Diari Berahi Yasmeen

Friday, April 6, 2007

Saiful vs Lelaki Misteri

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 7:01 am

seperti yang aku janjikan ngan mak mertua aku, pagi-pagi buta aku dah terpacak kat sjmc. kul 8 mak mertua aku call, aku kate aku dah ade kat sjmc. dia pun ucap mekasih banyak-banyak kali dan janji akan datang secepat mungkin. apa aku nak buat mengadap jantan rentung ni? aku turun breakfast jap. malas tul nak menatap muka mamat rentung tu. tapi kang kalo mak mertua aku sampai tengok aku takde, lain plak jadinye.

aku bukak pintu, dengar suara lelaki cakap-cakap pok pek pok pek. aku pasang telinga betul-betul. aku cuba amati betul-betul ape yang lelaki tu cakap. dia nampak marah. tapi kejap-kejap dia ketawa.

“setimpal dengan perbuatan kau Saiful! sekarang baru kau tau siapa Kamalia. dia tak kan bersama kau kalau bukan kerana kau ni lelaki berupa dan berduit”

“kau memang bodoh! sekarang kau rasalah! Jangankan Kamalia, joyah pun tak nak kat kau! hahaha”

Aku ketakutan. Ape benda ni. Sape mamat ni? Mamat tu pusing blakang nak blah dari bilik tu, pastu bertembung ngan aku. Dia terkejut beruk sambil lap airmata. Aik! Nangis plak. Tadi marah pastu ketawa, tetiba menitik-nitik plak airmata.

“awak ni tentu Yasmeen kan?”

bersambung…

60 Comments »

  1. abis gitu jer ke meen……cam siak ar kau…….buat suspense jer……….
    btw, lelaki tu Aie ker……..mayb kau nak idupkan balik watak die………or mayb jugak si van ape tu……aku lupe lah name die………yg aku ingat cume van damme jer………..hehee……….

    Yasmeen :kuat berangan la ko nih! bukan la weh!

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 7:10 am

  2. hehehe aku kasi intro dulu kang malam sket aku update sambungan dia. pastu malam ni aku chatting sampai pagi, sape nak borak atau menyumbang idea, leh YM aku. aku start chatting kul 12 tgh malam wokeh :p

    Comment by Yasmeen — Friday, April 6, 2007 @ 7:11 am

  3. Saiful gay?

    Yasmeen : mungkin ye mungkin tidak!

    Comment by Terdesak — Friday, April 6, 2007 @ 7:13 am

  4. hahahaha…. asal topic kali nie lebih keinsafannyer erk???

    Yasmeen : ni semua tekanan pasal tak dapat ko la nih!

    Comment by Ameer — Friday, April 6, 2007 @ 7:13 am

  5. alamak…..aku tak leh nak chat lah……..niari aku go putrajaya..umah kakak aku…..nak kene tolong jaga anak2 sulala aku…….kire2 aku jadik ‘supernanny’ kejap lah…….

    meen..aku nak tanye sikit lah….kau nie how old har…..den r u married……according 2 tiara..u r…….reply mi back pat personal yahoo aku k…………

    Yasmeen : reply sini pun boleh takde hal. tahun ni 26. asal sini. blom kawen lagik… (kalo yasmeen aku letak umor 23 tahun, berasal dari kuantan hihihi). tiara? aku lupe la plak aku penah chat ngan dia ke tak… haks…

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 7:21 am

  6. tak mungkin sepol tu gay……..from tis sentence he’s not ape…
    “setimpal dengan perbuatan kau Saiful! sekarang baru kau tau siapa Kamalia. dia tak kan bersama kau kalau bukan kerana kau ni lelaki berupa dan berduit”

    ‘e sentence above lebih tertumpu pada Kamalia per…..so mayb Kamalia owg upahan die or mayb lelaki misteri nie sum1 yg sayg kat meen..so die geram yg sepol pukol meen rabakzzz2……..tats y aku guess cld b Aie or Van Zack…..finally aku ingat name die……….

    Yasmeen : really? hehehe…

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 7:28 am

  7. [hahahaha…. asal topic kali nie lebih keinsafannyer erk???

    Yasmeen : ni semua tekanan pasal tak dapat ko la nih!]

    dear cik Meen…. Permata bukan mudah diperolehi…dah kalau berjaya diperolehi tak mungkin kekal selamanyaaaaaa…..

    Yasmeen : huhuhu masalahnye permatakah dikau?

    Comment by Ameer — Friday, April 6, 2007 @ 7:31 am

  8. yeah2…seperti yg aku harapkn..watak baru akan muncul..tq cik meen sayang..
    penuh mesteri la cite kali nih..walaupon pendek..tp berahsia2..
    meen…tak yah la dedahkn lagik sape laki tuh…biarlah pembaca lagik curious..

    btw…teringin nk sumbang menyumbang..tp tak penah pon cik meen email..

    Yasmeen : ko on YM ko tak tu? aku dapat 200++ e-mail sehari, tak larat nak layan ape lagi nak reply satu-satu hihihi

    Comment by 4en4ang — Friday, April 6, 2007 @ 7:32 am

  9. [Yasmeen : huhuhu masalahnye permatakah dikau?]

    Permata sukardikenalpasti selagi tidak diji…opsss..digilapppp…..

    Yasmeen : meh aku gilap (handjob)

    Comment by Ameer — Friday, April 6, 2007 @ 7:40 am

  10. ” Yasmeen :kuat berangan la ko nih! bukan la weh! ”

    ape yg bukan……aku tahu lah name watak tu bukan van damme…van zakri or van zack kan….sumtink lyke tat…….van damme tu peminat aku……heheee….memang kuat berangan plak aku nie…..feelin2 ape salah nye………

    kau idupkan balik watak Aie lah meen………

    Yasmeen : ko bior betul. dia peminat ko ke ko peminat dia?

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 7:42 am

  11. citer yg semakin menarik…
    teruskan meen….
    Dr peminat misteri.

    Yasmeen : peminat misteri la plak

    Comment by sunyi — Friday, April 6, 2007 @ 7:48 am

  12. die peminat aku……..aku minat badan die jer……….wakakakaahhhhhh…………

    Yasmeen : ceh! pirah mabuk!

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 7:48 am

  13. ” Yasmeen : meh aku gilap (handjob) ”

    blowjob lah meen…..handjob tak gerek ar……apa rasaa wooo……..
    tapi kalu si Ameer nie nak blowjob…handjob pon wa tak rela nak buat ntok die………boring ar mamat nie……..style cam smart mamat gitu………

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 7:53 am

  14. sunyi
    citer yg semakin menarik…
    teruskan meen….
    Dr peminat misteri

    peminat Meen ker peminat Cerita Meen nie???hehehehe

    Comment by Ameer — Friday, April 6, 2007 @ 7:55 am

  15. ” Yasmeen : ceh! pirah mabuk! ”

    memang aku mabokkan blog kau nie per……..nak mabokkan kau tak bule……sesame sejenis……..HAAAARAMMMMMMM !!!!!!!!!!!

    Yasmeen : muahahaha ala boleh la. tingin nak ajak ko lesbo wakakaka

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 7:56 am

  16. Leia : style cam smart mamat gitu

    ape tue Leia??? I am just a normal human being laaahhh…. never act to be so…. it’s natural…

    Comment by Ameer — Friday, April 6, 2007 @ 7:56 am

  17. Meen!! P.Leia nak kene speech ngan aku cam smalam sesi pagi….hehehehe….

    Comment by Ameer — Friday, April 6, 2007 @ 7:58 am

  18. ” Meen!! P.Leia nak kene speech ngan aku cam smalam sesi pagi….hehehehe….”

    Ameer..aku tak paham………

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 8:05 am

  19. P.Leia : Ameer..aku tak paham………

    kita nie tidak harus menilai org lain tanpa usul periksa dahulu…. cerminlah asal usul diri kita dahulu….

    Comment by Ameer — Friday, April 6, 2007 @ 8:09 am

  20. suke ati kau lah meer……

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 8:11 am

  21. slalu terlewat aku bg komen… korang ni pepagi je mmg nak basahkan nonok ngan konek ke? siak la lu owang… mmg gersang habis……. meennnnn knp x der posting baasah kerandut ni….. ?!!!!

    hai leia….. cak!! cak!!

    Comment by kerandutkacak — Friday, April 6, 2007 @ 8:12 am

  22. Ha…., penah dengar tak… ‘JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DISELUBUNGI MISTERI’…….
    GIRL…, apsal pengkomen ke serat kene edit?????
    Oei LEIA sayang…., klau ntuk wa bleh tak..?? kikikiki…..

    Comment by GHOST RIDER — Friday, April 6, 2007 @ 8:15 am

  23. SB.., la lu KERANDUT yg terpaling KACAK…., kan wa dah bagi lu tips GUA ANAK TEKAK…… gi la post lu nyer anak tekak kat sini… nak tau gak wa.., KACAK ke KERANDOT lu tuh …… wakahkah….

    Comment by GHOST RIDER — Friday, April 6, 2007 @ 8:27 am

  24. ” slalu terlewat aku bg komen… korang ni pepagi je mmg nak basahkan nonok ngan konek ke? siak la lu owang… mmg gersang habis……. meennnnn knp x der posting baasah kerandut ni….. ?!!!!

    hai leia….. cak!! cak!! ”

    kerandut—- :- mkn bule sebarang mkn eh….ckp jgn sebarang ckp……cermin diri sendrik dulu….sape yg nak basah k1k……..
    aku tahu lah blog meen nie memberahikan tapi tak semestinye everi post die nak kene fasal sex jer……boring ar beb…….

    ” Oei LEIA sayang…., klau ntuk wa bleh tak..???kikikiki…..”

    ghost :- aku tak paham ape kau bobal nie…….
    fasal pongomen yg ke 100, kau bute uruf kape……kau tak bace comment die ape……..

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 8:37 am

  25. ghost..btw, aku dah resend ‘real_tiger_show’ pat personal mail…..gi check..bule bukak tak………

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 8:51 am

  26. mesti la leia…. hari2 basah baru sihat badan… siak laaa… leia… ko x hntr kat aku ke tiger show…. aku dah hntr yg best2 kat ko.

    to Ghost…. kerandut aku mcm kerandut normal la… tp hemsem dr ko punyer…… ngeh ngeh ngeh.. siak.

    Comment by kerandutkacak — Friday, April 6, 2007 @ 9:06 am

  27. meen..aku rs ko dah ‘slow down’ nie… Apsal? Dah xde idea ke or dah tak tahu nak kongkek sapa?

    Comment by thickdix — Friday, April 6, 2007 @ 9:07 am

  28. meen.. 1st time i baca blog u… i ingat this is ur real true experience…but then… pas memahamkan semua citer2 u nih..rasanyer penuh ngan watak yg kejap2 mati..& tup2 hidup balik…hikhik…pe kes…???
    mcm ni… jgnla buat sekerat jerk citer sape mystery guy tu…?? harus bg org suspen… then kene guess sape plak mamat lahanat tuh…hikhik..
    anyway..good job dear!!

    Yasmeen : sebab aku kejap² lupe nama watak, kejap² lupe ape citer… hehehe

    Comment by guesslady.. — Friday, April 6, 2007 @ 9:07 am

  29. wei korang ni aku rasa si saiful ni bisex lah.. laki pun nak pompuan pun sesah *ikut ayat meen* ntah2 itu gilprend dia ke boypren dia ke mana kita tau…

    Yasmeen : yer betul tu. hanya aku yg tau. kang malam aku update la. sabor la weh

    Comment by thebluesgang — Friday, April 6, 2007 @ 9:18 am

  30. kerandutkacak..bile mase kau antar email kat aku nie…….personal email add aku pon kau takde…….camne kau nak antar……..nak bedek pon tgk tempat ar bro………

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 9:19 am

  31. LEIA…, cuba bawak bertenang…., nengok wa nyer previous comment.., nak menga..mok je lu ni.., wa tau la lu tgh blod donat…, btw mail yg lu resend tu… wa tak leh nak bukak jugak la…. tak pe lah nengok title file tiger berantai tu pong ok lah….., nak buat cam ne kan….. wa nyer pc tak leh nak baca….

    Comment by GHOST RIDER — Friday, April 6, 2007 @ 9:22 am

  32. KERANDOT yg terpaling KACIAQ…, wa tau la… lu nyer KERANDOT KACAK… wa nyer pon tak lah sekacak lu….., tapi wa PAKAI GERMANY ARMY CAP siak……., lu ni dah nak meninggal ke??? klau kerandot kacak tapi blom sunat nak wat pe….. bro…

    Yasmeen : harap kerandot je kacak thahaha

    Comment by GHOST RIDER — Friday, April 6, 2007 @ 9:29 am

  33. najwagurlz tu bkn ko ke yg hntr emel smlm kat aku leia….? aku dah hntr la leia…… benda2 best lak tuh….. siak

    to Ghost…. aku x guna topi german beb… x kuat…. aku nyer topi malaya cap tongkat ali pure…… beridiri kukuh sentiasa… bkn cam topi german…. hrp besaq tp lembik… ngeh ngeh ngeh. siak siak yay!!!!

    Comment by kerandutkacak — Friday, April 6, 2007 @ 9:40 am

  34. sorie ar……..aku tak kenal sape tu najwagurlz…….

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 9:44 am

  35. siapakah dia yg menghantar emel pada aku smlm…. siap hntr benda best pulak itu…. siak….. camner nak add ko leia?

    Yasmeen : lantak la sape yg hantor, kan memang tu yg ko nak sangat kan

    Comment by kerandutkacak — Friday, April 6, 2007 @ 9:49 am

  36. kau post kau nye no tepon kat sini lah………aku bule kol kau ‘personally’……..den pastu aku kasi lah kau aku nye personal mail…….
    neway..mcm meen cakap ar….tak kire lah sape yg antar kat kau..tu yg kau nak sangat2 per……..

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 10:02 am

  37. saspen2..mayb lelaki tue ex-bf kamelia kot..kamelia tgglkan die psl nk kat saiful..so..mesti lelaki tue cam tk puas ati..report2 laa perangai kamelia kat saiful..tp saiful tk percaya..in case die marah lagi lelaki tue..so..skang nie..cam puas ati la lelaki tue..psl ape yg die cube ckpkan kat saiful about kamelia terbukti akhirnyer..

    aku rs cmnie kot citer die..hapdate!!!!

    Comment by riz — Friday, April 6, 2007 @ 10:04 am

  38. KERANDOT yg terpaling KACAK, mane kau tau aku nyer lembik… kau dah penah rase ke….. jap eh.. aku tak ingat…. Ooo…. budak yg tak sunat tu…. kau rupenyer KERANDOT KACAK….. wa ingat sape lah tadi…. wakakaka……

    Comment by GHOST RIDER — Friday, April 6, 2007 @ 10:05 am

  39. yes riz….mi agreed wif u…….nape aku tak teragak crite meen camtu eh………

    Comment by PRINCESS LEIA — Friday, April 6, 2007 @ 10:18 am

  40. ala..potong la!! baru nk layan..ada sambungan lak..

    Comment by ejay — Friday, April 6, 2007 @ 11:08 am

  41. mana blh post no tepon open camni…. siak la aku nanti……. kasi le emel ko leia….

    to Ghost- ko lupa ke anak ikan ko bg tau aku hari tu. dia kata ko nyer lembik cam sayur…. muahahahahahahahaha.siak la lu.

    Comment by kerandutkacak — Friday, April 6, 2007 @ 12:22 pm

  42. woi ,email kat gak apa-apa.oh plz

    Comment by zek — Friday, April 6, 2007 @ 12:33 pm

  43. zek ni,,,,,,,,,,,,,,,, .plz apa2 yg hebat kepda :send zeksmart@yahoo.com.

    Comment by zek — Friday, April 6, 2007 @ 12:34 pm

  44. nak jgk yg meen email.nakkkk

    Comment by zek — Friday, April 6, 2007 @ 12:35 pm

  45. leia……… arini bertolak p jaya ke? sampai jgn lupe yek

    Comment by alessandro — Friday, April 6, 2007 @ 12:52 pm

  46. i mean jgn lupa janji u

    Comment by alessandro — Friday, April 6, 2007 @ 12:53 pm

  47. Per lah meen….. buat suspen lak… nak lancap pun tak jadik nih hahahahaha… jangan kau project dengan lelaki misteri tuh sudah lerr meenn…. hahahaha project depan saiful kat ward tuh…. padan muka ceppool…. heheheh

    Yasmeen : tak baik buat gitu thehehe

    Comment by Bojourn — Friday, April 6, 2007 @ 1:52 pm

  48. PRINCESS LEIA :-tats y aku guess cld b Aie or Van Zack

    “awak ni tentu Yasmeen kan?”

    heheheh..dah tentu aie n zack dah kongkek ngan yasmeen..takkan nak tanya lagi cenggitu..cuba lagi meneka :p

    huh meen…ko mmg bagus la dalam buat situasi yg tak terduga…
    jgn bagi peluang org lain teka apa yg ko pk kan..

    Comment by psy2duck — Friday, April 6, 2007 @ 2:18 pm

  49. KERANDUT yg terpaling KACAK…, anak ikan tu ko la…., lagi mau kaber line…. relek je…………………bro

    ALESSANDRO NOMINO…. pekaba?????

    Comment by GHOST RIDER — Friday, April 6, 2007 @ 2:25 pm

  50. Hai Meen,
    Lama tak joint comment. Kao nie mmgn pandai la buat org suspen & tertunggu2 sambungannya. Suspen sungguh2. Agak2 anak sape la yang x betoi tue. Jap ketawa, jap marah, pastue nangis lak. keh.keh.keh…

    Yasmeen : dia jadik gitu sebab tekanan la yati kehkehkeh

    Comment by RED — Friday, April 6, 2007 @ 2:41 pm

  51. awat hang tak abis kan cite nie…. alamak tak sabo nak tau kisah seterusnya so kene tunggu dua minggu lagi le ni…sbb aku takde le meen, outstation…..

    Yasmeen : takpe nanti balik bace la. bukan penting sangat pon hehehe…

    Comment by chenta — Friday, April 6, 2007 @ 3:39 pm

  52. meen..alah ko ym ke mlm ni..
    add lah aku kat ym gak..plssss

    Yasmeen : dah add ko gak Elly

    Comment by elly — Friday, April 6, 2007 @ 3:55 pm

  53. meen YM ko ape?aku tatau pun?

    Yasmeen : dah add ko!

    Comment by clie_27 — Friday, April 6, 2007 @ 4:47 pm

  54. suspen aje aku baca kali nie. Cerita meen nie makin menarik. Sampai tiap-tiap hari aku check ada cerita baru ke idak.

    Meen nak chat apa idnya?

    Yasmeen : dah add ko gak

    Comment by opensky — Friday, April 6, 2007 @ 7:38 pm

  55. Meen tak nak explore area baru ke?… pleasure + pain?

    Comment by SilentWitness — Friday, April 6, 2007 @ 8:53 pm

  56. apa YM kau meen

    Yasmeen : dah add ko

    Comment by has — Friday, April 6, 2007 @ 8:57 pm

  57. i follow ur story..impressed with ur journal wpun cam sort of 18++ huhu. never mind i like the way u conduct ur story. wuts ur ym id?

    i think misteri guy tu mesti anak sugar dad you..
    btw,ur sugar dad tu betol ke dah mati?

    Yasmeen : dah add id u. zaki tua tu tak tau la dah mati btol ke tak… takut nak gi tanya family dia hehehe

    Comment by missy_june — Friday, April 6, 2007 @ 10:25 pm

  58. meen….
    mcmn nak YM dgn u….??
    Boleh kan…???

    Yasmeen : dah add dah

    Comment by sunyi — Friday, April 6, 2007 @ 11:10 pm

  59. meen bagi suspen je dulu…tu yang tulis cikit jer tu..mcm cite drama melayu..ekekekekeke….

    Yasmeen : cuma sedutan episod akan datang hehehe

    Comment by Rid — Friday, April 6, 2007 @ 11:44 pm

  60. aku letih la weh malas nak tulis entry lucah lagi, aku dah nak gi mekah dah nih, kang snagkut lak kat sane tak lepas balik thehehe…

    Comment by berahi — Wednesday, April 18, 2007 @ 7:43 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

