Diari Berahi Yasmeen

Thursday, September 18, 2008

basah-basah Ramadhan

Filed under: Berahi, Diari Kehidupan — Yasmeen @ 2:22 am

tadi aku tengok Sheila Rusli buat rancangan ketuk-ketuk Ramadhan. Aku pun nak gak la buat rancangan basah-basah Ramadhan coz ade yg nasihatkan aku kurangkan sikit stim dibulan pose ni. Aku pun bukan la jenis yg tak reti nak hormat bulan Ramadhan, so basah sesikit dah la ekk hehehe…

dua tiga ari ni aku serabut sikit. aku baru je kene serang dengan makcik senah jiran sekampung aku sebab dia kate aku nak goda laki dia. alamak per citer ni? aku tak tau ape-ape langsung. cuma laki dia tu je yg selalu igaukan aku n kadang tersasul sebut nama aku mase main ngan bini dia. hahaha mesti laki dia imagine main ngan aku wakakaka…

so aku yakin benar la yg aku takde kene mengena dalam hal ni. makcik senah tu yg emo tetiba hahaha nak gelak pun ade. selain tu ade gak yg datang merisik kat mak aku, kononnye sian kat aku anak kecik lagi tapi dah takde suami, alahai… kelakar tul la diorang ni. stress aku idup dalam kehidupan kampung ni! semua org kampung mcm ni ke?

mak aku nasihatkan aku supaya balik KL je buat ape yg patut. Mak kate sian kat aku sudah la masalah lama masih mengganggu jiwa, datang plak masalah baru, ni la dugaan janda muda (kate mak aku) aku pun selamba je la coz aku tak rase benda ni serious sangat. Mak aku kate dia nak jaga Laura kat sini, dia suh aku ke KL buat ape yg patut untuk teruskan hidup aku.

Zamri rajin gak datang ziarah aku 2-3 hari sekali. Selain bermain-main dengan anak aku, dia juga ade ajak aku main wakakaka… ingat lagi satu malam tu hampir tertewas gak aku. malam tu kami berbual kat ruangtamu. Sampai ke malam jugak la. Mak aku masuk tido sebab malas nakjoin citer org muda ketawa terbahak-bahak bercerita tah hape-hape.

Zamri kiss pipi aku je dulu. Pastu melarat ke leher. aku dah naik sedap lak tetiba walaupun hati aku sebenarnya tak nak. dia mula ramas-ramas breast aku dari luar t-shirt yg aku pakai. aku mengeliat kesedapan. zamri terus mengucup sekitar leher dan telinga aku sampai aku pejam mata menahan nikmat. mengeliat jangan cakap la. tapi bila dia dekatkan bibir dia kat bibir aku, aku terus tersedar. aku bangun dan terus cakap “gile ko ni! kalo mak aku bangun kang” aku duduk jauh skit dari dia.

dengan wajah hampa dia berkata “ala ko ni… come on la” aku jelir lidah dan terus masuk bilik aku kunci pintu hahaha! aku tak tau ape yg terjadi kat dia malam tu tapi esok pagi dia sound aku sebelum dia kuar pegi keje.

“jahat ek? nanti ko…” aku sengih-sengih dan buat-buat tak paham. tah la. aku mcm nak, tapi tiba-tiba rase tak nak plak. aku pun tak paham…

Advertisements

Tuesday, September 9, 2008

berputik nak berbunga:p

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 11:07 pm

aku tiba di kampung halaman aku semalam. orang pertama yg ziarah aku ialah zamri. selain bagi kata-kata perangsang, dia juga berikan rangsangan hehehe… dan aku pun hampir terangsang hehehe…

memang ku rindukan sentuhan dan kata-kata cinta ayat beracun dari lelaki, dah lame gersang ni hehehe tapi masih lagi kontrol. segan la kalau nampak sangat yg aku ni ketandusan walaupun sebenarnya aku memang dah lame sangat ketandusan kasih sayang dan sentuhan dan belaian dan ransangan dan kekonekan. kekonekan? ape tu? hehehe…

mak aku pun tak banyak cite. dia pun pasrah dgn nasib aku yang bergelar janda ni. tapi yg dia sibuk pk sangat pasal Laura la. sian Laura tak berbapak la, macam-macam lagi yg mak aku pk.

aku pun dahtak tau nak cakap ape. aku rase elok la aku bercerai je. senang sket keje aku. hidup aku dgn saiful kat umah tu pun dah lama tak nomal cam suami isteri lain. dia kongkek kat rumah tu dgn betina lain. aku plak dgn hal aku. aku tak yakin kami akan berbaik-baik dan teruskan kehidupan suami isteri secara aman. dan skarang aku bebas. aku dah tak payah nak pk panjang lagi. buat sementara waktu ni aku lepak kampung jelah. malas nak pk benda-benda lain buat mase ni.

malam tadi zamri try-try gak nak masuk bilik aku tapi aku buat-buat tak paham. malasnye nak kongkek2 secara haram sembunyi2 cam dulu. letih nak cover. kongkek dlm keadaan takut-takut camtu boring la…

tapi nanti mesti jadi punye. aku mmg dah tak tahan. teringin jugak  rasenye. geram je tengok dia pakai kain pelekat dengan baju melayu lepas balik terawikh tadi hehehe…

Wednesday, September 3, 2008

mengharungi kehidupan baru

Filed under: Diari Kehidupan, Suratan Atau Kebetulan! — Yasmeen @ 3:30 am

Pesanan Penulis : Lame tunggu uddate i ke guys? hahaha! sepanjang i tak update ni, i mmg xde tulis kat mane² blog atau forum lain. mmg serious ar i bz. sejak keje luar ni :p xde mase dah nak stim basah² depan pc ok!

Yasmeen, 3 September 2008.

Hari ni adalah hari pembebasan aku. Proses penceraian kami dah selesai. Mungkin aku akan balik Kuantan atau cari rumah lain. Pampasan aku cukup untuk memulakan bisnes kecilkecilan tapi aku rasa belum bersedia nak mulakan bisnes. Aku fikirkan Laura yang dah nak masuk 11 bulan. laura makin membesar tapi kehidupannya tak seperti orang lain. Tak seperti anak-anak lain yang membesar dengan kasih sayang ayah dan ibu.

Macam-macam yang aku dah lalui selama beberapa bulan ni. Dan sebab-sebab aku bercerai ni pun adalah kerana hubungan serious antara Saiful dan Tiara. Tiara semakin intim dengan Saiful. Aku dah rasa macam orang bodoh kat rumah tu. Rumah tu dah jadi rumah no.2 Tiara. Malah aku yang macam menumpang kat rumah tu. Tiara mula abaikan rumahtangganya. Dia sentiasa bersama Saiful tak kire mase. Tak kire hal keje atau hal diluar keje.

Sedang aku sibuk-sibuk nak balik rumah mak aku, nak cari rumah lain, Saifull dan Tiara dah mula angkat bungkus barang-barang diorang tak tau nak pegi mana. Yang menyakitkan hati lai bila Saiful cakap dia akan tinggalkan rumah ni sebab nak mulakan hidup baru dengan Tiara. Tiara tak nak ada sisa-sisa kenangan dan ingatan terhadap aku lagi. Sepatutnya aku yang cakap mcm tu.

Memang aku nak padamkan semua ingatan pada sejarah hitam dalam hidup aku. Aku akan besarkan Laura sendiri. Selama ni pun aku sendiri yang besarkan Laura. Saiful tak pernah peduli. Mungkin sebab Laura bukan anak dia. Aku ok. Aku masih mampu harungi semua ni. Buat mase ni aku nak berehat kat kampung. Aku tak nak fikir apa-apa.

Blog at WordPress.com.