Diari Berahi Yasmeen

Thursday, April 17, 2008

nah! aku bayar hutang kat korang!

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 11:08 am

Ketika Ameer menghampiri Tutie kelihatan Gerald yg sejak dari tadi seperti pengsan kemabukan mula terjaga dan terus menekupkan mukanya ke kangkang tutie. melihat gelagat Gerald, Ameer terhenti, dia memerhatikan perlakuan Gerald yg semakin rakus menjilat sambil menjolok-jolok pantat Tutie dengan jari²nya…

 

Dalam kesedapan aku terus mengerang kenikmatan kerana tujahan padu oleh Aie semakin padat masuk ke lubang aku. terasa air semakin banyak keluar dari lubang aku memudahkan lagi tujahan Aie. Tiba² Aie berhenti dan dengan rakus mengangkat aku mengarahkan aku supaya menonggeng memegang sofa. aku segera melentikkan bontot supaya mudah Aie menujah aku dari belakang. Aie tidak terus menujah. sebaliknya dia menjolok dengan jarinya sebentar sambil menggentel bijik kelentit aku…terangkat² aku dibuatnya kesedapan. aku mengerang terus meminta merayu agar Aie segera memacak aku. lantas aku menarik sendiri koneknya dan mengarahkannya masuk kedalam lubang keramat aku. dan ahhhhh…aku mengerang kesedapan kesenakan bila Aie menujah kuat terus masuk koneknya ke dalam lubang basah aku.

 

Van dan Shima masih lagi beraksi…Shima sudah berada di bawah. di atas lantai…sambil kakinya dipegang dikangkangkan oleh Van. sambil menujah Shima…kelihatan juga air mani Ameer meleleh keluar dari bontotnya. dari hujung mata aku yg layu kesedapan…aku ternampak kelibat Ameer naik ke atas. lantaklah dia…dan Tiara serta Kapten Pot terus terusan mengerang sambil menikmati tujahan Kapten Pot…mereka pun sudah bertukar posisi dan kedudukan mereka sudah menghampiri Van dan Shima yang sedang bertarung di atas lantai…

 

Aku semakin kuat mengerang kerana Aie semakin menggila menujah aku dari belakang sambil meramas tetek aku. dia menggentel puting aku yang keras sehingga terpancut susu darinya. aku dah tak tahan…aku segera membantu Aie mengikut tujahannya. betul² aku tak tahan. aku meminta Aie segera menujah aku dengan lebih laju. aie pun kedengaran semakin kuat nafasnya…dan dia juga ikut mengerang kesedapan. bunyi bunyian berahi semakin bergema memenuhi ruang tamu. silih berganti lelaki dan perempuan…

 

Tutie pula kelihatan sudah duduk menenggek di atas Gerald. dia kelihatan turun naik…memasukkan konek Gerald….menikmati tusukan. sementara Gerald kelihatan terkapar sahaja..seperti membiarkan Tutie bekerja di atasnya. kedengaran juga bunyi mengerang di hall tengah atas tangga. rupa² nya…si Izaida dan Zambri sedang bercengkerama juga…Ameer pun turut serta. di sofa hall atas, sambil berbaring mengiring. Izaida sedang di tujah dari belakang…sementara ameer menghulurkan koneknya untuk dikolom. rupa²nya sejak dari tadi Izaida mengintai dari atas dan disedari oleh Zambri. hasil tujahan konek besar Zambri…Izaida semakin kuat mengerang…mengerut mukanya menahan tujahan laju daripada Zambri. terkeluar² konek ameer dari mulutnya kerana tujahan Zambri membuatkan kedudukan mukanya juga bergerak kuat.

 

Aku sudah tak tahan…dan Aie dengan sambil melekapkan badannya kebelakng aku…dia mengerang kuat…dan memancutkan lagi benihnya terus ke dalam lubang aku….aku menjerit kesedapan. terasa pancutan hangat memenuhi rahim aku…sambil meramas kuat tetek aku..aie menusuk² lagi koneknya…menikmati pancutan² akhir ke dalam cipap aku. aku terkejang kenikmatan. sambil meramas kusyen sofa. sungguh nikmat aku rasa…

 

Di hujung tepi tangga kelihatan Tutie juga telah rebah di tepi Gerald sambil terus menjolok terus pantatnya dengn jari. Gerald kelihatan terus terkapar…kelihatan konek Gerald sudah layu…mungkin dia terpancut semasa ditenggek oleh Tutie tadi. sementara di tengah hall di atas lantai. Shima sedang menonggeng mennyonyot² tetek Tiara sementara Tiara sudah mengiring menjilat² bijik Shima dan dari belakng kap pot sambil menampar meramas ponggong Shima. memacak masuk koneknya ke lubang cipap basah lencun Shima hinggakan sambil menyonyot puting tiara..shima tersentak² di tujah. melihat Tutie sendirian menjolok² cipap nya. Van bangun dan sambil berdiri dia mengarahkan koneknya terus ke mulut Tutie..dan Tutie tanpa membuang masa mengolom. sambil melencap keras konek Van…kelakuan Tutie yg begitu rakus. menyedut mengolom kepala konek Van. buatkan dia juga kehilangan daya tahan. lalu memancutkan air maninya penuh ke dalam mulut Tutie….

 

Bersambung…

20 Comments »

  1. huhuhuuh… ganas seh gang bang!!!!!!

    Yasmeen : Ni Sumer Berkat Kesungguhan Tiara Yang Nak lepaskan Gian Ngan Kapten Pot!

    Comment by Ameer77 — Thursday, April 17, 2008 @ 11:21 am

  2. yessss…gimme more baby!!!

    Yasmeen : Sikit² Sudah! :p

    Comment by chayunk — Thursday, April 17, 2008 @ 12:10 pm

  3. ambik la ni dulu buat sementara waktu. selebihnya mintak kat tiara thehehe…

    Comment by Yasmeen — Thursday, April 17, 2008 @ 12:31 pm

  4. Wei.. ni cite dah lama ni.. party pon dah selesai since tahun lepas. Tunggu Meen update sampai tutie dah ngandung hasil gang bang ni..

    Ait.. Bukan Kapt Pot yg nak lepaskan gian kat aku. hehee.. sama2 nak lepaskan lah ni.. hehehe

    Yasmeen : Aik! dah ngandung ke? aku terhilangkan storyboard la aiseh!

    Comment by Tiara — Thursday, April 17, 2008 @ 1:24 pm

  5. SIKIT PYE LAMO TGU ENDING…HUARGH HUARGH HUARGH

    Comment by NEMO — Friday, April 18, 2008 @ 8:52 am

  6. wahhh..meen….welcome back….lama nyer aku tunggu ….akhir ada jugak sambungannya

    Comment by adam — Friday, April 18, 2008 @ 4:27 pm

  7. We want more!!! we want more!!!! Dgr Cite Yasmeen jumpe bf baru kat Zurich…takde cerita ker???

    Yasmeen : giler lu mandai2 je nak campor isah reality ngan fantasy aku! ptOih!

    Comment by Ameer77 — Saturday, April 19, 2008 @ 6:00 pm

  8. ni ssh nk bayangkan ni … kena ada gambar ke video ke … nmpak jelas skit situasi yg berlaku ..

    sakura hira hira ..

    Yasmeen : tengah carik pelakon la neh!

    Comment by vaN_Zack — Monday, April 21, 2008 @ 2:22 am

  9. keh…keh…keh..opssss…sorrrrryyyyyyyyyy!!!!

    Yasmeen : sebagai hukuman, ko kene datang bilik aku malam neh, kene buat tarian bugil ala² hawaii

    Comment by Ameer77 — Monday, April 21, 2008 @ 10:03 am

  10. He he he …..puasss….but we want more…adeyyy…mana ko gie meen dah naik bersawang menunggunya. Any way…thankss….(dgn ini misi pencarian Yasmeen dihentikan, wang saguhati (reward) juga di tarik balik, wang tu kita salurkan pd Adik Sharlinie)

    Comment by Harry — Monday, April 21, 2008 @ 5:56 pm

  11. “Yasmeen : sebagai hukuman, ko kene datang bilik aku malam neh, kene buat tarian bugil ala² hawaii”

    wakakaka…alaaaaa…perut aku tak cukup buncit lah Meen… takleh nak goyang….. aku goyang lain leh tak???

    Yasmeen : takpe… ko goyang benda yg terjuntai tu pun bulih gak…

    Comment by Ameer77 — Tuesday, April 22, 2008 @ 5:41 am

  12. ”””’wakakaka…alaaaaa…perut aku tak cukup buncit lah Meen… takleh nak goyang….. aku goyang lain leh tak???””””’

    waakakaka…meer….tapi tetap lebih buncit untuk digoyangkan….waaaaaaaaaa

    Comment by pot — Tuesday, April 22, 2008 @ 7:22 am

  13. Yasmeen : takpe… ko goyang benda yg terjuntai tu pun bulih gak…

    part tue memang aku terrorist pun…. tengok jer tauuuuuuuuu!!!hehehehe

    waakakaka…meer….tapi tetap lebih buncit untuk digoyangkan….waaaaaaaaaa

    hahahaha…ampehsss ko pot…. Perut HSrek lagi jauh besar drp perut aku lah!!!

    Comment by Ameer77 — Tuesday, April 22, 2008 @ 9:27 am

  14. Hello Meen sayang kembali juga kau. Aku fikir kau dah merajuk. Tiara hang sambung lak kalau Meen nak rehat……Rasa nya kalu kau berdua gilir-gilir cerita lagi bagus…….

    Comment by alzaraz — Thursday, April 24, 2008 @ 1:57 pm

  15. Wakaka.. Ameer!!! Bedek tak agak2 seh.. hehehe
    Meen.. aku setuju je dgn si alzaraz.. meh lah kasi password kau.. aku dajalkan blog kau ni.. wakakaa..

    Yasmeen : kalo ko nak dajal tulis citer gangbang lagi, tu bukan dajal namenyer… itulah yg haku mau! haks

    Comment by Tiara — Monday, April 28, 2008 @ 8:02 am

  16. Tiara…. bedek??? maner der??? sume2nyer benar2 belaka tau…. 77…heehehehe

    Comment by Ameer77 — Monday, April 28, 2008 @ 8:52 am

  17. erm…sape plak yg nak sambung citer nie….

    (Yasmeen: ambik la ni dulu buat sementara waktu. selebihnya mintak kat tiara thehehe…)
    Statement tuh…aku rasa dah terpampang nama “Tiara”…. so cik Tiara bilanya…nak sambung… sowe laa saya tanya jerk? bukan mendesak, tp sikit ader laaa he he he

    Comment by Harry — Monday, May 5, 2008 @ 1:40 pm

  18. Meen..k0 kan bwu pregnant,cmne ngn breast k0?dh xmcm dl lg la ek..mst dh layut kan..tp k0 mmg xbrubah ek..asyk memadang klimaks jew..ks ar ym..nt kt leh chat..pers0nal plk 2..x hingin kew..

    Comment by Paus biru — Friday, May 30, 2008 @ 2:44 pm

  19. hai..meen ade update post tbaru ke? dh tlnjur aku dok fllow ko pnye story alang2 nk jak tau ksdahan story ko nie..ape jd dgn life ko strusnye..lepak ah dok tkial2 cr kt web sane sini..give me some info k!! enjoy..

    Comment by rash — Saturday, October 18, 2008 @ 3:04 pm

  20. Susah betul nak cari blog ni….jumpa juga akhir…nampak dah banyak cite….Teruskan berikan khayalan yang segar, cite dari mu meen

    Comment by Alza — Friday, June 5, 2009 @ 3:05 pm


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: