Diari Berahi Yasmeen

Friday, July 6, 2007

Saiful & Zamri lagi…

Filed under: Berahi, Diari Kehidupan — Yasmeen @ 8:30 am

hari sabtu lepas, aku berjaya cabut jumpa Zamri kat rumah Shima. Lepas aku temankan Saiful pegi buat rawatan kulit tu, aku makan malam dgn dia. Lepas dia tidur, aku keluar pegi rumah shima. Aku kasi Shima handphone aku. Aku pesan kat dia, kalau Saiful call, cakap je aku tido. So, Saiful maybe tak kan salah sangka kalau suara pompuan yg jawab call mase aku tido :p

Memang Saiful ade call. Dia cari aku waktu subuh. Shima angkat call. Dia kata aku tido. Saiful tanye kenapa aku ade kat situ? Shima kata dia kene gangguan, takleh tido, mcm kena hempap, pastu Shima kate dia mintak tolong aku datang temankan dia wakakaka gangguan makhluk halus la plak.

Malam tu aku dengan Zamri ehemm ehem sampai puas. Sampai kejang kaki aku, lemah seluruh badan, letih betul. Sejak perut membesar ni nafsu aku menjadi-jadi tapi badan aku cepat letih. Semalam aku sempat pegi klinik. Aku memang benci pegi klinik ni rase mcm meluat la plak tak tau kenapa. Tapi hati aku terasa nak tau pasal keadaan budak dlm perut ni.

si Zamri pulak rajin membelai aku, maklumlah aku ni isteri yg gersang, mmglah aku ade suami tapi korang kan tau suami aku tu mcm mana. nak dekat dgn dia pun aku geli. dgn kulit tubuh badan dia yg mcm ular salin kulit, kering dan bersopak tu, sesiapa saja pun tak sanggup nak ‘bersama’ lelaki mcm tu. Aku tau Saiful nak, tapi dlm masa yg sama dia mesti sedar diri jugak, dah le kulit dia menjijikkan mcm tu kan.

Sape tak suke dgn lelaki romantik? Setiap kali bersama dia meramas-ramas breast aku yg semakin bengkak akibat kandungan ni ha. dia isap-isap breast aku. gigit halus breast aku. baru-baru ni dia gigit² bibir faraj dan kelentit aku. rasa ngilu kejap pastu sedap, apalagi bila dia cover balik gigitan tu dengan jilatan pada hujung lidah. rase nak tertidur je sedap nak mampus!

Zamri tanye, aku tak projek ke dgn Saiful. Aku nak gelak. Nak projek dgn Saiful? Dgn keadaan dia yg mcm tu? Menjijikkan. Malam tu kami projek habis-habisan. Tak cukup dgn aksi kuak lentang, Aku teringin nak try doggie dalam keadaan perut besar mcm ni. Perut terasa berat dlm keadaan menonggeng. Tapi lubang terasa sendat. Itu yg aku suka. Sama ada lubang aku ketat atau konek Zamri yg besar sgt tu tak penting, yg penting aku sedap, dia pun sedap.

Pagi Ahad tu aku bangun lewat sikit dekat pukul 11 pagi. Terima kasih pada Shima yg cover line aku mlm tu. Aku hantar Zamri ke airport semula dan kembali ke rumah. Dan sepanjang minggu ni aku ke JB uruskan projek dengan company Aie. Aku ke JB tapi Aie ade course kat KL. So, aku tak dapat jumpe dia pun. Bile aku balik KL semalam, dia pulak dah balik JB. Takde rezeki nak jumpe la kot :p

Bile aku balik, Saiful takde kat rumah. Cuma dapat pesanan dari mak mertua aku, Saiful ke singapore buat pembedahan kulit. Khabarnya tak jadi sebab ade kemungkinan pengurangan sel darah putih sebanyak 60% akan berlaku dan peluang untuk kene cancer kulit pun ade jugak. Tapi dia nak buat jugak, dia pun tak bincang dgn aku betul² atau mungkin aku yg tak ambik tau sangat. Aku harap semuanya selamat.

Create a free website or blog at WordPress.com.