Diari Berahi Yasmeen

Thursday, February 8, 2007

Catatan Perjalanan

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 12:27 am

Tengahri tu, lepas lunch kat hotel, aku masih lagi tercangak-cangak mencari kelibat Zack. Manelah tau kalo terserempak. Tapi hampa. Aku pulang dengan penuh kehampaan sebab aku takde cara nak hubungi dia, apalagi nak melanjutkan persahabatan.

Dalam flight. 1.45 pm
Kelibat seorang lelaki yg aku cari-cari melintasi sebelah aku. Aku buka safety belt dan bangun.
“kenapa?”
“nak buang air”
aku bersuara pantas dan terus bangun. Saiful kembali membaca surat khabar.
“Zack!”Zack terkejut bila aku sebut nama dia.
Patutlah cari tak jumpa, dia pun balik jugak rupanya. Tapi tak sangka pulak aku dia balik ke KL.
“sebenarnya nak duduk lama lagi kat sana, tapi mak i panggil balik hari ni jugak, tu pun tiket takde, tinggal bisnes class je” Zack mengeluarkan sesuatu dari wallet dia. Dia hulurkan kad dia pada aku. Aku menerimanya dengan senang hati. Kalau dia tak bagi pun, aku dah nekad akan dapatkan jugak contact number dia.

Kami tak boleh lama berdiri depan toilet dan berbual. Syukurlah Cuma tinggal bisnes class je. Kalau dia kat economy class mesti aku tak dapat jumpa dia, sebab aku duduk depan, kalau dia bangun pegi toilet, aku memang tak nampak dia. Disebabkan dia dari depan (bisnes class), masa dia nak pegi toilet, aku ternampak dia. Itulah takdir namanya.

Sampai KL nanti aku akan hubungi dia. Sekarang takleh borak lama. Masa tak sesuai.

Aku kembali ke tempat duduk. Perjalanan 59 minit itu terasa terlalu lama. Aku tak sabar nak sampai KL, nak mulakan jurnal baru bersama Van Zakri.

26 Comments »

  1. tapi meen, aku takot kau kekeringan idea of continuing crite nie nanti………

    Comment by LEIA — Thursday, February 8, 2007 @ 12:55 am

  2. tapi meen, aku takot kau kekeringan ideas of continuing crite nie nanti kalu dah bnyk sgt watak yg kau create……..
    but..no matter wat..crite ‘fantasy’ kau nie memang power….
    kekadang basah jugak bile aku baca……..

    Comment by LEIA — Thursday, February 8, 2007 @ 12:59 am

  3. hmmm.. no comment… tapi tercomment jugak di sini… best!~

    Comment by kamitaken — Thursday, February 8, 2007 @ 2:08 am

  4. aaaaaaa ada mende nak tanye2… eishhh malu laa.. takpe2…nnt kene buli lg T_T

    Comment by naif — Thursday, February 8, 2007 @ 2:52 am

  5. Tanya je naif. Mana de orang buli. Malu bertanya, sesat jalan lak nanti. Meen, Zack nie duduk KL ke?

    Comment by Apoxcalyps3 — Thursday, February 8, 2007 @ 3:22 am

  6. Leia – takper la. boring la fokus kat sorang jantan. tukor² la best :p
    naif – nak tanye ape?
    Apoxcalyps3 – tah la. ni aku tengah pk la ni nak kasi dia duduk mane hehehe…

    Comment by berahi — Thursday, February 8, 2007 @ 3:45 am

  7. adus..basah bawahku baca cerita cam ni.
    tapi klu sexs bersama suami jer kn best!
    pnh kasih syg,,,
    xpayah nak kongkek ngn org lain yer…

    Comment by girlss — Thursday, February 8, 2007 @ 4:12 am

  8. meen gambar berahi tu u ke?

    Comment by havanacurut — Thursday, February 8, 2007 @ 5:08 am

  9. girlss – pengajarannya… kite yg pompuan ni sebelum kahwin jangan kongkek dengan jantan lain, takut suami tu nanti tak sehebat lelaki lain yg penah kongkek dengan kita, tu yg berlakunya kecurangan. jadilah isteri yang baik ye girlss :p

    Comment by berahi — Thursday, February 8, 2007 @ 5:30 am

  10. Meen u lepaskan peluang kongkek kat kapal terobang….waduh..feel dia lain mcm…sebab i pernah try main kat dlm toilet kapal trobang aduh rasa mcm di awangan memang pun di awangan……

    Comment by Harry — Thursday, February 8, 2007 @ 6:10 am

  11. a’ah lah Meen….betol jugak cakap si Harry tu….
    since kau dah start character baru…try kongkek kat tempat baru plak lah…..
    errmmm…since tis flight kau dah telepas…kau create lah another chance naik flight sama2 ngan si Zakri tu lagi……..

    Comment by LEIA — Thursday, February 8, 2007 @ 6:31 am

  12. cadang nak buat gak tapi sempit la. camne u leh buat? tipu la thahaha… lagipun risiko tinggi, nanti ade org lain nak masuk, ketuk pintu, tengok dua orang yg keluar. malas bikin kecoh la!

    Comment by berahi — Thursday, February 8, 2007 @ 6:52 am

  13. kalau kene tangkap tu nanti kene masuk surat kabo plak. nanti pembaca mintak bukti keratan akhbar, kan susah… pembaca ni semua dah la mengada-ngada hehehe *gaya tuan blog*

    Comment by Dila — Thursday, February 8, 2007 @ 8:01 am

  14. ko ingat senang2 nak projek lam toilet flight? hahaha… ape benda la ko ni… bior logik skit citer!

    Comment by Rozzie — Thursday, February 8, 2007 @ 8:05 am

  15. 1)tak geli ke erkk kene jilat kat anu?
    2)pastu cemana nak kire bape round kiter buat?
    3)mana lg best…mandi sama2 dulu seblom buat ke, atau buat dulu baru mandi sama2? atau sambil buat sambil mandi?

    huuu jgn buli saya… tabik senior2..

    Comment by naif — Thursday, February 8, 2007 @ 8:18 am

  16. ehek… secara teori kenapa buat atas kapal terbang best is pada masa tuh tekanan rendah so masa buat sex kite akan rasa lebih high dari biase… aku penah baca somewhere tapi tak penah buat… lagi pon buat quicky dlm public area lagi syok bagi sesetgh org…

    tapi bagus gak ko tak buat meen… pasal tak logik.. flight tuh kejap je… & tak mungkin ko bole goda mamat van tuh dlm masa terdekat…

    walau bagaimana pon aku still prefer si yasmeen buat dgn more than 1 guy… secara rela or terpaksa…. wahhh kinky semcm jek aku nie…

    utk naif…
    1)cuba ko jilat ketiak sindri…. lebih kurang jek…
    2)bergantung pada sape klimax dulu… tuh kire 1 round laaa…
    3)buat dulu baru mandi wajib… ape daaaa pi bukak buku agama balik…

    Comment by dex — Thursday, February 8, 2007 @ 8:41 am

  17. oei dex…soalan naif yg 3), bukan fasal mandi wajib lah…..
    dah tu, yg kau suroh si naif jilat ketiak sendiri, ape steam seh…..

    naif….
    1) steam abis bile kena jilat…..
    2) bile si lelaki dah pancut n si pompan dah climax, tu kire 1 round lah…….
    3) terpulang pada individual..kalu aku, aku suke buat dulu baru mandi same2…den buat lagi pat dalam toilet….tu tak kire lah…….sambil mandi buat ker…or sambil bersabon buat ker……yg pasti dua2 tgh ‘kebasahan’…….

    berahi…
    wil wait 4 ur continuation of ur journey……kau create lah ape yg patot….janji crite mesti power n bule buat org lain (mcm aku nie) steam rabakzzzz n wanna ask 4 more…….

    Comment by LEIA — Thursday, February 8, 2007 @ 10:45 am

  18. LEIA…kenape kene buat dulu baru mandi??
    kenape tak buat sehingga mandi…start ataih katil merangkak ke bilik air..hahaha..

    Comment by Monz — Thursday, February 8, 2007 @ 5:19 pm

  19. sekali sekala tukar taste tak pa.janji kita tahu cover line..pandai mkn pandai simpan..antway take care ur self..keep ur self in good mood..

    Comment by camry22 — Thursday, February 8, 2007 @ 5:21 pm

  20. lepas makan mmg le masuk lam perut..mana nak taua makan ape..
    lain ler kalau tersendawa boleh la orang agak mkn kari mamak ke sup ekor..
    takpon ade sisa makan kat mulut..
    paham2 lee

    Comment by Monz — Thursday, February 8, 2007 @ 5:30 pm

  21. haaa apakah maksud cik monz.. makan masuk dlm perut..pastu tatau nak mkn apa….apakah ini…..

    Comment by naif — Friday, February 9, 2007 @ 12:16 am

  22. monz…kalu dah steam, mane lah nak hegeh2…kalu buat hingga mandi…pastu start atas katil baru nak merangkak ke toilet…lambat ar…..
    wen dah abis 1 round, the next round nak slow n steady ok lah…..if aku, the 1st round slalunye fast n furious……wakakakahh……

    naif…maksud si monz tu…kalu kau tak bilang org ape yg kau buat, manelah org nak tahu……

    Comment by LEIA — Friday, February 9, 2007 @ 12:59 am

  23. 1)geli tapi sedap hehehe…
    2)setiap kali klimaks, dikira 1 round
    3)buat sambil mandi, pastu sambung atas katil, pastu mandi lagi sekali bersihkan badan sama-sama :p

    Comment by Rozzie — Friday, February 9, 2007 @ 1:31 am

  24. hikhikhik ramainye cikgu….

    Comment by Sleeping Beauty — Friday, February 9, 2007 @ 1:31 am

  25. hehehe..patut la cam best je kt sini,ada cikgu tuisyen mgajar&ulangkaji kat sini rupanye.cikgunya aweks lak tu,lg la pratical sgt sbb hnya aweks je tau cmne dorg akn lebih rsa puas..x gitu?mintak maap la yekk..nk tumpang lalu je ni.. Alamakk..sekali bapak setan pun lepak kt sini daaa..

    Comment by toyol — Friday, February 9, 2007 @ 1:36 am

  26. 1)geli dan sedap, nak lagi dan lagi dan lagi…
    2)setiap kali klimaks, dikira 1 round… bape round ko nak ikut suke hati ko la naif! ikut kemampuan… jangan paksa diri… jangan nak tunjuk terror sampai membahayakan kesihatan. bagi pompuan banyak kali tak penting, yg penting lama. kalo lama, sekali pun takper :p
    3)sebelum mandi pun boleh buat, pastu mandi sama-sama buat lagi, lepas tu mandi lagi sekali hehehe… sampai abis bekalan air kat umah hihihi…

    Comment by berahi — Friday, February 9, 2007 @ 1:41 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

