Diari Berahi Yasmeen

Friday, June 22, 2007

Tiara & Kapten Kompot!

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 7:58 am

malam tu aku bawak Tiara pegi Zouk. Dia kate dia penah pegi sekali ngan husband dia mase mula² datang KL dulu, member husband dia bawak. So, malam ni aku ajak shima sekali, lagipun shima sorang je kat umah dia, cuti seminggu.

So, malam tu kami berbual panjang la sambil² berkenalan. Tiara dan Shima berlumba-lumba tanik dan isap rokok. Terpaksalah aku bersabar dengan perut aku yg blom la boyot sangat ni :p Bulan ni nak masuk 6 bulan dah tapi aku masih lagi bergelumang dgn tempat² mcm ni, asap rokok, asap kenderaan, debu jalan :p harap anak aku kuat mcm aku :p

borak punye borak, terborak la pasal sexlife masing². aku tak banyak bercerita sangat la sebab aku malu dgn sejarah aku yg menjijikkan. Shima ligat bercerita sebab dia dah biasa dengan ramai lelaki dari serata dunia. Batang pelbagai warna semua dia dah rase :p Tiara pulak, sebelum kahwin mmg ligat, tapi lepas kawen dialah isteri paling setia di singapore :p atau mungkin husband dia tu yg terhebat dari senarai lelaki hebat yg dia penah rase :p

Shima duk main² mata dengan mamat yg duduk selang 2-3 meja dari kami. Aku dah perasan dari tapi tapi buat² tak nampak je. Kami tak pedulikan mamat tu sangat sebab dia takde la ensem sangat, manis tu ade la sikit, jaga koprat pun ade sikit, perut pun koprat la jugak (buncit sikit) maybe dan ramai anak la kot. Dalam erti kata lain, dah kahwin dan berstatus laki orang :p

bile mamat tu nak blah, dia menghampiri meja kami pastu kasi namecard dia kat Tiara.

Tiara? Aku ingat dia berkenan kat Shima, duk main mata dari tadi. Kad warna putih berlambangkan Malaysia Airlines tu tertera nama Kapten Hj.Kamil Kompot thehehe… pelik tak nama dia? Kapten… rupenye…

Shima frust menonggeng pilot tu kasi kad dia kat Tiara sedangkan dia yg beriya duk main mata ngan kapten tu tadi hahaha… Rasekan ko Shima, asyik ko je nak sapu semua :p balik tu dalam kereta si Tiara sakan bergayut kat enpon berbual dengan kapten kompot tu. Pastu aku hantar Tiara balik apartment dia, hantar Shima, dan aku pun balik rumah aku.

Saiful tunggu aku balik. Satu hal lagi aku kena menghadap dia malam² buta, sudah la aku letih, esok nak kene keje. Dia kata kat aku, kalau aku ada lelaki lain, dia boleh lepaskan aku dengan cara baik, walaupun anak ni bukan anak dia, tapi dia akan buat cam biasa dan lepas aku bersalin nanti baru dia ceraikan aku.

Aku terus teringat satu perkara yang paling penting. Kalau aku bukan lagi isteri kepada CEO ******* holding tu, aku ni siapa? nak keje ape? nak makan apa? so, bagi aku Saiful adalah insan terpenting untuk aku mengekalkan kedudukan dan apa yg aku ade sekarang. Jadi, aku mula berlakon.

Aku cakap kat Saiful, aku sayangkan dia. Sejak hari pertama kami bernikah lagi aku dah mula sayangkan dia. walaupun dia ada hubungan dengan Kamalia, walaupun dia layan aku mcm sampah, walaupun dia pukul aku blablabla… tapi aku tetap sayang dia. (nak muntah rasenye keluarkan ayat penipuan sebegitu). Aku cakap kat dia, aku projek dengan Van Zack dulu sebab dia abaikan aku, aku kesunyian :p dan pasal kes aku projek ngan Zamri mase malam besdei aku hari tu pun aku kate sebab aku sunyi, dah berapa lama aku tak dapat belaian suami :p wakakaka… so, dgn alasan tu, tiba² Saiful sendiri yg mengaku bersalah kerana tak dapat tunaikan tanggungjawab dia sebagai seorang suami memberi nafkah batin kepada aku hahaha… dan dia pujuk aku, lepas dia sihat nanti, family kami akan pulih dan kami akan bahagia bertiga. And aku cakap kat dia, aku tak nak dengar pasal cerai lagi sebab aku sayang kat dia. Aku siap cakap yg aku akan lahirkan anak dia lepas anak dalam kandungan aku ni dah berusia setahun dua :p hahaha pandai tak aku? and aku tido dengan tenang malam tadi…

pagi ni pegi opis si Tiara tergedik² datang bilik aku. Dia bagitau aku mlm ni dia ade date dgn kapten kompot!!! bersambung…

27 Comments »

  1. aku harapkan yg terbaik utk saiful, anak ko, dan diri ko sendiri meen… semoga bahagia…

    Comment by cilired — Friday, June 22, 2007 @ 8:15 am

  2. Well Meen, as always ur storyline mmg menarik laa…aku tabik sama lu….just curious knp Tiara easily plak bole nak sangkut kat Kapten Hj tu laa…kau kata dia setia :p….ok takpe aku tau sure ada reason menarik laa….kalau dah biasa rasa different pacak sure susah nak tolak konek lain kan!! hehehehehe…..

    Yasmeen : ni aku tgh cari jalan la ni camne nak kasi isteri setia tu sangkut kat pilot yg tak bape ensem tu :p

    Comment by eddievh — Friday, June 22, 2007 @ 8:38 am

  3. Meen,
    nampaknya semakin hari, semakin byk watak dan nama yang digunakan plak, nama2 yg dah biasa sebagai pengomen. So bila lagi kau nak bagi aku peluang menggunakan kepakaran aku mengorek atau memacak awek2 tu. hehehehehe.
    Experienced dalam Exploration and Development Drilling.
    Horizontal, Vertical, Performance and 3D Extended Ridge Well and Pregnant Lady well.
    Ha tu baru sikit jer aku citer pasal experience aku di Laut ni……..

    Yasmeen : aku tak tau ko cakap ape. buat mase ni aku malas nak masukkan watak atau plot baru yg memerlukan kajian terperinci… aku stress!

    Comment by Geraldton — Friday, June 22, 2007 @ 9:18 am

  4. hahahhaa kompot! rasa cam nak terburai isi perut aku tu.. kita tengok ye nanti si kompot ni nanti jadi kompro ke jadi sompot.. malam karang kan meen derang dating

    Yasmeen : jangan pandang rendah kat orang :p

    Comment by thebluesgang — Friday, June 22, 2007 @ 9:33 am

  5. Kapten Kompot??? muahahaha…. asal maner tue??? bunyik cam lanun jer tue!!!!!

    Comment by Ameer77 — Friday, June 22, 2007 @ 10:44 am

  6. hailaahhhh kompot…. sodap lah kau malam nanti ek…. hehehehe weh gerald bro… kau explore telaga baru ker ader buat itu EOR juga? gua ingatlah kalau guna itu drilling method…. tembus lubang jubo beb…. naya tu…. apapun storyline nih dah bikin aku wild imagination boleh meletup kalau duduk laut lama2 bro……

    Yasmeen : name betul ko pun kamil kan? ke bapak ko yg nama kamil sebab aku noticed e-mail ko ade kamil-kamil gitu… ye?

    Comment by Bojourn — Friday, June 22, 2007 @ 12:05 pm

  7. Huh…mintak di jauhkan lah aku dgn pompuan mcm ngko…
    tapi bukan ngkau la..cuma watak jasmeen ko tu..

    Yasmeen : mintak dijauhkan jugak la ko jumpe ngan pompuan jalang, sian kat ko!

    Comment by kaki bedal — Friday, June 22, 2007 @ 12:43 pm

  8. name pun kaki bedal…ske2 die jer bedal erk…bedal jer lah Labuuuu!!!!

    Yasmeen : ko tak kene bedal ngan aku lagi meer, kalo kene sure tangkap leleh punyer

    Comment by Ameer77 — Friday, June 22, 2007 @ 2:03 pm

  9. kapten haji kamil kompot???

    Yasmeen : HAJI tu beb…

    Comment by Dila — Friday, June 22, 2007 @ 2:47 pm

  10. “aku tak banyak bercerita sangat la sebab aku malu…”
    meen…malu tapi mahu….:p

    Yasmeen : ape yg ko mahu, ape yg ko malukan?

    Comment by thickdix — Friday, June 22, 2007 @ 3:14 pm

  11. “Yasmeen : ni aku tgh cari jalan la ni camne nak kasi isteri setia tu sangkut kat pilot yg tak bape ensem tu :p”
    Meen…aku cadang kau create citer Kapten Hj tu bwk Tiara terbang somewhere laa…haah mcm Hong Kong ke….kau pun pegi skali laa mcm aritu….jeng jeng2….amacam cantek tak??? aku dah bagi idea ni…masukkan laa watak aku ckit….hehehehehehe…

    Yasmeen : kene masuk watak ko skali ker? kehkehkeh

    Comment by eddievh — Friday, June 22, 2007 @ 4:35 pm

  12. Bojourn, aku ingat aku jer yg keje kat laut ni, rupanya kau pun sama ker. BTW aku dah 3 minggu di laut ni. Betul kata kau kalau guna drilling method tu memang tembus awek2 punya, tapi kalau drill horizontal kira OK kot.
    Meen, kalau kau nak kaji pasal aper yg aku mentioned dlm komen drilling method aku tu , Ym ler aku macam biasa zaman_mai

    Yasmeen : buat mase ni aku letih nak buat kajian…

    Comment by Geraldton — Friday, June 22, 2007 @ 6:27 pm

  13. *walaupun anak ni bukan anak dia, tapi dia akan buat cam biasa dan lepas aku bersalin nanti baru dia ceraikan aku.*
    yasmeen, bila nak bersalin? aku tak sabar nak baca aksi kau masa tatap pertama kali muka baby tuh.. sayang atau melayang? heheh..

    Yasmeen : lambat lagi nak pk pasal semua tu :p

    Comment by IHBAT — Saturday, June 23, 2007 @ 5:47 am

  14. haha.. apa la lawak punye nama .. .. Tiara ni .. Datin Tiara Jaquelina ke ? thehe .. nmpak je body datin tu lawa… tp bwh itam berkerak dh .. cam dlm klip Mak Datin thehe ..

    Yasmeen : nama sape yg lawak???

    Comment by van_zack — Saturday, June 23, 2007 @ 7:45 pm

  15. van_zack… sensitip tu….

    Comment by cilired — Sunday, June 24, 2007 @ 7:07 am

  16. KOMPOT… hahahaha… kan nama dah masuk list dah… cayalah kompot… bila masa pulak ko gi naik Haji ni…
    ps… aku bukan kutuk nama ko ye kompot…gegurau je pepagi buta ni…

    Yasmeen : tak baik kutuk² pak aji kompot tu :p

    Comment by abanghensem1973 — Monday, June 25, 2007 @ 6:11 am

  17. bangga aku siott kawan ngan ko kompott…mmg kapten kote la…muhahahahahaaha >:)

    Comment by takhensemmmm — Monday, June 25, 2007 @ 7:13 am

  18. van…dah tahu tu….diam2 ajela…hik3…yang penting kompot ni hah…name dia mcam name kucing…hik3..

    Comment by rezd — Monday, June 25, 2007 @ 7:47 am

  19. ” haha.. apa la lawak punye nama .. .. Tiara ni .. Datin Tiara Jaquelina ke ? thehe .. nmpak je body datin tu lawa… tp bwh itam berkerak dh .. cam dlm klip Mak Datin thehe.. ”

    Van_Zack: ala..kalau kerak kasi kat kau pon kau sebat jugak. tutop lampu tak nampak per. lagipon yg meen maksodkan nie bukan datin tiara tapi tiara emelda dari s’pore lah…..

    Comment by TIARA — Monday, June 25, 2007 @ 7:59 am

  20. a’ah….aku bleh gerenti kaler pink…cam kaler piglet dlm citer winnie the pooh bear..kan tiara kan..kan..kan?

    Comment by takhensemmmm — Monday, June 25, 2007 @ 9:19 am

  21. tiara…van tu tak kisah apepun…main sebat aje tu…bukannya kira…tambahlak kalo dah bil air memang dah tertunggak lame…keskeskes…jgn marah aaa van….

    Yasmeen : redz darling, name sms aku malam tadik? aku tido awal la… ko ade kat shah alam ker? nak jumpe aku ekk? ke nak tumpang tido umah aku hiks… *terbayang yg 6 inci tu* :p

    Comment by rezd — Monday, June 25, 2007 @ 1:23 pm

  22. aku kat tmn melawati mase sms tu…saje je sms….kot2 kau free time lak mase tu…tula..ingat nak tumpang tido umah kau jer..tapi dah kau tido awal…kena la jugak aku balik seremban…

    Yasmeen : ala sori la. lenkali siang tu ko gitau awal, kalo aku tido cepat pun, ko leh ambik kunci umah aku kat lam peti surat :p

    Comment by rezd — Monday, June 25, 2007 @ 3:00 pm

  23. “a’ah….aku bleh gerenti kaler pink…cam kaler piglet dlm citer winnie the pooh bear..kan tiara kan..kan..kan?”

    Mcm kau pernah nampak gitu xensem. Setau aku bijik aku je pink berkilat lepas kena jilat.. Arghhh your eyes! your eyes!

    Comment by Tiara — Monday, June 25, 2007 @ 7:23 pm

  24. ok…len kalo aku kat area selangor,kl aku call kau siang…jgn lak kau off hp lak nanti sayang….hik3…

    Yasmeen : aku akan off kalo aku nampak ko dari jauh tak ensem seperti yg digembar-gemburkan wakakaka

    Comment by rezd — Tuesday, June 26, 2007 @ 7:11 am

  25. “Yasmeen : aku akan off kalo aku nampak ko dari jauh tak ensem seperti yg digembar-gemburkan wakakaka”
    bile lak ade cerita aku ensem ke tak ni…takde pun statement pernah keluar pasal aku…hik3

    Yasmeen : ala dari style ko citer pasal pompuan² disekeliling ko tu la… kalo ko tak ensem atau banyak duit, tak kan la ko leh banyak lobang :p

    Comment by rezd — Tuesday, June 26, 2007 @ 11:11 am

  26. itu ke?tak tahu la sbb ape….sbb kenal lame ye jugak kot…tapi ape yang aku tahu…diaorang nak puas jer…

    Yasmeen : nak kepuasan yg mcm mane?

    Comment by rezd — Wednesday, June 27, 2007 @ 6:27 am

  27. kau perempuan…takkan ko tak tahu perempuan nak kepuasan macam mane?hik3…

    Yasmeen : not really…

    Comment by rezd — Wednesday, June 27, 2007 @ 1:37 pm


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

