Diari Berahi Yasmeen

Saturday, September 8, 2007

update terbaru!

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 1:27 pm

Dah lama aku tak jumpa Izaida. Badan dia berisi sikit. Banyak injet ubat kot hehehe… Nak kata dah ada ‘orang’ dlm perut dia, dia kate takde lagi. Tapi dia lebih nampak seksi bila berisi mcm tu. Dia baru je berhenti keje minggu lepas. Nampaknya dia serious tinggalkan kerjaya glamour dia tu untuk tumpukan perhatian pada suami dan rumahtangga. Atau mungkin suami dia si Van Zack cemburu dengan kerjaya dia sebagai seorang pramugari yang terbang sana sini ke luar Negara terlalu kerap sangat. Entahlah…

Malam tu kami bertiga berborak sakan, hinggalah Tiara call aku tanye aku kat mana. Aku ajak Tiara join kami sekali. Dan mereka saling berkenalan. Sepanjang kami berada dikedai makan, Van Zack asyik mengesel-gesel kaki dia kat aku. Aku mula tak senang duduk takut Izaida perasan nanti dia cakap ape pulak. Aku tak nak persahabatan kami rosak sebab perkara ni. Aku yakin Izaida tak tau yang aku pernah kongkek dengan laki dia sebelum mereka berkahwin.

Aku tak tahan dengan godaan Van Zack sebab masa kami berjalan beramai-ramai dia sengaja buat-buat tersentuh punggung aku. Kadang-kadang dia rapatkan badan dia dengan aku. Aku cuba kawal diri sebab aku mesti jaga hati Izaida. Lebih buat aku tak tahan lagi bila Izaida bercerita tentang bulan madu mereka, tentang aktiviti ranjang malam pengantin. Aku terkedu telan liur. Memang aku dah tak tahan sangat. Malam tu balik rumah memang aku tersiksa habis. Rasa nak mengongkek tapi tak tau nak cari konek mana. Konek Saiful memang aku tak hingin la. Tak tau la kenapa. Sudahnya aku tahan sampai aku tertidur

7 Comments »

  1. Baru la ada….lamanya tunggu cerita baru ni.

    Yasmeen : bz ar… esok sambung…

    Comment by Slake — Saturday, September 8, 2007 @ 2:06 pm

  2. wow! agak lama juga Meen tak update.. smlm ada gak baca.. tapi blum ada citer baru .. tapi kali ni tak hampa.. ada update!
    Best ah Meen! keep it up! :->

    Comment by BabeMoist — Saturday, September 8, 2007 @ 4:55 pm

  3. Xpe. Ada 1 minggu lg sblm sume setan2 dirantai…

    Comment by uncle sam — Sunday, September 9, 2007 @ 12:23 am

  4. yess.. cerita izaida.. been waiting meen… *cheerios

    Comment by rainmaker — Sunday, September 9, 2007 @ 12:24 am

  5. ler, naper sampai tertidur tak kesampaian nih, kalau susah2 sangat kan ke ada jari, tak pun timun ke apa. maklum la darurat kan

    Comment by harpoon — Sunday, September 9, 2007 @ 7:41 am

  6. naper tak “gentle” sblm tido??hehehehe

    Comment by Ameer77 — Monday, September 10, 2007 @ 7:05 am

  7. la ..lama gak tunggu sambungan cita baru…teruskan…..best gak time boring2 layan cita ni..

    Comment by i_sham07 — Tuesday, September 11, 2007 @ 10:20 am


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: