Diari Berahi Yasmeen

Wednesday, January 24, 2007

Aie Kembali

Filed under: Penyesalan — Yasmeen @ 12:08 am

Masih ingat Aie. Petang tadi, Saiful balik kerja, dia kata Aie dengan bos dia datang dari Johor Bahru. Aie tanya pasal aku dan dia dah pun dimaklumkan tentang keadaan aku yg sedang mengandung, berkahwin dengan bos sendiri dan berhenti kerja.
Aku takut nak tanya banyak-banyak kat Saiful. Tapi dia sendiri yg cerita walaupun aku tak tanya.
Katanya, projek usahasama dengan company Aie tu berjalan lancar. Macam dulu jugaklah, kalau Aie dan bos dia tak ke KL, tentulah Saiful dan Faizal akan ke JB. Kalau dulu aku ikut sekali kemana saja bos aku pegi, sekarang tak lagi.

Hati aku terasa nak sangat hubungi Aie. Kalau boleh aku nak jumpa dia. Masih terkenang projek aku ngan Aie dulu. Menguak-nguak pantat aku kalau kenangkan dia. Sebab apa yg aku sedar satu tentang Aie, aku macam sukakan dia sebelum dia kongkek aku. Bermakna aku sukakan dia bukan kerana dia kongkek aku, tapi aku nak dia kongkek aku kerana aku sukakan dia. Korang faham? Entahlah. Aku pun tak faham sangat hihihihi…

So, malam tu lama jugak aku tunggu Saiful tidur. Aku tak pasti dia marah atau tak aku hubungi lelaki lain atau ada hubungan dengan lelaki lain, tapi yg pasti aku tak kan buat dia untuk menyerlahkan lagi kejalangan aku.

Aie kata, dia nak call aku, dia ada contact number aku, mula-mula dia nak buat suprise la konon. Tapi bila dia dapat tau yg aku dah kahwin dengan Saiful, dah mengandung pulak tu, dia takut nak call aku. Aku mula dapat idea baru…

“sebenarnya anak ni anak u, i takut u tak percaya kalau i cakap, lagipun u kata dulu u dah nak kahwin, i tak tau nak buat macam mana. I perangkap bos i supaya kahwin dengan i” aku buat suara sedih.

“Saiful tau tu bukan anak dia?” ada nada terkejut pada suara Aie.

“memanglah tau, dia kahwin dengan i sebab i dah mengandung… panjang ceritanya Aie, macam-macam i dah lalui sejak beberapa bulan ni” aku buat suara sedih lagi.

“u boleh jumpa i?” Aie bertanya.
“boleh. Tapi masa Saiful takde. Mungkin dia tak kisah sebab dia kahwin dgn i pun bukan kerana cinta, tapi i respek dia sebab tolong i jadi bapak budak ni, lagipun Saiful tak pernah sentuh i” aku tipu lagi.
Aku dapat dengar Aie menarik nafas panjang.

So, esok kami berjanji akan berjumpa pada waktu siang. Aku rasa rindu pada Aie. Kalau dapat kongkek dengan dia best tak? Tak taulah dia nak sentuh aku ke tak. Aku pun tak tau sama ada dia percaya tak anak ni anak dia. Akub pun tak pasti anak ni anak sapa, mungkin jugak anak dia, mungkin jugak bukan. Entahlah…

Penting bagi aku untuk tau sape sebenarnya bapak kepada anak yg aku kandungkan ni. Walaupun dah takde ape yg nak dirisaukan, sebab aku pun dah bersuami, tapi aku rasa satu hari nanti, akub mesti betulkan keadaan. Aku sangat risau membayangkan hari tua aku nanti. Pada saat anak aku tau siapa sebenarnya aku, betapa kotornya aku, entah macam mana situasi itu nanti. Dan aku yakin sangat bahawa aku akan menyesal dan menangis tak berhenti dengan apa yg aku lakukan sekarang dihari tua nanti.

16 Comments »

  1. Cam ada bibit bunyi penyesalan je, Meen. Entah la. Manusia, Meen. Can’t live without sins, can’t live without guilt. : |

    Comment by Apoxcalyps3 — Wednesday, January 24, 2007 @ 2:19 am

  2. RILEKS LER MEEN….PE BARANG MAU SEDIH2..

    Comment by NEMO — Wednesday, January 24, 2007 @ 2:41 am

  3. takde maknanya nak sedih yasmeen. alang2 menyeluk pekasam biar sampai kepanggal peha…

    Comment by Rozzie — Wednesday, January 24, 2007 @ 3:06 am

  4. wokeh cantik! tak sabo nak tunggu ko projek ngan Aie hehahahaha…

    Comment by Sleeping Beauty — Wednesday, January 24, 2007 @ 3:12 am

  5. jumpe aie ni mesti dapat kongkek ni hehehe bestnye. kak meen, kalau aie ni wujud, kenalkan la kat dila. dila ada baca kisah kak meen dengan aie ni dulu mase kat blogdrive. romantik la dia ni. macho

    Comment by Dila — Wednesday, January 24, 2007 @ 4:51 am

  6. hehehe tak sabar la

    Comment by Emi — Wednesday, January 24, 2007 @ 10:48 am

  7. sampai ke pangkal peha tu nak seluk ape tu kak rozzie? hihihi

    Comment by Yasmeen — Wednesday, January 24, 2007 @ 10:49 am

  8. alang² si yasmeen nak buat jahat… ajak aie buat masa laki dia tido… ishhh fetish lain mcm betoi aku ari nie…. wekekekkeekke

    Comment by dex — Wednesday, January 24, 2007 @ 11:59 am

  9. Tue nak seluk Meen punya kot? Hahaha… Ini cerita ada UMPHHH!!! Cam iklan BOH.

    Comment by Apoxcalyps3 — Wednesday, January 24, 2007 @ 4:12 pm

  10. apsal tak threesome je terus dex? lagik best! ajak saiful ngan Aie sekali thehehe. yasmeen power no problem punye takat layan 2 lelaki serentak hehehe…

    Comment by Sleeping Beauty — Thursday, January 25, 2007 @ 2:25 am

  11. meen… baik jangan kongkek ngan Aie tu,,… anu dia tengah kecut terendam air banjir tuuu!!!

    Comment by Tombo — Thursday, January 25, 2007 @ 5:07 am

  12. JB pun banjir? Yasmeen pun banjir tu, kecut pun kecutlah hehehe

    Comment by Rozzie — Thursday, January 25, 2007 @ 6:47 am

  13. MUAHAHAHAHAHHAHAAA

    Comment by NEMO — Thursday, January 25, 2007 @ 9:18 am

  14. ko tak kejut ke nemo? eh… ko tak banjir ke nemo? hihihi

    Comment by Sleeping Beauty — Thursday, January 25, 2007 @ 10:18 am

  15. bile la nak surut banjir si nemo tu hehehehe…

    Comment by berahi — Friday, January 26, 2007 @ 1:19 am

  16. err..tertinggal bas

    ->tunggu lepas beranak pastu buat dna test…

    Comment by Monz — Saturday, February 3, 2007 @ 3:56 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: