Diari Berahi Yasmeen

Monday, June 4, 2007

Kisah Kenikmatan dan Kepiluan Di Malam Hari Jadi

Filed under: Berahi, Diari Kehidupan — Yasmeen @ 7:47 am

hari tu terkejar-kejar gak aku duk layan family yg datang dari kuantan pastu kene pegi ambik Elly kat KLIA. Actually aku tak penah jumpe lly lagi, penah tengok gambo je, aku berhubung dengan dia pun melalai phone dan e-mail, itu pun sebab shima yg kenalkan aku kat dia mase aku plan nak berhijrah ke Tulsa hari tu.

Abang aku tak dapat datang. Zamri yang hantar mak aku kat umah aku. Shima dan Izaida sampai semalam. Aku tak lepak lagi kat umah Shima sebab sibuk dengan keje, mak aku lagi, saiful kat umah lagi, tak kan aku nak kuar berpoya-poya plak. Mak mertua aku pun ade datang kejap mase mak aku ade. Dan mereka asyik bercakap pasal kandungan aku yg semakin membesar.

Oh yea, ckp pasal kandungan ni, mase aku pegi check up 2 hari lepas, aku terserempak dengan Ashraf dan anak dia. Macam nak pegi tegur, tapi malas la, takut nanti berborak panjang plak. Lagipun dia dengan family dia agaknye sebab ade sorang pompuan tua dan sorang pompuan muda. Yang tua tu maybe mak dia. Yang muda tu tak tau la. Aku pun ingat² lupe muka Kamalia. Tapi mungkin bukan Kamalia la kot!

Ade satu perkara yg buat aku terganggu sejak sehari dua ni. Aku dengan Saiful mmg duduk bilik asing. Sejak dia balik dari hospital. Dengan alasan kononnye Saiful tu takleh panas² takut nanti kulit badan dia berpeluh. Yang sebenarnya mmg aku geli nak kongsi katil dengan dia. Tapi keadaan dia dah beransur pulih sikit. Kesan terbakar tu pun banyak yg dah kering.

Berbalik pada gangguan yg aku cakapkan tadi. Sebenarnya ia lebih kepada gangguan perasaan. Malam tu aku projek dengan Zamri kat bilik aku. Malam hari jadi aku. :p Zamri bagi aku hadiah special. Dia tujah aku habis². Apa yg aku suka pasal Zamri ni, dia ni penyabar orangnye. Tak gelojoh. Setiap sentuhan Zamri ditubuh badan aku, ada kelembutannya. Aku selesa setiap kali bersetubuh dengan Zamri. Aku rasa selesa dan aman.

Tujahan Zamri dimulakan dengan ucapan hari jadi. Serta harapan dan doa dia terhadap aku. Terhadap kebahagiaan dan kegembiraan aku. Aku rasa aku cintakan Zamri. Tapi aku juga cintakan Aie. Dua lelaki ini tak boleh lari dari hidup aku. Jika aku terpaksa membuat pilihan, aku terpaksa memilih untuk berlalu pergi sebab jiwa aku tak mampu nak buat pilihan antara mereka.

Malam tu sedang kami berasamara dibuai gelora perasaan. Aku menyerahkan seluruh jiwa dan raga buat Zamri. Aku memberi penuh keikhlasan dan menerima penuh kebahagiaan. Aku bertul² terbuai dengan belaian Zamri. Zamri membelai aku seluruh badan. Zamri menusuk aku penuh penghayati pada setiap hayunan. Aku tak boleh kawal diri dari mendesah dan mengerang. Aku pejamkan mata tanda nikmat dan disaat aku membuka mata, pintu bilik aku terbuka perlahan dan kelibat Saiful berdiri disitu. Aku membatu. Zamri tak tau. kerana Zamri membelakangi pintu. Aku membiarkan Saiful memandang kami sayu. Aku terus diam tanpa sebarang reaksi sementara Zamri terus menujah aku depan ‘suami’ aku. Agak lama Saiful berdiri disitu. Hati aku tersagat pilu. Aku berdiam diri kerana tak mahu Zamri terkejut atau merasa panik. Lalu aku terpaksa membiarkan Zamri dengan tugasnya. Sebaik saja Saiful berlalu pergi dan menutup pintu, Zamri meletuskan pelurunya bertalu-talu. Setiap kali dia menembak, dia menekan sedikit jauh kedalam hingga aku berasa senak sedikit.

Keesokkan paginya. Saiful datang kebilik aku. Aku serba salah dan rasa malu. Rasa takut dan rasa kesin kat dia. Rasa tak sampai hati dan rasa useless. Saiful kata “malam tadi i nak bagi u hadiah ni. Selamat Hari Jadi” aku diam tapi aku sambut jugak hadiah yg Saiful bagi tu. Lepas tu Saiful terus pegi. Aku serba salah. Rase takut pun ade. Saiful sikit pun tak cakap pasal ape yg dia nampak semalam. Kesian tu kesian la jugak tapi hati aku ni cuma ade kesian je, takde pun rase sayang atau cinta kat dia, nak buat camne. Sekarang ni aku cuma terikat dengan status suami isteri je. Dan aku pulak tengah mengandung, walaupun tak tau anak sape.

79 Comments »

  1. kesian memang kesian. tapi rumahtangga ko ni dah kronik sangat ni yasmeen. eloklah ko betulkan keadaan. mungkin saiful dan berubah. walaupun anak tu bukan anak dia, elok la ko jadikan keluarga ko tu sebuah keluarga yg normal. kesian kat anak ko tu nanti. lupekan je perkara yg dah lepas. setialah dengan suami. dan dia pun akan jaga ko baik-baik nanti. kemudian, hiduplah kalian bertiga dengan aman damai… best tak ending cerita aku?

    Yasmeen : ending yg bagus tapi lambat lagi nak kuar ending camtu kak oi thehehe…

    Comment by kak kiah scary — Monday, June 4, 2007 @ 7:59 am

  2. Yes Yasmeen….finally you are back!!! Takyah laa nak kesian kat Saiful tu.. dia mmg dah tak boleh fulfill nafsu serakah kau tu laa….bila dia dah nampak kau kena tujah dgn Zamri…sure one day dia nak buat threesome dgn kau laa…gerenti punye…hehehehe…

    Yasmeen : tak sure plak aku sebab dia tak cakap ape² pun :p

    Comment by EddieVH — Monday, June 4, 2007 @ 8:06 am

  3. tak semua yang kita ingin akan kita perolehi ..yang pasti, buatlah perkara yang kita betul-betul hajati..supaya jika apa-apa berlaku, tiada yang nak disesalkan.. aku pun konpius apa arah hidup ko ni meen..apa pun, buatlah pilihan mengikut benak hati ko yang sebenarnya.. hidup hanya sekali, akhirnya nanti yang berkekalan..sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian CUKAI PENDAPATAN..ha..ha..ha bukan apa, tengah sibuk nak buat submission untuk company aku kerja nih…

    Yasmeen : ko cakap kat sape ni? kat watak cerita ni atau kat penulis cerita ni? hehahaha…

    Comment by bayu — Monday, June 4, 2007 @ 8:46 am

  4. Come on laa bayu..this is just a fantasy blog laa…just rekaan semata2…

    Yasmeen : sokong!

    Comment by eddievh — Monday, June 4, 2007 @ 8:54 am

  5. Meen…why my first comment kena buang plak ehhh….

    Yasmeen : bukan kene buang, kalo nick first time komen mmg kene tunggu aku approve dulu la

    Comment by eddievh — Monday, June 4, 2007 @ 8:56 am

  6. heyyyy… meen… im backkk!!! ehehhehehehe.. lindu laaaa kata citer2 ko ni meen…..

    Comment by campro6 — Monday, June 4, 2007 @ 9:16 am

  7. MEEN… AKU RASAKANNN SAIFUL PON MENYABAR ORGNYIER.. KALU TAK MASAKKAN DIA COOL JEEEE TGK KO PROJEK SMALAM..
    APA2 PON DEAR…. DYURGA DIBAWAH TAPAK KAKI SUAMI MEEN..
    LAKUKAN YANG TERBAIK DEAR…

    Comment by campro6 — Monday, June 4, 2007 @ 9:18 am

  8. nasib baik ceppool tak melancap kat depan pintu kau tuh meen… kalau tak silap2 luruh daging and kulit kotey dia tuh…. hahahaha naya naya….

    Yasmeen : tak la, orang kalo sedih mane ade nafsu nak melancap hahaha…

    Comment by Bojourn — Monday, June 4, 2007 @ 10:46 am

  9. “Apa yg aku suka pasal Zamri ni, dia ni penyabar orangnye. Tak gelojoh. Setiap sentuhan Zamri ditubuh badan aku, ada kelembutannya”

    hehehehehe……feel the passion ya Meen??

    Comment by ameer77 — Monday, June 4, 2007 @ 11:30 am

  10. entah..aku pun dah konpius ..adakah penulis dan watak citer ni org yang sama..atau fantasi yang sama ..atau ntah….

    Comment by bayu — Monday, June 4, 2007 @ 12:53 pm

  11. bayu..kau anggap je semua ni fantasi semata2…takde kena mengena dgn yg hidup ataupun yg mati laa…takyah pusing2 kepala..just for fun..Meen…betul tak?

    Meen…so kau tak approve ke comment aku as the first ke? Pundek laa kau…hehehehee…..

    Comment by EddieVH — Monday, June 4, 2007 @ 12:58 pm

  12. waaaa…..best la meen. ari tu tak leh bukak blog ko rasa cam bengang sangat ler. dah lama tak dapat ler. lagi 2 minggu baru my hubby balik.

    Comment by ms_sho — Monday, June 4, 2007 @ 2:26 pm

  13. First and foremost – Happy belated b’dae buat Meen.. Hebat crita kau kali ni.. aku suka bab si saiful dtg tgk kau kena tujah.. sakit agaknya adik dia… tapi sakit lagi kalau konek dia yg berdiri.. hahaha
    Eh meen, crita punya crita kau tak bilang present apa Saiful kasi.. Mesti ada value sentimental ah ni sebab tu kau serba salah ni..

    Comment by TIARA — Monday, June 4, 2007 @ 2:55 pm

  14. Besday Meen????huahuahua….. Piranthanaal Vaaltukal Meen!!!!

    Comment by ameer77 — Monday, June 4, 2007 @ 3:27 pm

  15. dia tak bukak lagi lah hadiah tuh….. hehehe

    Comment by Bojourn — Monday, June 4, 2007 @ 5:15 pm

  16. mesti hadiah simbolik.. mr vibrator???

    Comment by sabaz — Monday, June 4, 2007 @ 7:21 pm

  17. ye la meen.hadiah aper tu

    Comment by Rid — Tuesday, June 5, 2007 @ 1:41 am

  18. “”Tujahan Zamri dimulakan dengan ucapan hari jadi. Serta harapan dan doa dia terhadap aku. “”

    hampeh siap bedoa lagi sambil tujah… nasib baik tak baca tahlil dia…

    tiara..sexperience main pakai telekung best kan???

    Comment by kompot — Tuesday, June 5, 2007 @ 6:52 am

  19. next time try lah pulak pakai purdah or jilbab ker…. blow within…. hahahaha

    Comment by Bojourn — Tuesday, June 5, 2007 @ 7:33 am

  20. wah menarik tue meen.. fucking depan husband… buat la lagi meen.. biar dia plak rasa waktu dulu dia buat ngan kamalia.. ko tunjukkan la kesundalan meen tue depan saiful

    Comment by Amir — Tuesday, June 5, 2007 @ 9:32 am

  21. Agak2nya apa ek hadiah yang dia bagi kat ko tu. Rasa cam kesian pun ada kat si Saiful tu, tp bila ingat balik apa yang dia buat dulu tu hilang pulak rasa kesian. Apa pun kita ni kan manusia, sedangkan pantai boleh berubah inikan pula hati manusia. Moga2 ada keinsafan dalam hati dia. Ko pun meen kalo nk projek pun jgnlah dlm umah sendiri. Pegi la tempat lain kang kantoi aku juga yang susah… (susah hati baca citer ko tu nanti.. hehehe)

    Comment by RED — Tuesday, June 5, 2007 @ 10:16 am

  22. Meen…nak projek pun jgn la sampai depan suami…
    Kesian saiful…
    Letakkan awk dlm situasi dia….
    Apa perasaan awk….

    Comment by adzhar — Tuesday, June 5, 2007 @ 10:37 am

  23. ELO MEEN…RINDU SAMA KO ARR…MEH MEH SEOMM SKT!!

    Comment by NEMO — Tuesday, June 5, 2007 @ 12:59 pm

  24. GIRL,biar betoi kongket depan suami siak a.. dek ni, tapi klau nak diikutkan dulu pon Saiful kongket depan lu jugakkan
    ni kire kes balas dendam jugak la kan… dendam kesumat dewa sanubari hehehe… bagus..bagus…, lain kali konket la depan Saiful siap ngan skill rabak-rabak nyer barulah gerek pe.. ha… jangan kene samba PELIR dah la eh.., PETIR hehehe…,
    Pape pon jalan citer ni menarik gak

    Comment by GHOST RIDER — Tuesday, June 5, 2007 @ 1:01 pm

  25. Kompot – shhh!!! Kau ni tak leh simpan rahsia kita lah.. best ah.. kalau tak best buat apa hari2 aku ajak kau sembahyang berjemaah.. madang nak sembahyang je dah batal!

    Bojourn – Purdah dgn jilbab dah try pon.. rasa dia..
    fuuuuuyooooohhhhhh!!! Tak caya balik kau try.

    Korang nak tau saiful kasi meen apa?? Dia belikan meen vibrator.. sebab dia tau dia dah tak leh nak bahagiakan cipap meen.

    Meen – demi kau, akan aku buat anak MALAM ni JUGAK!

    Comment by TIARA — Tuesday, June 5, 2007 @ 1:23 pm

  26. ” Meen…nak projek pun jgn la sampai depan suami…
    Kesian saiful…
    Letakkan awk dlm situasi dia….
    Apa perasaan awk….”

    Adzhar :- perasaan meen…hepi campor stim lah siol…tu pasal meen main depan lakik die..
    sape suroh saifol masok bilik tu..takde org suroh pon kan..
    meen dah pernah berada di situasi lakik die per..tu lah..kau tak baca cite meen nie daripada awal…lain kali buat research dule eh….
    neway..nie meen nye blog..die nye suke ar nak buat cite cammane….

    Comment by PRINCESS LEIA — Tuesday, June 5, 2007 @ 1:28 pm

  27. Hahaha.. Wa caya sama lu lah leia.. Tu mcm ah jadi kawan gua.. mmg btol apa kau ckp.. x de sape yg paksa saiful tgk.. dan.. x de sape jugak yg paksa kau baca blog ni adzhar..

    Wah.. Ghost ckp ada telo Singapore seh.. tu lah banyak sangat telan liur leia.. gitu jadi nya.. best ah lu..

    Comment by TIARA — Tuesday, June 5, 2007 @ 1:34 pm

  28. kompot weh…. doggy siap berpurdah…. tak tahan lah beb…. too excited…. hahah lain macam sodap eh…. sampai menjilat puki…. hahahahahahhaha gilos

    Comment by Bojourn — Tuesday, June 5, 2007 @ 3:26 pm

  29. Akhirnya dendam mu terbalas jua. Bravo meen. Dulu ko tengok si saipol tu main dgn Kamalia. Skarang nie, saipopl tu plak yg tengok ko main. Agak2 ko, die stim x? entah2 lepas dia kluar tu, dia cuba-cuba nasib aktifkan balik yg dah terbakar tu kot. Dah takde sape yang nak. Kena self service la jawabnye….

    Comment by The Greats — Tuesday, June 5, 2007 @ 4:18 pm

  30. hehe…dah lama tak dpt bukak..ari dah dpt bukak.huhu..

    meen..email i balik..:D email i : juwait@gmail.com

    Comment by mrshinigami — Tuesday, June 5, 2007 @ 5:23 pm

  31. eh…salah..

    typo email..ada tambah **juwait@gmail.com

    Comment by mrshinigami — Tuesday, June 5, 2007 @ 5:25 pm

  32. meen… tah camner aku terasa amat sedih sampai tak tersedar air mata meleleh ni sbb saiful walaupon tau apa ko wat tp tetap beri hadiah hari lahir mu… sayu rasenyer… mmg saiful tu dah nak sampai tahap jadi binatang masa dulu… tp aku rase mcm dia dah sedar akan kesilapan dia… kalau aku pon tak tau leh sabar mcm saiful… sbb lelaki ni jarang curahkan aper yg terbuku dihati, jadi cuma allah jer yg tau aper yg berombak didada saiful malam tadi… dah ler ko geli ngan dia… mesti dia perasan tu… ingat lg mase kat sepital ko kate saiful selalu menitiskan air mata kan… mesti perasaan dia tgah sayu dan amat dukacita ketika itu… tinggal seorg tanpa teman..meniti kesusahan dan derita… lelaki ni akanlebih kecewa jika terlihat atau tahu istrinya main dgn laki lain, lagi ler depan mata… ish… ish… tak sanggup aku… walaupon aku ni sosial giler t bila terbaca cita ko kali ni buat aku insaf meen… tak tau camner nak tidur mlm ni…. ingatkan family la plak… ish… ish… tersentuhnya, mcm saiful tu aku ler plak….

    Comment by cilired — Tuesday, June 5, 2007 @ 7:58 pm

  33. hek eleh…… mamat jiwang ghupernyerrrrrr!!!hahahaha

    Comment by ameer77 — Wednesday, June 6, 2007 @ 6:01 am

  34. ”””pintu bilik aku terbuka perlahan dan kelibat Saiful berdiri disitu. Aku membatu. Zamri tak tau. kerana Zamri membelakangi pintu. Aku membiarkan Saiful memandang kami sayu.””””
    ”aku terdengar saiful berkata perlahan2 dicelah dengusan berahi zamri..tapi banyak kali….ASTAGHAFIRULLAHALAZIMMMMMMMMMMM”’
    kekekek…kan meen kan???

    Yasmeen : astaghfirullahalazimmm….

    Comment by kompot — Wednesday, June 6, 2007 @ 6:22 am

  35. koment ko ni lg la buat aku sedih la kompot… sian saiful… dulu saiful jahat tp meen pon sama gak sebelum tu kan… ish sayunyer…

    Yasmeen : ape nak buat dah nasib kami begini ekekeke

    Comment by cilired — Wednesday, June 6, 2007 @ 8:09 am

  36. Hmmm keep on the good work girl.

    U manage to bring perasaan yang bercampur aduk pada pembaca setia your blog. Stim, sedih dan macam-2 lagi.

    Comment by opensky — Wednesday, June 6, 2007 @ 8:59 am

  37. sbenarnya aku da lame perati blog ko + komen2 kat cni. aku mmg suka giler baca fantasi meen coz aku rasa boleh bayangkan macam drama =). tapi aku kesian giler dengan saiful tu meen. pd pendapat aku saiful tak salah coz kamalia yang jd punca nya kan? tapi aku mmg nak sangat tau hidup meen lepas dia dah start kesian kat saiful tu.. keep up ur fantasi girl!

    Yasmeen : kalo ko pomuan, ko terimalah saiful tu, aku dah tak larat dah nak mengadap muka rentung dia tu. nak stim pun terbantut thehehe

    Comment by sweeto_bun — Wednesday, June 6, 2007 @ 9:55 am

  38. Ni baru betol Meen buat… Sedey2..

    Comment by druck7 — Wednesday, June 6, 2007 @ 10:20 am

  39. ‘””koment ko ni lg la buat aku sedih la kompot… sian saiful… dulu saiful jahat tp meen pon sama gak sebelum tu kan… ish sayunyer…”””

    ko jgn sedih lebeh2….sebab sepol pun cakap ASTAGHAFIRULLAHALAZIMMM..tu pun sambil gelak2 gak!!!

    kan meen kan??

    Comment by kompot — Wednesday, June 6, 2007 @ 10:26 am

  40. hanya orang2 yg berkenaan jer yg paham ape maksod si kompot nie….ASTAGHAFIRULLAHALAZIMMM….
    kau jgn plak asyik ketawa jer Meen…….

    Comment by PRINCESS LEIA — Wednesday, June 6, 2007 @ 12:36 pm

  41. PRINCESS LEIA….
    knp u ni sibuk no….
    i tanya meen bukan tanya u…
    i dah lama ikut blog ni tau tak….
    Anyway, ikut suka hati lu la…
    Meen…
    Jgnlah berdendam dgn saiful…
    Jadilah org yg memaafkan….
    Tenang jiwa u nanti….

    Comment by adzhar — Wednesday, June 6, 2007 @ 4:53 pm

  42. adui…
    sayu plak kat saiful kali ni..
    huhu..kijam nye ko meen wat saiful cenggitu..
    jgn kata saiful..
    aku pun x jadi nak noceng kali ni..
    sob..sob..

    Comment by shipudein — Wednesday, June 6, 2007 @ 5:04 pm

  43. err meen..part last tu..terkesima aku membacanyaaaaaaaaaaaaaaaaa…..its was like..di telan mati mak di luah ati bapak..tgh sedap..n he’s looking ngan sayu..
    seem like..apa yg tgh berlaku harus di teruskan..no turning back..
    is this to say that saiful dah insaf??

    insaf le mase tengah rentung, kang baik kang menjadik la balik tu ;p

    Comment by LoisLane — Wednesday, June 6, 2007 @ 5:09 pm

  44. byk sgt watak ..fening kepala aku meen …. apa yg best sgt kote si zamri tu ? bkn ada perisa vanilla pn .. ni aku jeles ni … bila nk kongkek dgn watak aku plk… betul tk cik lois? lama tk nmpak …

    Comment by van_zack — Wednesday, June 6, 2007 @ 6:27 pm

  45. sayu sayu stim plak baca citer ni… hik hik hik…. takpelaa saipol.. what goes around come around..

    Comment by naif — Wednesday, June 6, 2007 @ 7:13 pm

  46. sayu sayu stim plak baca citer ni… hik hik hik…. takpelaa saipol.. what goes around come around..

    Comment by naif — Wednesday, June 6, 2007 @ 7:13 pm

  47. Weeeiii…Meen coti bersalin ker nie….. Sonyapppp jerrrr…

    Comment by ameer77 — Thursday, June 7, 2007 @ 7:05 am

  48. org duk puji jer ko meen…aku nak kutuk lak aaa..bosannn la meenn blogg ko…aku nak tunggu blog Tiara ngan kompot lak aaaa….woiiii..mana blog korangg!???..tak siap2 lagi ka?

    Yasmeen : eleh ko… aku malas la nak approve komen orang bini 1 nih thehehe

    Comment by takhensemmmm — Thursday, June 7, 2007 @ 1:09 pm

  49. lagi sekali aku kutukk…tak best!!!!

    Comment by takhensemmmm — Thursday, June 7, 2007 @ 1:13 pm

  50. dan lagi….tak besttt!

    Comment by takhensemmmm — Thursday, June 7, 2007 @ 1:14 pm

  51. Yasmeen,
    U dapat menambat/menawan lelaki ini semua dgn KEMUTANMU.
    PLEASE PM ME HOW TO GIVE A EXCELLENT KEMUTAN…

    Yasmeen : eeee…. takutnyer…

    Comment by celledaa — Thursday, June 7, 2007 @ 1:27 pm

  52. diorang punya blog mcm mana nak siap… asik memaku jer budak kompot and tiara tuh…..

    takhensem weh…. aku baca best jerrrr hahahahaa
    pepagi jadik sarapan
    tengahari jadik lunch
    malam hari pratical time….. hahahahaha powerrrr

    Comment by Bojourn — Thursday, June 7, 2007 @ 3:31 pm

  53. hello yasmeen. menarik citer meen. lebih menarik lg kalau kita dpt b’kenalan atau jd kwn maybe… :p by the way i’m roxalina…

    Yasmeen : i’m shikin!

    Comment by Roxec — Thursday, June 7, 2007 @ 7:57 pm

  54. hi roxec nak cium sikit :p update la blog u, i teringin nak tau kisah u roxec

    Comment by Jeffery — Thursday, June 7, 2007 @ 7:58 pm

  55. Meen …..haku dgr ko dah taknak update blog dah???Betul ker??? Atau ko takde mood wat mase nie !!!!!

    Yasmeen : aku on tak paham la meer, jap aku rase nak insaf, jap aku rase tak jadik plak thehehe..

    Comment by ameer77 — Friday, June 8, 2007 @ 5:53 am

  56. pergh menn aku baca siap ada terkejut lagi tang sepol tgk ko kongkek ngan zamri… anyway citer mmg best sape kata tak best takyah baca… buang masa jer…

    Yasmeen : best kan? kan? kan? thahahaha…

    Comment by NN — Friday, June 8, 2007 @ 7:10 am

  57. Semua citer rekaan ni memang best, aku rasa saiful mana ader nafsu lagi maklum ler dah hangus. Tapi dia makan ler jelly gamat byk2 baru blh sembuh heehehehehheheh.

    Yasmeen : jelly gamat tu boleh sembuhkan ape? kerentungan dia tu ke? thehehe

    Comment by Geraldton — Friday, June 8, 2007 @ 7:19 am

  58. Roxec kau nak chat best punya contact ler aku at my massenger ID:zaman_mai

    Comment by Geraldton — Friday, June 8, 2007 @ 7:22 am

  59. meen….
    camner si ameer77 ni boleh potong line bg komen nii? muskil aku…. ko ader bg dia authority ker meen? sebab semlm aku baca takder pon comment dia… tp hari ni boleh menyelit plak… kalau nak komen pon ikut nombor la bai….

    Yasmeen : bang, komen yg kuar ni kene dapat approval dari aku. kadang ade org yg dah komen dulu tapi tak kuar lagik sebab aku blom approve, so bile aku approve je, dia akan muncul ikut time dia komen tu… :p

    Comment by cilired — Friday, June 8, 2007 @ 7:31 am

  60. woooiiii..Cilired!!! yg ko dengki pasai haku komen asal????haku every hour masuk blog Cik Yasmeen nie tau….. ske ati gua lah nak komen ker nak romen!!!!!!grrrrrrrr

    Comment by ameer77 — Friday, June 8, 2007 @ 8:42 am

  61. biler maser aku menyelit wei Cilired……

    Comment by ameer77
    Friday, June 8, 2007

    tue maksud arini lah wei….rilek bai….malam tadik lu tak dapat erk???hehehehe

    Comment by ameer77 — Friday, June 8, 2007 @ 8:44 am

  62. besttt kat mana laaa….aku tak paham btul laa….meenn ko ni…kering idea tahap maksima laa….heheheheh….kering idea takper…jgn kering bawah tuu…pedihhh kang…melecet! :))

    Yasmeen : astaghfirullahalazimmm…

    Comment by takhensemmmm — Friday, June 8, 2007 @ 9:57 am

  63. woi mau gaduh2 atas katil ler baru ada syiok sikit. blh main tikam2.

    Comment by Geraldton — Friday, June 8, 2007 @ 11:37 am

  64. tikam belakang la jawabnye tu..
    silap2 tikam batu…

    Comment by shipudein — Friday, June 8, 2007 @ 7:29 pm

  65. ni baru pas siap main tikam2… takleh tido la plak… nak kuar jap cari makanan lapar ni, kejut awek suruh masak tak mau nagantuk ler.. kena kuar jugek la aku kat kedai mamak pepagi buta ni…

    Yasmeen : henjut je awek ko tu :p

    Comment by cilired — Saturday, June 9, 2007 @ 12:51 am

  66. Meen, bilo la ekao nk sambung citer nie.
    Copek la sikit. Den dah tak soba nunggu nie… :p

    Yasmeen : sabar itu separuh daripada iman yatie thehehe…

    Comment by red — Saturday, June 9, 2007 @ 10:59 am

  67. meen…
    Elly, shima, izaida kan ader…
    Takder apa2 yg berlaku ke korang suma ni…
    senyap jer…

    Yasmeen : ade yg bakal berlaku. sabarlah… tak free la nak update sekarang ni

    Comment by adzhar — Saturday, June 9, 2007 @ 11:55 pm

  68. Meen. Tiara ada pas dvd homemade kitorng kat kau tak? Tapi tgh ngandung 5 month tak dgalakan guna skil tejulur kaki kat tngkap!

    Yasmeen : ade. baru sampai je. aku baru tengok separuh je… :p ngeri la nak abiskan…

    Comment by Kompot — Sunday, June 10, 2007 @ 2:40 pm

  69. Aduhhh ko kompottt…. wat VCD TERLAMPAU lak dah…!!!!
    pasti hangat dipasaran nehhh… Hampehh ko KOmpot..

    Comment by campro6 — Sunday, June 10, 2007 @ 8:53 pm

  70. “”””””Yasmeen : ade. baru sampai je. aku baru tengok separuh je… :p ngeri la nak abiskan…””””””

    apsal ngeri lak..kau habiskan je…sebab semuanya diakhiri ngan pancutan dan raungan kenikmatan penuh keberahian..

    “””Aduhhh ko kompottt…. wat VCD TERLAMPAU lak dah…!!!!
    pasti hangat dipasaran nehhh… Hampehh ko KOmpot..”””

    tak de lah…itu untuk simpanan aku ngan ti je…tapi meen nye pasal aku pass la kat dia..

    Comment by kompot — Monday, June 11, 2007 @ 6:43 am

  71. huhuhuhu…baru sempat tgk blog kau…punyela bz sejak akhir2 nie…tak hengat dunia…

    Comment by rezd — Monday, June 11, 2007 @ 6:55 am

  72. bagi la kat aku gakk.. aku pon nak tengok yg homemade malaysian style punyer… meen bg jer kat aku kalau ko tak dan nak habiskan…

    Comment by cilired — Monday, June 11, 2007 @ 10:37 am

  73. meen sayang… ila nak ud date ni

    Comment by cilired — Monday, June 11, 2007 @ 10:39 am

  74. alamak typing error la pulok….

    meen sayang, bila nak up date ni…

    Comment by cilired — Monday, June 11, 2007 @ 10:41 am

  75. meen pas ler kat aku … nak nengok jugak… nanti mana tau ada skill baru… buleh aku ikut plak…

    Comment by NN — Monday, June 11, 2007 @ 3:54 pm

  76. meen..hapdate laa lg..sudah lame aku menunggu nieh..btw..plot citer makin menarik..hehe..rs2 nyer..mesti pasni ko henjut aie dpn saiful plak kan..haha

    Comment by hafreze — Monday, June 11, 2007 @ 7:16 pm

  77. Apa pula nak takut bukannya I nak ajak u berkemut, cuma I nak U teach me how to kemut utk menambat hubby I. Share2 lah your skil with me.

    Yasmeen : kemut je teran kuat-kuat sampai patah pun takpe :p

    Comment by celledaa — Tuesday, June 12, 2007 @ 12:37 pm

  78. alamak VCD apa tu? nk la jugak… emm meen aku rase ko x sengajakan nk bg epol tu tgk… dh tertgk nk buat cam ne… klu ko stop nnt payah lak… so ko teruskn ok la…

    Comment by azie — Tuesday, June 12, 2007 @ 6:40 pm

  79. em..lg lama aku dok baca kisah hang,lg la aku mengantuk..haha…lawak betui…

    Comment by mie — Wednesday, June 13, 2007 @ 1:49 pm


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

The Banana Smoothie Theme Blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 159 other followers

