Diari Berahi Yasmeen

Tuesday, January 23, 2007

Kesunyian Dan Gersang

Filed under: Bosan — Yasmeen @ 12:02 am

Petang semalam aku balik rumah. Dan Zamri pun balik Kuantan. Aku rase cam Saiful nak balik semalam. Tapi hari ni pun dia masih tak balik lagi. Kalau aku tau, aku stay lagi sehari kongkek dengan Zamri pun best :p Nafsu aku naik memuncak, tak tau nak cari konek mana. Aku harap Saiful balik nanti dia akan sentuh aku la :p Aku dah tak kira lagi, segan atau tak cinta, asalkan konek je bagi aku pun dah ok :p sebab aku memang betul- betul rase nak konek, aku gersang sangat. Horny giler terbayang konek 24 jam sejak berpisah dengan Zamri semalam.

“mak sihat?” orang gaji becok Saiful tanye aku.
Mak?
Oh ye aku hampir lupa yg aku bagitau dia aku nak balik umah mak aku 2-3 hari sepanjang Saiful takde ni.
“Oh yer… sihat, dia kem salam kat kak kiah” kak kiah angguk2. Korang jangan tak caye, nama kak kiah ni sebenarnya Marisa. Entah nape la saiful panggil dia kak kiah, aku pun ikut la panggil kak kiah jugak. Dia orang utara, umur nak dekat 50 dah, janda anak 2. Anak dia semua dah besar, tengah belajar kat USM & UPM tapi aku tak penah jumpe la. Dia tu kan becok, abis semua dia citer walaupun aku tak tanyer.

Saiful sms, dia suruh aku pegi umah mak dia kat Bukit Antarabangsa sebab dia akan terus kesana bila balik nanti, mak dia ajak dinner. Alamak! Malasnye aku!

Nampaknya mak dia semangat betul nak sambut cucu sulong. Ni lagi satu hal. Mase aku nikah ngan Saiful usia kandungan sebenar aku 2 bulan, saiful ingat sebulan lebih. Yang mak saiful ni plak ingat baru 2 minggu. Yelah lagipun ni kan baru hari ke 23 kami nikah. Lagipun mak dia pun mcm pelik2 sebab Saiful kata aku mengandung nak dekat 2 minggu. Aku dah risau ni, dah la kami berdua masing2 tak reti kira. Kitaran haid la, tempoh kesuburan la. Aku gigil dah ni. Tapi kene cover la sikit. Lagipun mak bapak dia happy gile dengar aku mengandung, jadi takde ape la yg aku nak risaukan sangat.
Cuma yang aku risau, camne nanti kalo aku bersalin 2 bulan lebih awal. Ape aku nak cakap ngan mak si Saiful ni? Ah! Aku dah mula takut. Tentang penipuan jarak 2 minggu pada Saiful tu takde la aku risau sangat. Tapi ni mak Saiful, dengan mak aku sekali ni… mesti pelik kalo aku bersalin 2 bulan lebih awal. Alamak macam mane ni. Tolong la aku huwaaa… aku dah start takut ni…

Kat rumah mak dia, kami berkepit je. Macam rindu sangat la 3-4 hari tak jumpe. Aku tau dia berlakon, dan aku pun berlakon jugak la. Baru aku dapat rasakan yg aku betul-betul bersuami bila dia memanjakan aku dan layan aku dengan baik. Depan mak dia pun dia duduk kat sofa paut bahu aku, cium dahi dan rambut aku. Sentuh perut aku seolah-olah tu memang anak dia. Aku rase janggal berlakon macam tu.

Bila kami balik rumah, Saiful tak macam tadi. Dia kembali normal mcm biasa.
“nak tidur?”Aku angguk, dia jalan dulu naik tangga dan aku ikut belakang dia dengan jarak sedikit jauh. Dalam bilik dia mandi dan baring kat katil. Kami borak sikit2. Dia tanye aku buat ape mase dia takde lepas tu dia ajak aku tidur.
“kalau i tidur kasar, kejutlah bagitau” tu je dia pesan, lepas tu aku nampak dia pejam mata dan terus senyap.

Aku rase nak menangis malam tu sebab terserlah sangat lakonan dia mase kat umah mak dia ngan hakikat sebenar hubungan kami. Ah! Abaikanlah. Dia nak kahwin dengan aku pun dah cukup baik, kalau tak, mesti aku dah gugurkan budak ni agaknye.

19 Comments »

  1. erm…good

    Comment by Harry — Tuesday, January 23, 2007 @ 1:46 am

  2. apsal nak nangis plak girl? ahaaaa ko dah sayang kat dia ekk? hahaha kantoi.. ayokkk… tak tau…!!!

    Comment by Sleeping Beauty — Tuesday, January 23, 2007 @ 2:07 am

  3. SB ooi… tak logic le meen sedih/nangis sebab sayang kat saiful tu… dia nangis sebab tak dapat konek & kongkek laaa…ko pun sama kan, nak mengonek & mengongkek je….

    Comment by Tombo — Tuesday, January 23, 2007 @ 3:08 am

  4. muahahaha… nangis sebab Saiful tadi berlakon je depan mak dia. bile sampai umah takde ape pon… tu pasal dia sedih lo. cube ko bace bebetul…

    Comment by Sleeping Beauty — Tuesday, January 23, 2007 @ 4:07 am

  5. semakin best gak cite nie

    Comment by mn — Tuesday, January 23, 2007 @ 5:48 am

  6. u kena start lah dulu min, lelaki ni kalau dah kena goda dah keras lak mesti jadi nya…kan best tu

    Comment by boyz — Tuesday, January 23, 2007 @ 5:59 am

  7. no problem la yasmin, jantan lain banyak… hehehe bapak mertua ko pun ada hehehe… sape tak nak menantu lentik cam ko meen hehehe…

    Comment by Rozzie — Tuesday, January 23, 2007 @ 6:06 am

  8. Hahaha… Baru tau camne rasa bersuami ye, Meen. Nie dah kemaruk sangat nak kena kongkek lak. Hormon dan emosi punya hal? Boleh jadi. Saiful memang ada bakat berlakon. Kekadang aku kesian nengok si Meen nie.

    Comment by Apoxcalyps3 — Tuesday, January 23, 2007 @ 6:48 am

  9. astagfirullah….sesungguhnya kiamat itu amat hampir

    Comment by ustaz — Tuesday, January 23, 2007 @ 7:27 pm

  10. banyak lagi tanda-tanda lain yg jelas ustaz…
    contohnya seperti seorang ustaz masuk blog lucah hahaha…
    tu pun tand akiamat gak tu hahaha…

    Comment by Dila — Tuesday, January 23, 2007 @ 11:57 pm

  11. Assalamualaikum Ustaz,
    Sila berambus… thahaha!!!

    Comment by Sleeping Beauty — Tuesday, January 23, 2007 @ 11:58 pm

  12. kacau ini drama lah ustad

    Comment by Daren — Tuesday, January 23, 2007 @ 11:59 pm

  13. MUAHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAHAHHAHHHAHA

    Comment by NEMO — Wednesday, January 24, 2007 @ 2:48 am

  14. kecoh la ustaz… gi surau la dari lepak sini, bace citer lucah nanti stim konek naik, pancut merata buat kotor bilik air. kalau pancut kat bilik air takpe, kalau panjat anak jiran? haru!

    Comment by Rozzie — Wednesday, January 24, 2007 @ 3:08 am

  15. ehek cian ustat kena kondem tak pasal²… meh sini ustat aku kasik pinjam koleksi porno aku lak…. heheheheh bukan senang nak korapkan ustat nie woiiii….

    Comment by dex — Thursday, January 25, 2007 @ 6:44 am

  16. ustaz… jangan kecik hati ngan dorang ni yer… meh sini masok lam kain aku nih…. hiks… aku tak pakai spender nih tinggal kuarkan lidah jerk thahaha…

    Comment by Sleeping Beauty — Thursday, January 25, 2007 @ 10:19 am

  17. ustaz pun ada nafsu beb…..sekadar mengingati jerk

    Comment by ustaz — Thursday, January 25, 2007 @ 8:44 pm

  18. memgingati sesama manusia tak salah ustaz, mengingati diri sendiri tu lagi penting, jangan cakap tak serupa bikin. kalau betul ustaz, kenapa blog ni? entah2 pembaca setia sejak sekian lama hahahaha

    Comment by Miza — Sunday, January 28, 2007 @ 3:25 pm

  19. meen kalau ko pregnant tak semestinya cukup 9 bulan dah terus bersalin…kekadang terawal 2 bulan pun ada …pepandai la

    Comment by audraLIN — Wednesday, April 30, 2008 @ 4:56 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: