Diari Berahi Yasmeen

Wednesday, January 21, 2009

melepaskan nafsu…

Filed under: Berahi — Yasmeen @ 2:29 am

zamri temankan aku sepanjang hari kat hospital hari ni. sempat jugak aku pegi jenguk ayie yg masih koma. aku cuba bercakap-cakap dengan ayie. aku bagitau ayie yang aku tau sape yang langgar dia. airmata ayie meleleh tapi ayie masih tak bergerak. aku tak tau apa yang sedang ayie lalui. aku tak pasti ayie sedar atau tak ape yg berlaku disekeliling dia. sempat aku hadiahkan sebuah ciuman dipipi ayie sebelum aku berlalu pergi. dan bile aku pusing belakang untuk menuju ke pintu, Tiara berdiri dibelakang aku tanpa sepatah kata. aku tak tau dah berapa lama Tiara ada dibelakang aku. aku pun tak pasti sama ada tiara dengar apa yg aku ckp kat ayie atau tak.

aku tegur tiara. sekadar cakap ‘hai’ tapi tiara memandang aku dengan penuh rasa benci tanpa menjawab apa-apa pun. aku berlalu meninggalkan ayie dan tiara dan balik semula ke wad Laura.

‘kenapa?’ zamri bertanya. mungkin dia perasan muke pucat aku. aku cume geleng kepala. aku sakit kepala gak ni, anak aku dah bape hari kat icu. bil hospital dah cecah 5ribu. nampaknye kalau berterusan mcm ni aku kene gadai ape yg aku ade. aku dah makin risau.

tadi ameer dan isteri dtg ziarah anak aku. lelaki serani yg kacak tu memang buat aku tak tentu arah. aku masih ingat lagi layanan dan belaian sexnya pada percutian yg lepas. rasa rindu pulak tiba-tiba. memang jeles la aku tengok bini dia yg cantik, tinggi lampai, hidung mancung, putih melepak, mungkin keturunan serani jugak. memang sepadan mereka berdua. so, aku kuatkan semangat dari tergoda dgn suami orang walaupun baru je semalam aku beromen kat opis dengan suami orang hahaha…

boss aku call tadi. aku bersedia ke opis bila-bila masa sebab masih tak tau perkembangan sebenar Laura. tapi boss suruh aku rileks dulu buat sementara waktu sebab opis pun tak berapa busy sangat.

sebenarnye aku segan sebab aku baru je start keje dah jadi gini plak. tadi pun budak-budak department ayie datang ziarah dia dan singgah tgk anak aku sekali.

mak aku datang gantikan aku jaga Laura. aku kene balik mandi dan zamri ikut sekali. dia pun sehari suntuk tunggu Laura. kami cume keluar makan bergilir-gilir je tengahari tadi. dalam kereta keadaan menjadi suram. aku bagitau zamri aku semak pasal bil hospital dan aku plak baru start keje dah tak pegi keje.

zamri tak ambik serious dgn masalah aku. dia cume cakap kalo aku kawen dengan dia kan dah senang, boleh tumpukan perhatian kat laura. aku boring bincang topik tu. sekarang bukan masenye untuk aku cakap pasal kawen.

aku keluar dari bilik air dengan towel masih membaluti tubuh. zamri senyum memerhatikan aku. aku terkejut bila keluar bilik air je zamri ade kat depan mata duduk atas katil aku. aku tau ape yg zamri nak. aku pun memang nak hilangkan stress (tak caye tanye tiara, sex boleh hilangkan stress).

zamri menghampiri aku. towel aku dilucutkan dari badan. aku hanya merelakan. zamri membaringkan aku. aku terase pelik sikit sebab dia tak pun romen-romen dulu mcm biase. dia terus kangkangkan aku lepas membaringkan aku atas katil dan terus menjilat pussy aku penuh nikmat. terase lidah zamri menjalar disekitar bibir faraj dan sesekali lidahnye menusuk sedikit demi sedikit ke lubang keramat aku. aku menikmatinya penuh taksub.

kesedapan yg tak terhingga. zamri terus menjilat-jilat bibir faraj dan bijik kelentit aku. sesekali dia menjolok jarinya kedalam lubang dan kembali menjilat lagi.

punggung aku melentik-lentik menahan kesedapan. mulut aku tak henti-henti mengerang. aku memejam mata dan mengerang hebat setiap kali jilatan zamri mengena pada tempat-tempat tertentu. aku berbaring dan meramas-ramas sendiri buah dada aku yg makin membengkak akibat stim yg teramat sangat. pepek aku dah basah lencun dah. zamri terus menjilat dan aku terus menggelupur kesedapan dengan punggung yang terjongket-jongket setiap kali zamri cuba menggigit halus bijik aku.

aku mula mendesah kuat bila zamri mula menujah batangnya ke dalam lubang aku yg basah licin. zamri menghenjut sedikit demi sedikit dan lama kelamaan aku dapat melihat gelekkan punggung dan pinggangnya menghenjut dengan penuh ghairah. aku turut menikmati suara zamri mengerang kesedapan menusuk batang yg terasa panas dan hangat ke dalam lubang keramat aku. dah lama aku tak menikmati semua ni.

kami sama-sama mendayung. zamri mencabut keluar koneknya dari lubang dan minta aku menonggeng. memang dah lama aku tak doggie. zamri memacak laju hingga aku terjerit-jerit menikmati hentakan padu konek zamri. dia menekan-nekan hingga ke pangkal konek dan aku menggelupur dan menggelek lagi. punggung lentik aku ditampar-tampar hingga kemerahan. zamri benar-benar geram. dia menekan lagi dengan lebih dalam. sesekali aku terasa sedap-sedap senak. aku mengerang tanpa batasan. aku genggam cadar katil sampai renyuk kerana kesedapan yg teramat sangat.

tatkala kami terdampar, zamri sempat menarik keluar koneknya dan memuntahkan jelly putih keatas punggung aku. aku mendesah keletihan. begitu juga zamri. dan kami tertidur sementara membiarkan mak aku jaga Laura sorang-sorang dwaktu malam. sorry mak!

75 Comments »

  1. huhuhuhuuh… ko buat aku sengih lebar..dah tue….terus Stim max lah Meen!!!! keep it up…. sentuhan sungguh berbisa…. teringat erk time percutian!!! Esok kite berjumpe di Seksyen 9 yer…..

    yasmeen : sec 9 tu umah sape? owh hotel concorde sec 9 eyh? ok

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 6:07 am

  2. Fuhyooo!! Btolkan Meen. Lpas sex kau pon dah x stress kan. Tp amacam blh sama cite kau dgn apa yg abg zack buat aku smlm nie? Aku faham btol apa yg ko rasa tu Meen.

    yasmeen : huwaaaa ko dpt yg real punye… aku camne? huwaaa… ameer…..

    Comment by Tiara — Wednesday, January 21, 2009 @ 6:17 am

  3. KUI…KUI…KUI… sORRY mAK!!!!I’M SORRY!!!!!! NIE CIPLAK DIALOG RAJA LAWAK KER KAPER???

    yasmeen : sori ar kat mak sebab aku sedap2 memacak sampai tertido, mak aku plak kene jaga laura kat sepital sepanjang malam huhuhu

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 6:59 am

  4. hehehe…. akhirnya zamri dapat gak apa yg dihajatinya sebelum nie… memang zamri tak nak romen.. coz die tak tahan nak memaku meen…. hiks… cuma irama sex tu terlalu melulu la meen. mcm org dlm ketakutan… cepat sgt ending…btw good work…4*

    yasmeen : gile lu kalo memacak sejam tak kan la aku nak tulis panjang sampai ambik mase sejam gak korang nak bace

    Comment by aerizla — Wednesday, January 21, 2009 @ 8:19 am

  5. “yasmeen : huwaaaa ko dpt yg real punye… aku camne? huwaaa… ameer…..”

    kan dah set…esok …hehehehe….sabar…. penantian mu akan membawa hasil!!!!

    yasmeen : janji tau… jgn datang lambat cam ari tu….

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 8:42 am

  6. “yasmeen : janji tau… jgn datang lambat cam ari tu”

    ….hehehehe…okie…tapi jgn ko tak kenai aku suda…pasal time kojumper dulu aku asyik botak jer…lah nie…panjang dah ambut package skalik ngan jambang…. nak geli lebih!!!!!

    yasmeen : geli2 tu la yg aku nak tu :p

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 8:51 am

  7. “yasmeen : geli2 tu la yg aku nak tu :p”

    ok then… kire confirm lah nie kan…. aku pi saner tunggu ko…tapi kalau lambat sket…ko tunggu gak lah aku k…hehehehe….

    yasmeen : lambat sket takpe. lambat banyak kalu… kasi rotan 7 jam

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 9:42 am

  8. “yasmeen : lambat sket takpe. lambat banyak kalu… kasi rotan 7 jam”

    rotan??? hahaha..teringat haku time gune whip dulu!!!!! ganaih tue!!!

    yasmeen : kite cari skill baru la eh

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 10:06 am

  9. “yasmeen : kite cari skill baru la eh”

    itu sudah semestinyer wei…. at least bertambah lah idea ko nanti…. takde lah dok asyik atas katil jer pun….hehehehe

    yasmeen : basah da spender gua

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 11:06 am

  10. wah meer bila part aku kau cukur licin. Bila part Meen byk plak nk geli2kan dia eh. Kau dah byk berubah skrang ni eh

    Comment by Tiara — Wednesday, January 21, 2009 @ 11:10 am

  11. yasmeen : basah da spender gua

    hehehehe…. macam tak biasa lah pulak…dulutime kat opis…siap mintak tunggu nak kunci pintu lagi nak bagi basah kan!!!!

    10 | Tiara
    January 21st, 2009 at 11:10 am

    wah meer bila part aku kau cukur licin. Bila part Meen byk plak nk geli2kan dia eh. Kau dah byk berubah skrang ni eh

    uwaaaaa….serbaa salah aku di buatnyer….anything for you jugak tau Tiara…thehehehe

    yasmeen : takpe la meer… buat mase ni aku ade zamri, ko pegi la layan tiara dulu. ayie tengah koma tu mesti tiara tak tahan da tuh… sian plak kat dia… baik ko cepat meer sebelum kapten pot datang

    Comment by Ameer — Wednesday, January 21, 2009 @ 11:47 am

  12. nie hah muka serba salah haku korang bikin…hehehehe

    Comment by ameer77 — Wednesday, January 21, 2009 @ 1:20 pm

  13. wah best la citer meen nie.buat saya stim je

    Comment by dina — Wednesday, January 21, 2009 @ 1:55 pm

  14. esok aku terasa nak jalan jalan kat Plaza Masalam pula -_-

    Comment by shook — Wednesday, January 21, 2009 @ 2:50 pm

  15. Woi…ape ni…korang bole layan nafsu dpn aku dlm komen box ni eee….

    Comment by Ghostrider — Wednesday, January 21, 2009 @ 4:04 pm

  16. Pegi isap rokok…. Lg bagus…

    Comment by Ghostrider — Wednesday, January 21, 2009 @ 4:07 pm

  17. Meen… dlm citer lu kali, wa paling x tahan dgn ayat lu bila zamri tampar2 botot lu, walau pun lu x terperincikan dgn menerap unsur2 bunyi…wa tetap pantang bile tepuk2 bontot… eeeee…….geramnyeee….hanya Tiara je lah yg tau..

    yasmeen : dulu aku ingat lagi ameer slalu buat bunyi klepap! klepap!

    Comment by Ghostrider — Wednesday, January 21, 2009 @ 6:06 pm

  18. Oei…meen, lu jgn tambah2…
    Kepala wa ngilu beb… Mcm nk muntah…

    yasmeen : cari lea cepat! cari lea!

    Comment by Ghostrider — Wednesday, January 21, 2009 @ 8:09 pm

  19. dina…. they all dah buat appointment… kite lak le buat appointment…. hiks…

    meen sebenarnya ape yg ko tulis dah dapat imagine dalam pale otak… hahaha… sentiasa mengera dalam suar…hiks…

    yasmeen : tak kan la 24 keras. ko tak gi buang ke?

    Comment by aerizla — Wednesday, January 21, 2009 @ 8:34 pm

  20. Aerizla…nape x ckp awal2 yg ko nk wat appointmn dgn kitowang…bole x kalu ko post ko punye personal particular (mcm resume) kat dlm komen ni…nanti aku isikan borang tuk ko n then aku submit kat meen…

    ***Meen…. please take note for this…make sure no bodies can see his particular…n then i will send the data to u via email,thanks…

    yasmeen : ok ghost. ko arrange la. aku free esok je. sabtu ni sampai sabtu depan aku tak free

    Comment by Ghostrider — Wednesday, January 21, 2009 @ 10:35 pm

  21. Ameer, muka serba salah lu bleh tahan jgak… wa minat la dgn bibir lu… kalu wa dpt pancut kat dlm mulut lu…..kenyang beb….hehe

    yasmeen : pancut lam molot ameer hehehe… igt2 sket aku nak cemolot ngan ameer nanti ade bekas2 air ko yg dah kering kat celah misai ameer, jgn buat hal

    Comment by Ghostrider — Wednesday, January 21, 2009 @ 10:41 pm

  22. Meen tima kasih…sbb karya lu hr ni sedikit sebanyak dpt membantu….so dpt la wa mengekploitasikannya…
    Sementara lu masih free la ni… x reti2 lg, hang peghah la pala tak hang betoi2… Hang bg kitorang bekalan stim cukup2…uh…yeah…

    yasmeen : mlm td aku senggugut la. takde mood nak perah otak

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 3:23 am

  23. “yasmeen : pancut lam molot ameer hehehe… igt2 sket aku nak cemolot ngan ameer nanti ade bekas2 air ko yg dah kering kat celah misai ameer, jgn buat hal”

    hahahaha…. ko pancut lah dlm fantasi ko…. aku nak pi cemolot ngan Meen sat lagi….i see you there Meen….

    Part tepuk punggung jer ker ko ingat Meen… huhuhuhuh…aku ingat lagi time ko merengek mintak cepatkan tau!!!!

    yasmeen : tetiba tingat time ko acah2 aku main2 hujung kepala je tapi tak masuk2… Eeee tak tahannn…

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 5:39 am

  24. yasmeen : takpe la meer… buat mase ni aku ade zamri, ko pegi la layan tiara dulu. ayie tengah koma tu mesti tiara tak tahan da tuh… sian plak kat dia… baik ko cepat meer sebelum kapten pot datang

    eh…eh… maner buleh takat layankan jer Meen…. dah Ayie koma..aku suruh jer Tiara sign surat cerai…pehtu aku pulak kahwin jaga Tiara elok2…… (amcam Ti??? ada buleh ka)

    14 | shook
    January 21st, 2009 at 2:50 pm

    esok aku terasa nak jalan jalan kat Plaza Masalam pula -_-

    Hek eleh budak sorang nie…. kunun nyer nak buat2 terserempak lah nie erk… alo bro..mau jumpe kalu bilang shj…aku bawak Meen nanti pi beli ape2 patut kat sanun k…..

    yasmeen : skang ko nak kawen ngan tiara ke ape??????????

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 5:59 am

  25. 19 | aerizla
    January 21st, 2009 at 8:34 pm

    dina…. they all dah buat appointment… kite lak le buat appointment…. hiks…

    meen sebenarnya ape yg ko tulis dah dapat imagine dalam pale otak… hahaha… sentiasa mengera dalam suar…hiks…

    kalau u nak buat kena buat 6 bulan lebih awal ye.
    meen karya u memang best la

    yasmeen : haha ni baru bulan january. bulan july baru dpt jumpe hahhaa…

    Comment by dina — Thursday, January 22, 2009 @ 6:46 am

  26. yasmeen : tetiba tingat time ko acah2 aku main2 hujung kepala je tapi tak masuk2… Eeee tak tahannn…

    MUAHAHAHA… ko ingat part tugak erk…baguih….jap agi…aku buat bende yg same gak!!!!!

    yasmeen : skang ko nak kawen ngan tiara ke ape??????????

    Tiara nak ker kawen ngan Haku wei.. (ngan muka innocent)

    yasmeen : majok ar gini😦

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 7:10 am

  27. yasmeen : majok ar gini

    alah buchuk manja aku sorang nie..majuk pulak..nie nak kene pujuk kaw2 nie……pi mandi siap2 cepat …. aku dah nak gerak nie wei…hehehehe

    yasmeen : takmo! hantar i balik umah mak i

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 7:21 am

  28. yasmeen : takmo! hantar i balik umah mak i

    ok lah…ok….lah..nanti I dtg Amik u…. we seen hows the situation is….. then only decide..either to go concorde or just send you back to ur mom’s hse k…

    yasmeen : *jeling*

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 7:45 am

  29. Ehem . . Ade chan ni. . Tunggu ye. . Sangkut jam plak

    yasmeen : 7 jam da tunggu. pepek basah pon da jadi kering

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 8:17 am

  30. ghost…. i x sure my resume kat sini bole selamat…

    dina… ini kira booking la nie… so enam bulan kedian bole le kite jumpe kat mane2 n gaduh2… hiks….

    Comment by aerizla — Thursday, January 22, 2009 @ 8:24 am

  31. 30 | aerizla
    January 22nd, 2009 at 8:24 am

    ghost…. i x sure my resume kat sini bole selamat…

    dina… ini kira booking la nie… so enam bulan kedian bole le kite jumpe kat mane2 n gaduh2… hiks….

    tahun nie x blh la.
    u nak gaduh yg mcam mana hiks

    Comment by dina — Thursday, January 22, 2009 @ 8:31 am

  32. I dah baca a few entry erm…rasa mcm ada yg tak kena laa…not as last 2 yrs…

    Comment by Harry — Thursday, January 22, 2009 @ 8:59 am

  33. 31 | dina
    January 22nd, 2009 at 8:31 am

    tahun nie x blh la.
    u nak gaduh yg mcam mana hiks.

    y tak bole???? gaduh2 yg membawa nikmatla…

    Comment by aerizla — Thursday, January 22, 2009 @ 9:16 am

  34. 33 | aerizla
    January 22nd, 2009 at 9:16 am

    y tak bole???? gaduh2 yg membawa nikmatla…

    tahun ramai yg dah tempah

    Comment by dina — Thursday, January 22, 2009 @ 9:47 am

  35. Aerizla nk sibu daya x nk sibu dalih…i sebenornye iklas nk tolong u…meen pon dah highlight ko pnye nick name… Terpulang…buat keputusan yg tepat…jgn sampai meen ilang mood…

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 10:55 am

  36. Hary…ape yg x kene dgn ko sebenornye…

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 10:57 am

  37. ameer… kodokuik èkau sama aku eh…. Ooo…ékau udah lu pe ke…masa èkau serabai dulu sape yg touchup n dresup èkau…sampai ari ni èden x de mintak pape pon cuma nk pancut dlm mulut je….

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 11:06 am

  38. 34 | dina
    January 22nd, 2009 at 9:47 am

    tahun ramai yg dah tempah

    hiks…. klu camtu ko abiskan dulu tempahan tu….hahaha

    Comment by aerizla — Thursday, January 22, 2009 @ 11:12 am

  39. Meen..hang jgn dok lagu ni…aku cuma mintak satu ja…peghah otak…kalo aku suruh hang peghah btg ameer laju ja…dan dan tu dgn aku hang kata senggugut….hang jgn dok ketegaq meen…aku tampa bontuik hang kang…

    yasmeen : klepap! klepap!

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 11:18 am

  40. Ghost: Meen… dlm citer lu kali, wa paling x tahan dgn ayat lu bila zamri tampar2 botot lu, walau pun lu x terperincikan dgn menerap unsur2 bunyi…wa tetap pantang bile tepuk2 bontot… eeeee…….geramnyeee….hanya Tiara je lah yg tau..

    Btol tu sayang.. Masa sayang bunyi kan je dah nyaring .. ni kan pula sayang buat dgn expressi muka.. tu yg sayang tak tahan tu.. wakakakaka

    Meer – eh…eh… maner buleh takat layankan jer Meen…. dah Ayie koma..aku suruh jer Tiara sign surat cerai…pehtu aku pulak kahwin jaga Tiara elok2…… (amcam Ti??? ada buleh ka)

    Wah Meer.. Kau btol2 dah berubah lah skarang ni.. Dulu kawin dgn aku tak yah pon nak sign surat2 cerai ni smua? Dulu janji ada lekuk yg keras.. dan ada lobang yg berair dah boleh kawin.. kau dah lain ar skarang

    yasmeen : skang ko nak kawen ngan tiara ke ape??????????
    Meen – apa kata kita dua je yg kerja kan si ameer.. tgk dia larat ke tak.. hehehee

    Meer: Tiara nak ker kawen ngan Haku wei.. (ngan muka innocent)
    Aku kalau kawin any time.. tak cerewet.. tak yah nak book in advance.. aku cancel aje appt yg lain.. dah sunat blom ni??hhehehe Tak yah lah buat muka innocent tu.. kalau ghost tak tahan dgn bibir kau.. pe lagi aku.. ni mesti terrer gulung lidah kan.. hehehehe

    Comment by Tiara — Thursday, January 22, 2009 @ 12:52 pm

  41. Tiara, u gelak besar eh… jgn la bg tau diorang pasal bunyi2 bontot… malu i tau…

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 12:59 pm

  42. Huh…tiara, gulungan lidah ameer la yg buat aku mati2 nk lg…
    Meen, kalo èkau nk raso…ékau torai lah…. grenti lobang kentuik kombang kuncup…

    yasmeen : ko penah rase ke gulungan lidah ameer tu? mandai2 je ko neh

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 1:05 pm

  43. yasmeen : 7 jam da tunggu. pepek basah pon da jadi kering

    Kering erk Meen… terang2 aku lah buat ko kekeringan tue kan…last2 misai janggut aku ko basahkan….. ganaihmu Meen!!!!

    37 | Ghostrider
    January 22nd, 2009 at 11:06 am

    ameer… kodokuik èkau sama aku eh…. Ooo…ékau udah lu pe ke…masa èkau serabai dulu sape yg touchup n dresup èkau…sampai ari ni èden x de mintak pape pon cuma nk pancut dlm mulut je….

    Oit… kot teringat zaman ko jadik make artist aku ker ghost…chesss..baru skarang nak claim gaji….. aku mati2 ingat setakat tulung kawan jer….

    Tiara : Btol tu sayang.. Masa sayang bunyi kan je dah nyaring .. ni kan pula sayang buat dgn expressi muka.. tu yg sayang tak tahan tu.. wakakakaka

    Eh…eh… ni statement Lea ker ghost ker…Statement Tiara kepada Ammer????ngeh..ngeh….

    Meer: Tiara nak ker kawen ngan Haku wei.. (ngan muka innocent)
    Aku kalau kawin any time.. tak cerewet.. tak yah nak book in advance.. aku cancel aje appt yg lain.. dah sunat blom ni??hhehehe Tak yah lah buat muka innocent tu.. kalau ghost tak tahan dgn bibir kau.. pe lagi aku.. ni mesti terrer gulung lidah kan.. hehehehe

    wallawehhh…dah cam green lite dah nie..tengkiu…tengkiu…. part lidah…usah risau… yg gulung tue yg buleh wat terangkat pun sebenornyer….ehehehe

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 1:16 pm

  44. yasmeen : klepap! klepap!

    tapiiii… naper tadik tak bunyik erk……!!!!

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 1:17 pm

  45. Kanina…lu olang ha…kalu mau komen bole x jgn cut n paste…lu olang ha…kene paham wa sket…wa serve pakai hanset, pinat punye jari mau skroll sampai bawah…siau…eh…

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 1:25 pm

  46. ni na wei!!!!! cam siak…tadik aku gi Shah Alam pun pakai HP lah…aku pun menyumpah gak wei…. hahahahaha!!!!

    yasmeen : weh ko bebetul gi shah alam ke tadi? apsal ko tak datang malam? siang kan aku kat sepang dalam terowong :p

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 1:28 pm

  47. wakaka. Tu lah korg pkai iPhone gak gerek!! Meer, tu tiara lah yg pggl ghost ‘sayang’ bukan lea. Lea pggl lain. Kau dah berubah lah meer tak mcm dulu.

    Comment by Tiara — Thursday, January 22, 2009 @ 1:39 pm

  48. arrrgghhhh!!!! nie aper kene nie wei Tiara… aku dah berubah jer manjang!!!!! Meen!!! tulung haku wei!!!!!! sebenarnyer aku ader bende nak bilang kat kome sume!!!…tapi…..tapi…. arghh…takmo lah..tetibe segan lah pulak…… ahakssss…..

    yasmeen : nape meer? ko akan jadi bapak meh?

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 1:41 pm

  49. Arghhh!! Kau dah lain lah Ameer. Dulu dgn aku kau segan je bila dgn Meen kau ganas!! U tak adil tau!

    yasmeen : aku dpt yg ganas eyh? mase dia dah tak bape segan sangat hahaha sonok!

    Comment by Tiara — Thursday, January 22, 2009 @ 1:47 pm

  50. yasmeen : nape meer? ko akan jadi bapak meh?

    Aper???? bapak??? again… Laura tue sorang cukup lah wei… takkan within hrs ko dah tahu positive nie wei Meen… u r scaring me actually…. biar betul wei…..

    49 | Tiara
    January 22nd, 2009 at 1:47 pm

    Arghhh!! Kau dah lain lah Ameer. Dulu dgn aku kau segan je bila dgn Meen kau ganas!! U tak adil tau!

    Owh…part tue erk…. yer lah… dulu ko asyik dok jadik belangkas kat Kompot sorang jer pun…. aku ko tolak tepi tangga jer….lah nie…aku baru nak warm up..ko nak ganas2…huhuhuhuh….. selo2 lah yer Tiara….

    yasmeen : abes pebende yg ko kate nak gtau kitorang tu tadik

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 1:50 pm

  51. yasmeen : abes pebende yg ko kate nak gtau kitorang tu tadik

    takpe lah Meen… let it be safe with me jer lah….. but tadik mmg seronok spent time!!!!hehehehe…that’s for sure….

    yasmeen : nanti malam pas keje dtg lagi tau. tapi concorde bilik kecik ar susah nak kejar2. datang umah eyh mlm ni

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 2:02 pm

  52. yasmeen : nanti malam pas keje dtg lagi tau. tapi concorde bilik kecik ar susah nak kejar2. datang umah eyh mlm ni

    hehehehe… okie… terus naik tkt 12 LAH NIE…. tapi tadik asal ko nampak cam keletihan erk???? aku pelik gak… biase nyer ko yang bersemangat…….

    yasmeen : ko kan tau aku lari dari sepang kejor ko ke shah alam. aku duty dalam terowong tau patutnye tapi aku lari

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 2:08 pm

  53. Tu lah ko meer. Bila buat je sedap, bila Meen ngandong kau tau pon takut. Brani buat brani tanggong. Mudah2an anak korg no2 ni byk ikut kau meer.

    yasmeen : bermakna?

    Comment by Tiara — Thursday, January 22, 2009 @ 2:09 pm

  54. 53 | Tiara
    January 22nd, 2009 at 2:09 pm

    Tu lah ko meer. Bila buat je sedap, bila Meen ngandong kau tau pon takut. Brani buat brani tanggong. Mudah2an anak korg no2 ni byk ikut kau meer.

    ikut aku ker ikut mak nyer ker..tak penting…yg penting aku….aku…. aku….. hmmmm….takpe lah… biar Meen saje yg menentukan nyer……

    yasmeen : blom ngandong ar. baru buat tadi, nak sambung plak malam ni…

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 2:13 pm

  55. yasmeen : blom ngandong ar. baru buat tadi, nak sambung plak malam ni…

    huhuhuh…lega….jantung aku berhenti berdegup sebentar tadik tau Meen….ngeh…ngeh…..

    yasmeen : aaaa nak lari dari tanggungjawab ar tuh

    Comment by Ameer — Thursday, January 22, 2009 @ 2:33 pm

  56. Ekeleh..tiara,mementang la lu ade iphone….nk pinjam bleh u pakai i pnye n82…

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 4:14 pm

  57. Astarghfirullah…meen, ko x penah ke rasa gulungan lidah ameer… sememangnye ko adalah dlm golongan org2 yg rugi…
    Tapi aku rasa ko kene requets dgn dia br dia kasi….mcm aku dgn tiara dia dah x larat nk layan…betol kata u tiara, ameer berubah ke satu demensi yg lain…

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 4:24 pm

  58. Meen, ade baiknye lu bikin citer br mlm nih… x sanggup wa nk skroll beb…lu pikir la sendiri….

    yasmeen : ermmm…

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 4:28 pm

  59. kawen je

    Comment by ken — Thursday, January 22, 2009 @ 7:35 pm

  60. nampaknye mlm ni buat citer sendiwie….mlm jumaat tu….mlm mempraktik ilmu….bg yg x de bahan, sila lah wat study dlm episod2 meen yg lepas….bak kata pepatah…idup ibarat udang yg merayap didasar lautan…mencarik skill tuk di buat santapan…

    yasmeen : aku tak paham langsung perumpamaan ko tu

    Comment by Ghostrider — Thursday, January 22, 2009 @ 9:59 pm

  61. Betulkan Ghost.. I dah ckp Ameer dah berubah.. Mcm i dgn u, selalunya i yg ubah2 position.. Ye ke tak ni sayang? hehehe.. hmmm.. mlm afdal ni.. hehehehe

    yasmeen : kem salam abg zek, ckp kat dia mlm ni aku period

    Comment by Tiara — Thursday, January 22, 2009 @ 10:14 pm

  62. 61 | Tiara
    January 22nd, 2009 at 10:14 pm

    Betulkan Ghost.. I dah ckp Ameer dah berubah.. Mcm i dgn u, selalunya i yg ubah2 position.. Ye ke tak ni sayang? hehehe.. hmmm.. mlm afdal ni.. hehehehe

    haiz…tiara ni pong!!!! yer lah…yer lah…aku memang bakal berubah pun…… drp lebat akan menjadik licins…muahahaha…..

    Comment by Ameer — Friday, January 23, 2009 @ 5:57 am

  63. Yea…tiara sayang…betol…ameer dah berbuah..eh berubah… Ni lg satu bab yg aku pantang nih…shift position uh..yeah..nk lg…nk lg…

    Comment by Ghostrider — Friday, January 23, 2009 @ 2:43 pm

  64. x de citer br nampaknye…
    Huh…
    Di ruangan ini…
    Jiwa terasa kosong…
    Fikiran semakin bercelaru…
    Tanpa ada secebis pun cerita2 baru…
    Dikala ini…
    Masih ada lg jiwa2 lain yg menanti…
    Dimanakah cerita2 br…
    Untuk melayari jiwa2 yg sepi…
    Hehehe…amacam ok tak karya puisi yg wa ciplak ni…

    Comment by Ghostrider — Friday, January 23, 2009 @ 11:36 pm

  65. Hai tawan-tawan…kpd semua, wa ade satu teka-teki…
    Ramai org ckp mimpi tu mainan setan, ok.. semasa kita tido..kadang2 kita bermimpi…
    Contohnya, katakan la, kita mimpi kita tengah main dgn seseorang, kita nampak kita tengah main, persoalannya…dah tentu yg tengah tido tu diri kita..dlm mimpi td siapakah yg tengah main itu, dan yg kita nampak kita tengah main tu siapa pulak…???
    Ha…sesiapa yg bleh jawab silakan…bleh kita berkongsi bersama,

    Comment by Ghostrider — Friday, January 23, 2009 @ 11:56 pm

  66. Sementara nk tunggu cik adik kita ni update citer br pikir2 kan lah teka-teki td….

    Comment by Ghostrider — Friday, January 23, 2009 @ 11:59 pm

  67. Alamak…wa ade satu menda nk ingatkan…kalu ade yg x dpt jawapan, jgn pikir dlm2 sangat, takut nanti lu owang jd giler kat wa plak..hehehe… Wa tak nk btangjungjwb…:p

    Comment by Ghostrider — Saturday, January 24, 2009 @ 12:05 am

  68. Lg satu, sebenonye teka-teki td ade kene mengene tuk kita mengenali diri kita sendiri…
    Ok la, untuk x memeningkan korang sume,maksud teka-teki td ialah…yg kita tau diri kita ada dua, iaitu jasad dan roh…tp sebenarnye ade 3, yg ke-3 ni hape…? Jawap jgn x jawap
    Ha…amik ko,asyik nk stim memanjang je…skali-skala kasi gerak sikit otak korang memasing…hehehe…jgn marah ha…

    Comment by Ghostrider — Saturday, January 24, 2009 @ 12:17 am

  69. Kalu nk tau, kalu kita tau yg ke-3 ni ape@siapa, banyak manfaatnye…yg pastinye eloklah manfaat ni, digunakan tuk kebaikan dan jgn guna tuk kejahatan….
    Rasa2… korang paham x maksud aku…kalu x paham LU PIKIR LAH SENDIRI…

    Comment by Ghostrider — Saturday, January 24, 2009 @ 12:25 am

  70. Sejauh manakah korang2 ni mengenali diri korang2 memasing…
    Mcm penceramah bebas la pulak..hehehe
    Meen…apsal la… lu x update wei… Boring beb…kalu bterusan cam ni…cintaku kpd mu semakin hr semakin nipis…lama kelamaan akan pudar ditiup bayu yg berlalu… Tiara, lu pon sama jgak, apsal x tolong meen..

    Comment by Ghostrider — Saturday, January 24, 2009 @ 12:33 am

  71. ape yg ko merepek sensorang ni ghost? lea outstation ke?

    Comment by Yasmeen — Saturday, January 24, 2009 @ 5:36 am

  72. waaa….korang masih aktif ekkk….aku masih slow skit bab2 online ni…bab2 offline masih aktif….tengah melayan minah kluang skrang ni….
    ameer….jgn bebulu sangat….kasi trim skit arr brader….thahahhaa

    Comment by rezd — Tuesday, January 27, 2009 @ 10:15 am

  73. 71 | Yasmeen
    January 24th, 2009 at 5:36 am

    ape yg ko merepek sensorang ni ghost? lea outstation ke?

    Aku sokong ko Meen… pepegai bute aku bace pun dah pening…ni misti kes air tak kuar 2-3 ari nie….terus jadik tak betul!!! sabar yer Gos!!!!

    Comment by Ameer — Wednesday, January 28, 2009 @ 5:52 am

  74. meen xnak ajak aku skali ker.. huhu

    Comment by steak — Friday, February 20, 2009 @ 12:39 pm

  75. yasmeen..i suke sgt dgn cter2 kau..boleh melancap puas2!😄

    Comment by shafiq — Tuesday, February 24, 2009 @ 3:58 am


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

