Diari Berahi Yasmeen

Monday, July 23, 2007

Selamat Pengantin Baru Izaida!

Filed under: Diari Kehidupan, Suratan Atau Kebetulan! — Yasmeen @ 3:00 pm

Tiara ajak aku bercuti. Bercuti? Dah tentulah bukan dengan suami dia. Kalau dengan suami dia, tak kan dia nak ajak aku pulak. Mesti dengan Kapten Kompot yang takut bini tu kan? Takut bini pun, pasang pompuan lain gak hehehe… tu kira takut-takut berani la tu. Dukacita dimaklumkan aku tak dapat nak join diorang tu sebab sabtu ni Izaida kahwin. Aku akan pegi dengan Shima. Mungkin jugak Zamri pun join.

Aku tak sure Elly akan datang dari US atau tak. Aku baru dapat invitation card Izaida petang semalam. Aku ada e-mail dia, dia tak reply. Aku call pun tak dapat, sms pun dia tak reply. Mungkin dia sibuk sangat. Dia pun mungkin tak tau yg kami akan datang majlis dia esok. Shima pun ke Germany. Hari ni baru dia balik KL. Tak tau la pukul berapa dia sampai. Dia Cuma tinggalkan pesanan yg dia nak pegi sama-sama dengan aku ke Majlis Izaida tu nanti. Zamri pun ada call aku cakap pasal majlis Izaida tu. Memang kami semua terkejut dia nak kahwin. Bayangkan budak loqlaq yang social habis tu tiba-tiba nak menamatkan zaman enjoy dia. Yang paling mengejutkan lagi, Izaida yang memang suka jadi pramugari sejak kecik tu bagitau kat Shima yg dia akan berhenti lepas kahwin. Menjadi surirumah sepenuh masa dan menumpukan perhatian kepada keluarga. What??? 

Next week aku ceritakan tentang majlis Izaida tu esok. Saiful kini berwajah baru. Rawatan kulit tu menjadikan kulit dia kemrahan dan nampak sangat nipis smapai boleh nampak urat-urat hijau kat bahagian pipi dia. Rasa macam bersuamikan maknyah putih gebu la pulak. Kulit tangan dia halus bagaikan kulit pompuan. Kulit aku pun tak halus mcm tu. Aku nak tergelak tengok keadaan Saiful yang berseluar pendek tanpa bulu kaki dengan kulit dia yg putih gebu, sebijik mcm bapok. Bapok jambu gitu! Saiful kata 2-3 bulan lagi bila kulit dia dah ok, dia akan kembali semula ke office. Sebab sekarang ni, kulit dia tak boleh kene matahari sangat. Nak keluar rumah pun tak boleh. Dia Cuma boleh bersiar dia halaman rumah pukul 7.00-7.30 pagi je.

Bila matahari dah naik terik, dia terus masuk dalam rumah sebab kulit dia pedih. Bercakap tentang kembalinya Saiful ke ******* Holding, aku betul-betul susah hati sebab aku memikirkan tentang kedudukan aku kat situ. Bila Saiful kembali dudk di kerusi CEO, aku macam mana? Bukankah sebelum itu aku seorang penganggur. Apa nasib aku seterusnya?

24 Comments »

  1. yeaaahhhaaaaa…aku 1st!!!yeeba,,,,yeeba,,,,angre….angreeee

    Comment by Ameer77 — Monday, July 23, 2007 @ 3:02 pm

  2. ko jadik ler suri rumah sepenuh mase Meen!!! wakakaka….things happen the way round!!!!!

    Comment by Ameer77 — Monday, July 23, 2007 @ 3:05 pm

  3. “the other way round” sorry for the descrepancy yer kengkawan…muahahaha

    Comment by Ameer77 — Monday, July 23, 2007 @ 3:28 pm

  4. tahniah ameer… ko mmg layak jadi suri rumah kat blog nie… wekekekekeke… kompius jap aku masa awal² baca ingat si izaida nie bini si komplot tuh…. bile baca balik org lain rupanye….

    Comment by dex — Monday, July 23, 2007 @ 3:38 pm

  5. kak meen dok umah..bersalin n jaga anak.. sure bulan2 dpt duit poket.. pastu sepol kembali bizi..bleh laa kak meen mencarik org lain.. tp takleh laa terlalu aktif.. kene pandai kaver…

    but make sure kak meen slim after giving birth.. nnt kalo tak jaga badan.. selambak jadiknyer.. gigolo2 kak meen sume lari…

    Comment by naif — Monday, July 23, 2007 @ 3:52 pm

  6. Meen…mmg kisah kau ni dah makin byk berdrama laa n makin byk watak…apa2 pun nice effort…teruskan….

    Comment by eddievh — Monday, July 23, 2007 @ 4:03 pm

  7. Eehh ada lagi rupanya aku ingat dah bersalin dah budak nie

    Comment by lanun — Monday, July 23, 2007 @ 5:21 pm

  8. aku pun tak tau nak bagi komen, cuma izaida tu nak kahwin ngan sape yeee? Datuk or bussinessman mana plak. Kalau suami dier tak kaya mana blh dier nak berenti kerje ye tak meeen?

    Comment by Geraldton — Monday, July 23, 2007 @ 10:19 pm

  9. ehhh mana komen aku ni tak kuar pun……..

    Comment by Geraldton — Monday, July 23, 2007 @ 10:20 pm

  10. oit Dex…bukan haku ler jadik suri rumah… Meen laah kene jadik suri rumah sepenuh mase…muahahaha

    Comment by Ameer77 — Tuesday, July 24, 2007 @ 5:59 am

  11. hihi tq Meen lup u lah mwa!

    Comment by Izaida — Tuesday, July 24, 2007 @ 8:56 am

  12. eh…eh….Izaida nie baru nak kawen ker dah kawen erk????huhuhuhu

    Comment by Ameer77 — Tuesday, July 24, 2007 @ 8:58 am

  13. kawen dah…nikah blomm kot….akekekeke

    Yasmeen : oi oi dia dah nikah la… konek halal beb!

    Comment by rezd — Tuesday, July 24, 2007 @ 9:33 am

  14. uish…part tue sensitip lah Redz…ko nie..main sembur jer yer….muahahahaha…

    Comment by Ameer77 — Tuesday, July 24, 2007 @ 9:53 am

  15. hai meen,
    “Saiful kata 2-3 bulan lagi bila kulit dia dah ok, dia akan kembali semula ke office”
    : lagi 2-3 bulan ko kan nk bersalin meen. Pastu ko pegi la slimworld adjust balik badan ko, pastu ko buat cam biasa la. Cari la yang lain yang lebih ummpphh..

    Comment by RED — Tuesday, July 24, 2007 @ 1:53 pm

  16. Nasib badan…………

    Comment by GHOSTRIDER — Tuesday, July 24, 2007 @ 4:36 pm

  17. hopefully tiara bawak balik clip vid kompot kene sesah.. tak sabo nak tgk

    Comment by naif — Tuesday, July 24, 2007 @ 6:10 pm

  18. ala ameer…kalau tersembur…jilat la balik…ahakz….ape susah…

    Comment by rezd — Wednesday, July 25, 2007 @ 9:29 am

  19. MUAHAHAHA…ko suke jilat erk redz!!! Meen…adegan seterusnyer..>”Rezd D’Pakar Jilat ” wakakakaka

    Comment by Ameer77 — Wednesday, July 25, 2007 @ 9:36 am

  20. akekekekeke….aku ajela….takkan ko tak reti kot…

    Comment by rezd — Thursday, July 26, 2007 @ 6:46 am

  21. gheti…gheti…. tapi kene tengok condition ler….. I am a very particular person u know…wakakakaka

    Comment by Ameer77 — Thursday, July 26, 2007 @ 7:30 am

  22. uwaaaa…sakit nyer mata kuuu!!! is this what u call Apple Green???

    Comment by Ameer77 — Thursday, July 26, 2007 @ 11:38 am

  23. what’s go around go around meen

    Yasmeen : so???

    Comment by achik — Monday, August 6, 2007 @ 8:19 pm

  24. hai yasmeen…u memang ada talent…u punya cretaion..and dialogue memang ada klas…boleh jadi scriptwritter…anyway..keep on good wrtiting…latest info just keep mail me the latest..ok girl/

    Comment by hafsyam — Tuesday, September 11, 2007 @ 11:20 am


RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.