Diari Berahi Yasmeen

Wednesday, January 7, 2009

kisah kamar Ayie & Tiara

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 5:23 pm

Sape la aku untuk halang ape yg berlaku. Aku juga tak layak nak mempersoalkan sape isteri Ayie. Sedangkan aku dengan dia memang takde apa-apa hubungan yang pasti. Atau aku sendiri yang selama ni main tarik tali. Aku sendiri tak sedar bila Ayie memperisterikan Tiara. Aku tertanya-tanya apa jadi pada keluarga Tiara, apa jadi pada Saiful. Tapi bila Ayie bagitau yang Tiara tu wife dia, aku dah rase lain dengan Tiara.

Ayie kata, dia tak tahan dengan liuk lentok Tiara yang seksi menggoda. Memang betul. Sape tak kenal Tiara. Mempunyai tubuh badan yang menggiurkan setiap lelaki. Ayie bagitau aku, sejak aku hilangkan diri, dia mula fikirka mase depan dia. Dia dah tak nak lagi bergelumang dosa. Dia cari aku diserata ceruk dunia tapi tak jumpa. Alasan? Maybe…

Dia jumpe Tiara teruk kene pukul tepi jalan. Dia yang selamatkan Tiara mase Tiara separuh mati disepak terajang Saiful. Aku mengenali Saiful sebagai seorang lelaki yang slow. Dulu mase aku jadi isteri Saiful pun, dia mula jadi kasar dan panas baran bila dia ade pompuan lain. So, aku dapat agak bila Tiara mula kene pukul mesti lah sebab Saiful tu ade pompuan lain.Kan?

Memang tepat la firasat aku. Tiara yang hampir berkahwin dengan Saiful, ternampak Saiful separuh sedar (mabuk) kat jalan bukit bintang dengan pompuan lain. Tiara hilang akal, jadi marah dan terus serang Saiful kat situ. Saiful yang dirasuk syaitan memukul Tiara tepi jalan ditengah kesesakan malam minggu kotaraya KL tanpa belas kasihan.

Ayie terlewat tiba. Hampir separuh mati Saiful kerjakan Tiara dan tiara dibiarkan menahan sakit tanpa ada seorang pun yang membantu. Tiara pengsan dan tak sedarkan diri. Ayie bawa balik Tiara kerumahnya, memberi rawatan selama seminggu hingga lebam2 dimuka Tiara beransur pulih.

Hubungan mereka bertambah akrab dan cinta mula berputik mekar saban hari. Maybe Tiara tertawan dengan sikap gentleman Ayie, sikap dia yang pandai ambik hati dan suke ambik berat tu yang buat ape pernah jatuh hati pada Ayie dulu.

Sehinggalah mereka duduk sebumbung dan terlanjur. Berminggu-minggu Ayie bertahan. Akhirnya Ayie tak mampu lagi melawan godaan. Pada satu pagi, Ayie ingin ke pejabat seperti biasa. Dikejutkan Tiara dari perbaringan untuk memberitahu Tiara sarapan pagi telah disediakan.

Tiara berpaling dan selimut terselak. Tubuh Tiara yg menghirahkan itu tak dapat lagi Ayie elak untuk terus memandang. Ayie mula menyentuh perlahan. Peha naik ke pinggang. Tiara mengeliat geli namun merelakan. Ayie tak dapat mengawal diri. ditanggalkan belt dan seluarnya. Ayie mengurut-ngurut batangnya yang berdenyut-denyut. Tiara menarik kembali selimut menutup tubuhnya.  Ayie menarik selimut tadi dan  mencampakkannya ke bawah katil. Terbuka luas pemandangan indah dihadapan mata.

Tubuh Tiara diteroka. Ayie mula mencari tempat selesa untuk dia berbaring. Ayie memilih untuk mengiring berbaring disebelah Tiara. Bibir mereka bersentuhan. Jemari Ayie ligat merams breast Tiara yang bengkak membesar dengan puting yg timbul. Sesekali tangan Ayie turun mengusap lembut bijik Tiara yang juga basah membengkak. Tiara mengerang hebat. Liuk lentok Tiara buat Ayie semakin tak keruan. Setiap lenggok manja Tiara buat Ayie tak sabar nak menolak masuk batang kerasnya kedalam lembah keramat Tiara yg hangat.

Stop! Azan maghrib! Sori…

Advertisements

Blog at WordPress.com.