Diari Berahi Yasmeen

Tuesday, September 9, 2008

berputik nak berbunga:p

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 11:07 pm

aku tiba di kampung halaman aku semalam. orang pertama yg ziarah aku ialah zamri. selain bagi kata-kata perangsang, dia juga berikan rangsangan hehehe… dan aku pun hampir terangsang hehehe…

memang ku rindukan sentuhan dan kata-kata cinta ayat beracun dari lelaki, dah lame gersang ni hehehe tapi masih lagi kontrol. segan la kalau nampak sangat yg aku ni ketandusan walaupun sebenarnya aku memang dah lame sangat ketandusan kasih sayang dan sentuhan dan belaian dan ransangan dan kekonekan. kekonekan? ape tu? hehehe…

mak aku pun tak banyak cite. dia pun pasrah dgn nasib aku yang bergelar janda ni. tapi yg dia sibuk pk sangat pasal Laura la. sian Laura tak berbapak la, macam-macam lagi yg mak aku pk.

aku pun dahtak tau nak cakap ape. aku rase elok la aku bercerai je. senang sket keje aku. hidup aku dgn saiful kat umah tu pun dah lama tak nomal cam suami isteri lain. dia kongkek kat rumah tu dgn betina lain. aku plak dgn hal aku. aku tak yakin kami akan berbaik-baik dan teruskan kehidupan suami isteri secara aman. dan skarang aku bebas. aku dah tak payah nak pk panjang lagi. buat sementara waktu ni aku lepak kampung jelah. malas nak pk benda-benda lain buat mase ni.

malam tadi zamri try-try gak nak masuk bilik aku tapi aku buat-buat tak paham. malasnye nak kongkek2 secara haram sembunyi2 cam dulu. letih nak cover. kongkek dlm keadaan takut-takut camtu boring la…

tapi nanti mesti jadi punye. aku mmg dah tak tahan. teringin jugak  rasenye. geram je tengok dia pakai kain pelekat dengan baju melayu lepas balik terawikh tadi hehehe…

15 Comments »

  1. keh…keh….keh…. cantiknyer base!!!!! sungguh lah sopan santun……keep it UP…..

    Comment by Ameer77 — Wednesday, September 10, 2008 @ 6:34 am

  2. best la story u meen. layan je baca..tlg krm slm kat izaida ek.

    Comment by Izaham — Wednesday, September 10, 2008 @ 9:22 am

  3. Balik terawih eh.. hehehe.. kain pelekat eh.. malam ada citer dot com… hehehee

    Comment by Tiara — Wednesday, September 10, 2008 @ 1:42 pm

  4. hehe…

    Comment by itikeksiden — Wednesday, September 10, 2008 @ 1:45 pm

  5. ermm…
    akhirnya berkarya jugak si meen nie..
    ada perubahan dlm segi bahasa.
    keep up the good work meen..😛

    Comment by ayoi — Wednesday, September 10, 2008 @ 8:51 pm

  6. bulan ramadhan pon ade yg nak kongkek haram ke? makan curicuri nie memang syok…

    Comment by azryen — Thursday, September 11, 2008 @ 11:03 pm

  7. hi meen, welcome back….
    new story, new life, new new new…
    new bf xde ke??? hehhehehe….

    Comment by YANA80 — Friday, September 12, 2008 @ 2:12 pm

  8. jual kuih apam la😛
    tapi jangan jual apam lak -_-

    Comment by shook — Saturday, September 13, 2008 @ 1:32 pm

  9. kak yasmeen kawen je dgn papa laura (kt jb ke outstation kt jb)

    Comment by ken — Sunday, September 14, 2008 @ 12:34 am

  10. wah,dah xleh tahan eh.hehe

    Comment by jef — Sunday, September 14, 2008 @ 10:17 am

  11. waaahhh..aku pun da xsabor tunggu cerita seterusnyer…adakah yasmeen akan mengkongkek dgn zamri di malam raye nanti??????tuuuggggguuuuu….

    Comment by syam27 — Sunday, September 14, 2008 @ 10:26 am

  12. cool sket bolan ni yer .. takpe carik modal lg..slow N steady

    Comment by dean — Monday, September 15, 2008 @ 4:01 pm

  13. keep it up

    Comment by Harry — Monday, September 15, 2008 @ 10:02 pm

  14. ada jugak sambungannyer..
    sedih la pulak aku bace sambungan nyer..
    huhuhu…

    Comment by hantu — Tuesday, September 16, 2008 @ 4:54 am

  15. permulaan menarik seorang janda muda yg masih bergetah lagi. joyah rase janda lebih laku tapi janda selalu di pandang serong. janda jahat ke janda baik ke mesti masyarakat pandang serong jugak. harap lepas ni yasmeen lebih tabah dan kuat semangat ye…

    Comment by joyah gedik — Tuesday, September 16, 2008 @ 8:54 pm


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: