indahnya kalau dapat konek. Dulu aku penah projek beramai-ramai tapi tu secara paksa, tak syok. Tapi tadi aku memang rase syok dan seronok tapi keindahan tu tak berpanjangan malah semakin menyiksa batin.

« Newer PostsOlder Posts »

The Banana Smoothie Theme. Blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 159 other followers