Diari Berahi Yasmeen

Friday, February 6, 2009

sepi sekeping hati seorang janda gersang

Filed under: Diari Kehidupan, Suratan Atau Kebetulan! — Yasmeen @ 3:36 am

korang tau tak ape rase bile tak dapat kote? ape rase bile gersang sangat-sangat tapi tak dapat?

lagi-lagi la malam jumaat mcm ni bila bayangkan orang lain sedap je dapat kote. rase macam nak nangis! nak menjerit! tekanan! gentel sendiri, jolok sendiri pun tak membantu langsung…

nak sangat-sangat! tak tahan… tak tahan…

About these ads

166 Comments »

  1. nak number cakap je…

    yasmeen : ape-ape aje la ko neh…

    Comment by Mil — Friday, February 6, 2009 @ 4:10 am

  2. loooorrrr….. aku simpati bebenor akan situasi ko nie Meen……naper leh sampai camtu wei…..

    Comment by ameer77 — Friday, February 6, 2009 @ 5:59 am

  3. tapi ade plk laki2 yg tercari yg sepesen dengan ko ni tapi x dapat2..lagi gersang gile….

    yasmeen : adekah nko orangnye?

    Comment by nizarman — Friday, February 6, 2009 @ 6:29 am

  4. aper yg ko dok susah gersang2 nie meen….. aku kan ader ko emel jer aku…. aku bleh tolong siram ko punya ladang yg udah gersang tu…… bior banjir….melimpah-limpah

    aku ader kat sbrg jaya penang….

    yasmeen: memula skali ko terbang ke s’pore dulu jumpe ghost, kalo lulus, baru ko terbang ke kl cari aku. jgn naik basikal plak, lambat…

    Comment by razif — Friday, February 6, 2009 @ 8:47 am

  5. SBRG JAYA?hahahaha..pecah urat kentut aku jap

    Comment by NEMO — Friday, February 6, 2009 @ 9:14 am

  6. ” wakakakakaahhhhhhh……….kau kegersangan kote ker…kau kekeringan idea…..
    haizzz…..takkan kegersangan kot……dah tiap2 mlm kau ber’mesra’ ngan Gos n Adik Anje tak cukop memuaskan ker……….
    ha..aku tahu kau keshian kat sepupu@scandal kau si Gos tu kan coz dia terpaksa scroll komenan sampai ‘bawah’….
    nasib baik bini si Gos tu tak masok2 blog nie……laki dia betol2 nye contol seh………tak endak aku kalu dapat laki camtu………heheheheeee………

    yasmeen : lea, aku gersang tunggu ko balik la. sejak ko takde, tiara ngan ameer buat aku cam tunggul sampai aku jadi camnih. dorang berpoya2 sampai ameer tak balik umah

    Comment by Leia — Friday, February 6, 2009 @ 10:19 am

  7. yahoooooooooo!!!!!Lea’s BACK!!!!!!!!!!!!!!

    Comment by ameer77 — Friday, February 6, 2009 @ 11:16 am

  8. dahtu Lea ko nak laki cam maner erk????

    yasmeen : bersyukur la ko dpt mcm yos tu lea, keje dia skrolllll je ari2. kalo ko dpt cam ameer yg suke b’poya2 sampai tak balik umah tu, mesti ko merana cam aku ni

    Comment by ameer77 — Friday, February 6, 2009 @ 11:17 am

  9. mil…bg la aku no tepon ko….

    yasmeen : kecik hati adik manje kalo nampak ko mintak no tepon anak ikan lain ni yos

    Comment by Ghostrider — Friday, February 6, 2009 @ 11:29 am

  10. Alamak!!!! Lau po…ish…org lain kot…x mungkin x mungkin….buat bodo suak….

    yasmeen : ye ke org lain? nampak cam kenal je…

    Comment by Ghostrider — Friday, February 6, 2009 @ 11:31 am

  11. hahahaha….hah!!goyang dah ko Gos!!!! Lau Po!!!!! kasik saun sket pl!!!!!! (ayat sedapkan hati ker tue gos bilang itu org lain)….thehehehehe

    yasmeen : mmg ar. ko pon same pe… ngan tiara ko sedpkan hati dia. ngan aku ko sedapkan ati aku plak. sampai ati ko chellam. mlm ni last kalo ko tak balik gak, kite jumpe kat pejabat kadi…

    Comment by ameer77 — Friday, February 6, 2009 @ 12:22 pm

  12. Jom main sampai puas!

    Comment by Adam — Friday, February 6, 2009 @ 5:23 pm

  13. ntah ape2 ar…

    Comment by botak — Friday, February 6, 2009 @ 6:50 pm

  14. Meen..Ameer tak balik umah bukan gi berpoya2 ngan T lah..dia ckp kat aku dia nak carik adik anje jugak mcm Gos..tapi dia tak kasi aku bagitau sesape..so aku pon simpan lah rahsia dekni kan..kau janji tau Meen jgn ade org tahu..

    “yasmeen : bersyukur la ko dpt mcm yos tu lea, keje dia skrolllll je ari2.”
    - Istri Yos mmg bersyukor sgt dapat si Yos tu..dah lah hensem..pandai cat pago plak..hobi baru Yos lagi stail..asyik SCROLL jer sampai ‘BAWAH’..mane nak dapat camtu….

    “yasmeen : kecik hati adik manje kalo nampak ko mintak no tepon anak ikan lain ni yos”
    - tak ar..adik anje yg suroh Gos mintak no tepon anak ikan nie…dia 2 org nak try lobang kentot baru der…..

    “yasmeen : ngan tiara ko sedpkan hati dia. ngan aku ko sedapkan ati aku plak.”
    - mmg patot pon Ameer sedapkan ati Tiara…dah si Tiara tu bini dia….

    “yasmeen : lea, aku gersang tunggu ko balik la.”
    - i pon gersang selama i kat Qatar tak temui u cayang..windueee lah sgt2…almaklom kau kan teman lesbo aku yg BESH..jgn bagitau T tau sebab kat dia pon aku ckp camtu..tapi ngan kau nie aku ikhlas…hehee…

    Gos..kau jgn sesuke ati panggil org Lao Po..kene pelangkong dek istri kau nanti baru tau..ade kang ari2 kau kena tido kat lantai..

    Comment by Leia — Friday, February 6, 2009 @ 7:21 pm

  15. Apa dah…biar Rahul datang sebagai penyelamat MU…Ubah angin la…Borneo kan wujud!!!!!

    Comment by Rahul (budak pondok) — Friday, February 6, 2009 @ 11:38 pm

  16. Amboi amboi amboi….lea!! Kalu lu nk tau, sekali wa guna kuasa vito yg ade kat wa br owang umah wa tau…. nangis2 sujud kaki lg….hihi

    Comment by Ghostrider — Friday, February 6, 2009 @ 11:43 pm

  17. ok skang ni wa nk komen citer hr ni…
    Mimeen…mula2 wa bc tajuk lu,mcm2 yg wa pikirkan…walaupun citer ni pendek dan ringkas,tp kata2 yg lu gunakan sangat2 mempesonakan…lelaki2 yg diluar sana tu memasing mesti berusaha nk try lu…bak kata pepatah dulu2 best man win…tahniah sbb bg wa lu berjaya memberi tau pembaca msg sebeno bhw yg lu sangat2 inginkan kotek, susunan ayat lu kali ni bleh memukau mamat2 yg gersang…..so wa nampak power dlm episod kali ni terletak pd tajuknya….so meh sini puting lu wa cubit kasi up…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 12:01 am

  18. Razif, hang mai lah sini kasi korban lubang kentoik hang kat aku, pastu nanti hang bleh gi jumpa mimeen kat kl…
    Anje ko pon bleh join skali,kita sama2 jolloq lubang kentut razif…rezki jgn ditolak musuh jgn dicari

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 12:40 am

  19. eh…lupe plak,mimeen lu dah semakin maju skang ni,sbb ejaan x de yg salah…hr2 mkn sugus…bagus2…

    yasmeen : mmg aku tak nafikan ko adalah org yg bertanggungjwb buat aaku check ejaan setiap kali nak post entry… tapi ni skang aku nak tanye ni, deposit da bagi tapi kote adik manja aku tak dpt lg ni ape citer?

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 12:50 am

  20. apsal rase lain mcm jek space kt sini? gua slh msok blog ke?!..hehe..

    meen..em..xpelh..ksian ko kn..adek xleh buat pape..

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 12:54 am

  21. mimeen…jgn la lu melesbo dgn owang umah wa…wa br je didik dia jgn melesbo lg….lu jgn risau pasal ameer tu…nanti wa pujuk dia pelan2 suh kasi lekuk pale takuk dia kat lu…pastu nanti lekuk dia lu bleh buat sambal masak kicap…..

    yasmeen : wa takde mood la nak masak bro! wa skang fokus kat rakan lesbo wa yg baru balik dari qatar tu je

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 12:56 am

  22. g0s..gua on d way on d spot! hahaha..

    lu org rmh dh warning pn lu mseh coner2 ek..btollh lu nie g0s!

    adek ikan ekk…sape adek ikan g0s?? lu tau?? bilang sama gua g0s..

    br ah gua tau g0s awatnye si mimeen 2 lain mcm je akhir2 nie..rupe desperado tahap gaban dia…wakaka..

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 1:05 am

  23. mimeen,kalu ameer tu susah sgt adik manje kan ade….jgn la buat wa cam gini…lu x sian dgn wa ker….owang umah wa tu pantang nampak pompan jambu cam lu….org lain kan ade…yg lu nk amik org umah wa tu nape…dah x de keje lain nk buat ker….tp mimeen punya pasal x pelah…aku terpaksa aku tersiksa…

    yasmeen : wa bukan ape bro, wa tak tahan ngan tetek besor bini lu tu…plis la bro…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 1:07 am

  24. Cilakak ko manje, br skang nk muncul,aku skang ni tgh sedih dan riso sbb mimeen nk melesbo dgn org umah aku…cam ne nk buat ni anje…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 1:12 am

  25. sory lh…gua bz skt..

    alahh..lu rela kn g0s..mimeen 2 bkn org lain pn..nnt klu dia tgh mlesbo..lu record ks tnjuk kt gua ek..wakaka..

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 1:19 am

  26. Nk buat cm ne lg anje…aku ni kaki konek eh…salah,kakr coner,simpang malaikat 44….ni aku nak ajo ko…kaki coner lawan dia kaki coner jgak,kaki nipu lwn dia kaki nipu,kaki bodek lwn dia bédek…kene tau tu anje….tuk defence diri…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 1:21 am

  27. asal gua plak g0s..dh dia nk kt org rmh lu..ko kene redho g0s..gua nie kn adek ke sygan dia..mane leh noty2 dgn adek sndiri..aparaaaaa!!

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 1:24 am

  28. tulh lu..klu org coner ke parét..lu pn coner ke parét! lalang ah lu..

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 1:31 am

  29. Pandai ko eh…anje, nk lepas tangan…ko pujuk la akak mimeen ko tu…ni tidak lg ko sokongnye perbuatan songsang dia…tak leh harap..
    Hmm…br wa ingat pasal anak ikan, anje kita ade projek beso nih…kita kene dpt kan seko anak ikan nih, berani dia nk kaco2 akak mimeen ko…kita jolok lubang kentut dia sampai usus beso dia terburai…amacam..

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 1:33 am

  30. k lh g0s..gua choww! bsok gua nk jmpe bakal bapak mrtua pas2 tgk rmh baru kt p.gudang..adios! votolocos babeyyy..

    yasmeen : elok ko bagi tumpuan kat bapak mertua ko tu adek manje, jgn ko layan abg sodom ko ni… skang aku nak buat epoimen ngan Lea tak kire ape pon yg terjadi

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 1:37 am

  31. Ye la tu anje, ko blah awal sbb takot aku jubokan ko kan…x pelah, jln elok2,
    Hish…cam ne ni…kalu x kasi…mimeen ni bukannye org lain cousin@2nddal aku jgak…tp kalu kasi…sape x sayang bini oooiii….huh…dah ibarat telan mati mak,kalu luahkan abah pulak yg mati…aaarghhh..kusut2…. anje suruh aku redddhooo…ckp senang la wei redho….sabo yos…sabo…ingat! abah penah ckp kalo kita sabo mesti ade jln….x pelah bior lah dorang nk melesbo sesama dorang…ada ubi ada batas…ape guna aku ada balak yg keras nih…jaga la dorang dua…

    yasmeen : ala aku redho je bagi tiara pinjam ameer aku satu malam (walaupun tiara balun sampai seminggu). tak kan ngan aku pon ko nak berkire…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 1:54 am

  32. sape dokkk???? kurang ajo! akak gua dia nk swing..xpe! akak mimeen relak sesnyp ye..adek nk setlekn mamat yg kcau akak 2..cepat g0s cr mamat 2..brani2 dia kcau akak ke sygan gua..nnt dia! dpt nnt kite kejekn mamat 2 ckop2 g0s..gua ade dgr lu ckp sape td g0s?? Razif ekk??

    raziffff..meh sini..kite main siram2 meh..lame i x kene siram tau..nnt i siram u..u siram i plak..i usap u..u usap i..meh ah jgn mmalu..muaahhh kt razif!

    yasmeen : sembunyi blakang rash

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 1:55 am

  33. zzzzzzzzz..oh mimeen….zzzzzzzzzzz…oh sayang kuuuu….zzzzzzzzzzz…

    Comment by rash — Saturday, February 7, 2009 @ 2:12 am

  34. Woi!!! Anje, aku ingat ko dah tdo,mengakal ko eh…fullamak anje…x sia2 aku recruit ko…akak mimeen ko mesti bangga dgn ko…kalu dia tau gerenti bontot dia kembang pastu benang gstring dia meretas…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 2:25 am

  35. Ok anje, skang kita aim dia punye komen….lg satu aku nk pesan…kalu nk buat keje terkutuk cam ni kita mesti plan cantik2…ko jgn la ghairah sangat…nanti owang suma ingat kita ni gila lubang kentut….kita kene pelan2 pasang perangkap….sekali kita dpt kita pukul rata lubang kentuik dia….br dia tau kita ni sapa…Pemburu Lubang Kentot…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 2:31 am

  36. Nak2 skang ni aku stress dgn masalah pelesbo dua org tuh…huh…jawab la..ada mangsa…razifff…lorong kentot hang mesti sempit, meh la…bg aku dgn anje lebarkan lg perjalnan lobang ketot hang kitowang bleh bikin highway plus…tengokla…hang mesti muntah berak nye….silap2 sambil diri pun hang bleh berak…

    yasmeen : yg ko kedekot sgt ni apasal yos? aku cume nak makan pau dia je… bukan nye aku usik yg bwk2 yg milik ko tu. walaupon ko bayar hantaran tinggi, jg la kedekot sgt

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 2:41 am

  37. yasmeen: memula skali ko terbang ke s’pore dulu jumpe ghost, kalo lulus, baru ko terbang ke kl cari aku. jgn naik basikal plak, lambat…

    Tak payah pegi s’pore kalu nak jumpa “gost” kat PERAK sana tu banyak-banyak “gost” yg beterbangan…..

    kahkahkahkahkah saper yg berani2 kata aku kat belakang tu….karang aku “sontot” baru ko tau… baru ko nak diam…. ni antar aku dgn meen jer…. ko-ko yg lain jgn nak buat2 sibuk….

    kalu berani mai sini aku tnggu kat tepi hghway sbrg jaya….. umah aku kat tepi hospital sbrg jaya jer… lpas aku sontot ko orang pas tu aku bleh antar ko orang ke hospital….. biar misi-misi jahit lobang korang…..
    hahahahahhahahahahahhaah

    jangan marah haaaa
    aku gurau jo…..
    tapi aku serius ajak meen….. sian ngan dia… ko orang apa tau….

    yasmeen : ko serious ke ni?
    apsal ko serious sangat?
    kitorang lek je…. muahahaha…

    Comment by razif — Saturday, February 7, 2009 @ 8:38 am

  38. ELLOOOOOOO
    aku lobang2 kentut ni tak main ekkkkkk kalo ko dak kemaruk sgt dgn lobang kentut ko pegi cari jer kat tempat lain…. aku tak minat…. yg aku minat skrg ni hanyalah lobang depan yg ada kat meen jo.

    yasmeen : hoi mane aku ade lubang depan.. aku blom operation lagi la… yos, ko tak gitau ke kat razif ni yg kite semua kat sini ni sama jantina? wakakaka

    Comment by razif — Saturday, February 7, 2009 @ 8:47 am

  39. aku hasnya minat dgn pompuan jeeeeeee yang bukan pompuan boleh pegi tepi…… tolong beri laluan ekkkk
    “kepala Ular tedung” nak masuk ke dlam meen…. sayang…. ;-)

    yasmeen : lubang mane ko nak masok ni razif? aku ade satu lubang je… same ngan lubang si ghost tu, so takde beza la kalo masok lubang aku ke lubang ghost ke…

    Comment by razif — Saturday, February 7, 2009 @ 8:51 am

  40. kalu ko minat dgn lobang kentut aku ada satu mamat jambu punyer…. aku boleh rekemen kat ko orang….
    mamat ni orang pahang…….
    ko bleh cari kat Kg. Janda Baik…. ko tanya org kat situ umah Si Saipol al Juburi….. nanti org kampung situ bawa ko orng yg gila bontot?lobang kentut jumpa ngan Si Saipol…… ko bleh dpt BAIK PUNYA SERVICE…
    selamat membontot……..

    Comment by razif — Saturday, February 7, 2009 @ 8:55 am

  41. kahkahkahkahkahkahkahkahkah

    meen….. ko jgn layan sgt makhluk2 yg gila lobang kentut ni….. nabi tak ngaku umat….
    peminat2 lobang kentut ni mmg berbahaya…. nanti lobang kentut ko pon dia org TALA meen…. jgn kawan ek dgn dia orang…..
    ko kawan jer ngan aku… sal aku ni manusia normal…. minat pompuan & lobang kat depan jo….

    yasmeen : masalahnye aku pon same ngan ghost gak. tidak mempunyai lobang depan wakakaka

    Comment by razif — Saturday, February 7, 2009 @ 9:00 am

  42. Razif,kan aku dah ckp,aku ni tgh sstressss!!!…aku x nak lubang kentot org lain!!!..aku nk lobang kentut hang…hang jgn dok ketegaq,meh lobang kentot hang,aku perabih bg besa…,kan hang yg berhajat besa..,nk tibai apam meen konon…meh aku jollloq lobang taik hang…bg hang senang nk beraq…hang kena tau sistem…hang kene korban lobang kentuik hang kat aku dgn adik manje aku

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 2:16 pm

  43. Razif,hang ingat ni baliq pulau ka,apam tepi jln besepah bleh dapat,hang yg nk hang la kene mai kat aku…kalu hati aku, x ingin nye aku nk sumbat lobang kentot hang,tp hang yg memaksa aku buat mcm tuh…hang kene rela nk bagi kat aku,aku x suka paksa2 nih…lg satu hang kene ingat meen tu sepupu aku, jd aku kene jaga dia jgak, sebelom hang nk rasa dia, meh sini aku sumbat cukup2 segala lobang yg ada kat badan hang…lobang hidung,tinga,suma aku kasi sumbat dgn batang balak aku yg keras lg berakar banir nih…itu jam baru hang tau langit tu tinggi ke rendah…hahahahahahahaha…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 2:29 pm

  44. Haiz chellam. .apelah u ni. .dah u jugak relakan u di madu kan? Bg i kat Tiara. . Dah tu u dok rungut. .ok. .ok. .tak yah pi pejabat kadi k. .mlm nie i dtg umah k. . Dah tu esok kene rest. .cos monday ngan tuesday i nak jumpe Tiara. . Rabu baru i blk kl blk k. . Anything kite discuss mlm kang ye chellam. . Risau i u duk rungut gitu. . Jaga diri k

    yasmeen : :(

    Comment by Ameer77 — Saturday, February 7, 2009 @ 6:02 pm

  45. GHOST….
    KO diam je la….. karang aku panggil unc. Seekers tangkap bru ko tau……
    payah klo ada org yg suka main belakang ni…….

    Comment by razif — Saturday, February 7, 2009 @ 6:26 pm

  46. eloo pekabo semua????wa…rancaknya…..gos, rash and meen camne projek korang???? dah sattle ke???

    Comment by aeri — Saturday, February 7, 2009 @ 7:59 pm

  47. Hehehe. . .sorilah geng. . Meen tgh keletihan tu. .maklumlah lepas geram kat aku seminggu hilang. .di harap kalian sabar yer. .

    Comment by Ameer77 — Saturday, February 7, 2009 @ 8:37 pm

  48. Razif,ko gila ape,kan aku ni ghostrider…mane bleh kene tangkap…ko jgn sampai aku guna rantai aku…naya hang aku keja kan…birat2 bontot hang nanti….

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 10:42 pm

  49. Aerizla, lama lu x muncul, lu jgn ingat wa lupe…meh lubang kentot lu,lu dah pikir mmasak ke…projek kitowang berjalan dgn lancar…walaupn krisis ekonomi skang ni…kitowang sebok dgn plan2 br…untuk mencapai matlamat cermlang,gemlang,tbilang…

    Comment by Ghostrider — Saturday, February 7, 2009 @ 10:46 pm

  50. Mana td anak mami yg gentlemen sangat tu….hah!!! Skang ni aku dah betukaq jd tengkoraq api…razif,aku tau yg hang sebenaqnya kaki pondan…aku bole baca hati hang…mcm mana hang bleh kenai dgn saiful al juburi,pastu hang tau dia punya service baik, skang ni hang jgn nak memain dgn aku…hang dah juboq si saiful al juburi tu kan…hahahaha…mengata org tp kena btg hidung sendiri…hang jgn pikeq pnjg…hang tonggeng skang, hang patuik besyukuq sbb dpt rasa konek aku masoq kat lobang kentuik hang…aku tau yg hang tu kaki pondan kan…jgn nk tipu dgn aku yg lg lg lg kaki penipu…kahkahkah..hihihi..huhuhuhu…cam na la hang ada selera dgn saiful tuh…wakakaka..

    Comment by Ghostrider — Sunday, February 8, 2009 @ 1:43 am

  51. Adik manje, mane ko pegi,ko dah x nk layan abg ko yg kaki sodom ni ke….

    yasmeen : aku ade ni aku bz…

    Comment by Ghostrider — Sunday, February 8, 2009 @ 1:52 am

  52. Mimeen,bukannye wa kedekut dgn lu…tp skang ni wa di dlm dilema beb…lu ingat senang ke nk bentuk pau…wa terpaksa membanting tulang,memecah keringat tuk wa dpt bentuk pau yg seksi…beb, kan ameer dah balik…lu lupekan je lah rakan lesbo lu tuh..

    Comment by Ghostrider — Sunday, February 8, 2009 @ 2:00 am

  53. Lagi pun mimeen,mane sedap makan pau, makan ubi kayu lg sedap, ha…ameer kan ada ubi kayu…lu makan la dia punye ubi kayu, lu kemam dlm2 pas tu lu telan, adik manje pon ade ubi kayu jgak…huh dia punye gerenti berlemak…ok kan mimeen…dorang dua ni gagah perkasa…hensem bergaya, tanpan, segak…bole la mimeen…jgn pikir2 lg…

    yasmeen : tapi kan ghost, aku rase cam nak makan pau sangat la… aku sanggup tak makan benda lain sebab aku nak jugak pau lea

    Comment by Ghostrider — Sunday, February 8, 2009 @ 2:17 am

  54. gos…sowila…wa outstation dan bz… bab lubang kentut aku tu… bape kali nak bagi tau… wa tak minat la….

    rash … ko dah pulun ke meen punya???? hehehehe amacam? grip baik tak??? wa masa outstation dapat amoi lo…. pergh!!!! wa repeat dua malam… hahahaha…

    yasmeen : astaghfirullah…

    Comment by aeri — Sunday, February 8, 2009 @ 8:14 pm

  55. Aduh…mimeen lu ni bnyk sangat tapi2 la…td lu tanye bila wa nk kasi kote adik manje sbb lu dah bayo deposit,skang ni lu nk pau lea plak…kang wa kasi razif al bontotti br lu tau….

    Comment by Ghostrider — Monday, February 9, 2009 @ 12:35 am

  56. Razif, ko nk sangat si mimeen ni kan…ko kemamlah telo dia…ko isap la kote dia…lain kali kalo nk try…buat kajian dulu mcm csi miami…kahkahkah…razif..razif…sesungguhnya kamu tergolong ddlm golongan yg menipu diri sendiri…

    Comment by Ghostrider — Monday, February 9, 2009 @ 12:40 am

  57. Fullamak…aerizla, untungkan lu dpt amoi,siap repeat 2 mlm lg tuh!!…mana lu dpt dok…bape lu bayo…best la kalu cam ni…x sia2 ko pegi otstation…sambil2 cari rezki halal dpt pulak rezeki haram…huyo…bestnye…mesti sedap..

    Comment by Ghostrider — Monday, February 9, 2009 @ 12:46 am

  58. Hmmm…setelah aku muhasabah diri aku sendiri,br aku bleh buat keputusan dgn tenang…mcm ni lah mimeen…kalu lu yg bria2 nk pau lea…ape bleh aku buat…ok,aku mengaku kalah dgn ko lah…lu bleh mkn pau dia sepuas2nya……hmm…tp dgn syarat…ko kene korbankan lobang kentot ko kat aku,amacam sanggup…kalu sanggup meh sain kontrak…kakakakakaka….hahaha….x bleh angkat la lu ni mimeen…

    yasmeen : asalkan dapat pow LEA je… segalanya ku terima :p

    Comment by Ghostrider — Monday, February 9, 2009 @ 12:55 am

  59. gos… klu tak sedap takkan aku repeat!!!! bayo???? hahaha tak yah bayo…. ada org tolong bayokan…. tanah busat mari oooo…..

    tak dapat meen punya pon tak pe….. klu siap nak gadai lubang bontot… tak berminat jadi ahli sodom dan sodomi… lain kali out station aku balun lagi amoi tu…

    Comment by aeri — Monday, February 9, 2009 @ 9:36 am

  60. Gila babeng la lu aerizla….tanah beso mari tuh…wa dengar2,amoi main kalu,itu suara ada bingit ….wah…lu mesti pilih yg putih2, muda2,cantik2…eh…lu main pakai kondom tak?,kalu lu pakai x sedap la beb..rugi,rugi….ibarat makan nasi x berlauk…tapi kalu pakai pulak ibarat…aiman x kesah…

    Comment by Ghostrider — Monday, February 9, 2009 @ 8:15 pm

  61. Aerizla,sememangnye lu x rugi…lu adalah seorg yg bijak, x payah nk korban lubang kentot,semata-mata nk dpt kan apam meen….lg pun mana lu tau yg meen punye service cm mane…lain kali bila otstation,lu pilih la amoi2 yg lain…x kan hr2 nk mkn ikan…skali skala nk jgak rase ayam,daging kan….br best…lg satu aku nk pesan kat ko, lepas ni kalu main jgn pakai kondom…br lu rase nikmat sebenar yg diberikanNYA kat lu…ape guna main pakai kondom…x ori beb…lu pikir lah sendiri…

    Comment by Ghostrider — Monday, February 9, 2009 @ 8:28 pm

  62. akum..aeri! ape cite lu?? wahhh..dhyat ah lu bro..pas ah kt kekwn skt bro..gua pn nk rase apam amoi…akekeke…

    Comment by rash — Monday, February 9, 2009 @ 10:08 pm

  63. helo..my pal y0s! ada baik ka kawan??

    Comment by rash — Monday, February 9, 2009 @ 10:10 pm

  64. Eh….manje,alaa..bucuk bucuk…mana ko pegi slama ko menghilang ni…

    Comment by Ghostrider — Monday, February 9, 2009 @ 11:36 pm

  65. gua ade..mimeen maner? rindu plak kt dia lh y0s..hek

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 12:25 am

  66. hai..mimeen..mimeen sht? kuar ah..memain dgn adek jom..

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 12:27 am

  67. y0s..lemak ke ubi kayu gua 2?? hek

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 12:30 am

  68. aiyaaa..tepok dahi gua bc komen lu org nie..hahaha..razif! gua pn nk lu isap gua pnye gak oiii…gua pnye ubi kayu blemak tau..cnfem lu isap rase ajinomoto!! wakaka..

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 12:37 am

  69. y0s!!! meen!!! kuar ah!!!! kuar ahhhh!!!!!

    yasmeen : huhuhu…

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 12:38 am

  70. Anje,sabo ler…aku tgh layan cd posseidon nih…ko suh akak mimeen layan ko k, nanti abis,aku kuar la…

    Comment by Ghostrider — Tuesday, February 10, 2009 @ 1:01 am

  71. akak mimeen maner..kak kuar ah..kate rndu kt dek anje..huhu

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 1:13 am

  72. cepat ah y0s…meen xnk kuarlh..

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 1:37 am

  73. k ah..gua chow..

    Comment by rash — Tuesday, February 10, 2009 @ 1:43 am

  74. Anje, ko chow ke…adusss…sian ko eh..x de org nk layan…

    Comment by Ghostrider — Tuesday, February 10, 2009 @ 2:39 am

  75. hi meen….best2 kisah you….hangat membara…all da best…

    Comment by lionheart — Tuesday, February 10, 2009 @ 7:32 am

  76. gos.. camne aku henjut tu.. rahsia akula.. nak pakai ke tak pakai ke.. takkan nak cite…

    rash… camne nak pas??? ko takde.. klu ade bole la….

    Comment by aerizla — Tuesday, February 10, 2009 @ 8:35 am

  77. Meen (MADU)ku Sayang, bukan aku yg nak simpan Chellam kau seminggu.. Chellam kau je yg tak mo balik. Mentang2 Ayie kat spital, dia pegang je kaki aku tak mo lepaskan.. dah tu merayu2 aku suruh kasi dia bermalaman lagi.. Mcm ni lah Meen (MADU)ku Sayang.. dulu aku pernah bermadu dgn kau bila aku dgn Abg Zack.. jadi.. kali ni.. giliran kau pula lah kasi aku bermadu dgn kau.. Boleh tak?

    Wah Lea.. kau balas dendam kaper.. komen panjang2.. btol punya kau luahkan perasaan kau eh.. Tapi kan lea.. Mmg Meen dgn aku geram sgt kat kueh Pau kau tu tau.. bukan kita dua je.. Ameer pon geram gak.. tu lah pasalnya kalau aku kuar dgn Ameer, aku tak berani nak bwk dia jumpa kau.. kalau mcm tu.. gerenti dia melekat kat kau punya…

    Gos – Sayang!! Lobang bontot i masih anak dara lagi.. Sudikah u menjadi yg pertama utk menyondolnya?? Tapi selo2 lah Sayang.. i takut sakit lah.. I dah boring lah.. asyik2 lobang depan je.. lobang jubo i pon jeles tau..

    yasmeen : takpe la tiara, ape lg yg mampu aku ckp kalo dah gitu nasib aku…

    Comment by Tiara — Tuesday, February 10, 2009 @ 12:13 pm

  78. Wah…tiara…u ckp org,tp u pon lpas geram jgak,komen pjang seh…u ni gerek la tiara,siap offer i sondol lubang kentot u lg tuh!!! Perghh!!! Ni namanye rezki tpijak….ibarat durian runtuh sekelepuk impap kat muka, tp…pelik jgak ek…tetiba je u baik ati nk tonggeng tuk i, kalu lubang kentot lelaki,sikit punye susah i nk dapat…berjam2 perayat br dpt,ada pulak tu…dah la x nk kasi,kene maki hamun lg…u ni lain la tiara….kenapa ekk??? ameer service x gerek eh…

    yasmeen : ewah.. ewah… selamba je ko menafikan kehebatan ameer. ko tak rase lekuk lg mane ko tau yos. da tentu la tiara tu nak mempelbagaikan rase. tak kan la nak pulun ameer je sampai tak balik-balik…

    Comment by Ghostrider — Tuesday, February 10, 2009 @ 12:54 pm

  79. Mimeen,kalu cam tu, lu pulun la lekuk ameer ukays tuh, yg ko nk pau lea buat pe….

    yasmeen : sebab lekuk hanya ada pada ameer, pau gebu montok hanya ada pada lea, ada masalah encik yos?

    Comment by Ghostrider — Tuesday, February 10, 2009 @ 4:30 pm

  80. eh…x de masalah la mimeen…cuma masalahnye…bila lu nk update…lu ade masalah ker cik mimeen???

    Comment by Ghostrider — Wednesday, February 11, 2009 @ 12:39 am

  81. aeri..next time we share2 k..ko xde buat outstation kt jb ke? klu ade roger2lh gua nie..mane tau kn lu xabis mkn leh pas kt gua..hehehe

    alamak..yos! lu lg nk ks main tarek2 plak..lu ks je kt mimeen 2 setle pe..biarkn dia bdua bahgia sdh..lu kunon buat2 ah xnmpk yos..lu takot cm misteri jam 12 ekk..

    Comment by rash — Wednesday, February 11, 2009 @ 1:03 am

  82. br gua prasan razif si anak ikan tu dh x muncul..wakakaka insaf ah 2..

    Comment by rash — Wednesday, February 11, 2009 @ 1:09 am

  83. aku takde masalah besar. masalah aku kecik je. aku rase selagi aku tak dapat pau lea, mungin aku akan terus kehilangan dan ketandusan idea untuk selama-lamanya. diulangi… selama-lamanya :p

    Comment by Yasmeen — Wednesday, February 11, 2009 @ 2:12 am

  84. Hai…anje…try nampak…aku x halang ko nk join si aerizla tu…ingat sket kat bakal pak mentua ko tu…aerizla tu dah expert…mcm2 lauk dia dah rase…dan dia jgak dah rase mcm2 service…bak kata pepatah apam sekeliling ade…cuma kita kene usaha…memang betul…tp ingat kalu stakat nk rasa 1@2 kali pastu blah…sampai bila..sampai bilaa harus diriku begini oh kekasihh..sampai bilaa mesti kau deeraa hatikuu..bak kata pepatah ‘anak cina mkn pengat,sandri mau ingat’….

    yasmeen : terguris hati bapak mertua ko kalo dia tau tau rash…

    Comment by Ghostrider — Wednesday, February 11, 2009 @ 2:15 am

  85. Mimeen, ni bukan masalah kecik…ni masalah bosau…nampaknye x de jln lain lg tuk aku mempertahankannya…aku tpaksa berkorban…berkorban apa saajaaa..harta aaataupun nyaaawaa…itulaahh kasih meseraaa…sejati dan muuliiaa..lu pon nampaknye mcm dah setuju tuk korban lubang kentot lu kat wa…jgn lu ckp wa paksa lu plak…dan jgan lu label wa sbg kaki sodom…pd hakikatnya wa x suka sodom lelaki lebih2 lg pompan…tp org2 dskeliling yg memaksa…oh tuhan…apakah dugaan ini harus aku tempuhi…oh..tidak…aku terpaksa mimeen…

    yasmeen : come on la yos. pengorbanan ko neh akan ku ceritakan kepada cucu cicit ko dan aku, termasuk cucu cicit ameer, tiara, rash, aeri semua…. betapa besarnya pengorbanan yg telah ko lakukan demi persahabatan kita haks

    Comment by Ghostrider — Wednesday, February 11, 2009 @ 2:29 am

  86. Teruk jgak penderitaan lu ni mimeen..hinggakan bleh mnyebabkan pala otak lu ketandusan dan kegersangan dek idea2 tuk selama-lamanya…berat mata memandang berat lg bau yg mmikul…cuba lu tarik oksigen dlm2…hembus plan2…tenangkan pikiran…biarkan kosong tuk sketika…pastu lu pikir balik…apa nk buat lpas nih..mesti ada punya…lu jgn memain…nanti aku baling telor kat dpn pintu umah lu br tau…kahkahkah..

    yasmeen : mmg a siksa ni yos. dari lu baling telor kat pintu umah wa, baik lu hantar lea kat pintu bilik wa

    Comment by Ghostrider — Wednesday, February 11, 2009 @ 2:38 am

  87. I’m back!!!!! Thanx TIARA for the entire week company!!!! Looking forward for the next session…muahahahhaa…..

    yasmeen : ameer!!!!!!!

    Comment by ameer77 — Wednesday, February 11, 2009 @ 6:48 am

  88. keh…keh…keh…..cucu cicit aku dah terang2 cucu cicit ko gak kan Meen….hehehehe….

    yasmeen : bergantung jugak la pada sapa ko taburkan benih ko thehehe

    Comment by ameer77 — Wednesday, February 11, 2009 @ 8:30 am

  89. ke maner lagu tumpah nyer kuah kalau tak ke nasik chellam hoi…hehehehehe…..

    Comment by ameer77 — Wednesday, February 11, 2009 @ 11:24 am

  90. alah yos..nk tmpang nasib je..ade on..xde relak ah one coner..tp harap2 adelh..eari kn! roger gua tau nnt! yos..lu xnk join? lu kasi je apam lea 2 kt cousin ko 2..pastu.. lu..gua..aeri..g lh bpoye2..mane tau aeri bwk amoi dtg jb..bleh buang air yg ttngak! hehehe

    meen..kelaka pe..bapak mrtua gua kcewa..pndai mkn pndai smpan ah..lgpn br bakal kn..jdnye xtau lg..abis bkal bapak mrtua ko xkcewalh bile dpt tau ko bskedudukn dgn amer 2.. :P

    Comment by rash — Wednesday, February 11, 2009 @ 2:47 pm

  91. Ait yos baru mintak pau, kau dah cuak. Asyik ko je yg rasa sedap. Hidup x leh tamak tau and good things must share. Tu caring namanya. Lgpon apa kau susah tetek Meen ada. Tetek aku pon ada. Cuma Ameer kata tetek Meen lg mantol je. Tek aku dia kata gelebeh. Sib baiklah tits timbul mcm bijik asam sib baik dia kata sedap utk nyonyot. Oops aku kasi info tlebih. Best kan baby 1wk tu hehe. Bila nxt session ni? Lain kali gigit selow2 skit tau. Sakit tau ni

    Comment by Tiara — Wednesday, February 11, 2009 @ 5:32 pm

  92. yos… ko relak ar ngan rash tu… biasa la… org bakal nie keje dienak nyontot je….

    rash… aku JB coverage kureng skit.. tapi ada la turun gak… kla klu aku turun and ada lauk bole kongsi nanti aku helo kat ko….

    meen lek ar… takkan tak dapat pau lea ko terus kering idea…. tak gerek la camtu….

    tiara…gelebeh tak pe… janji bila ramas die mengeras.. tapi sebut tits like biji asam tu.. aku pon terliur nak nyonyot…. pergh!!! i like so much.. meen tak nak bagi nyoyot selagi aku tak korbna lubang kentut kat gost… tapi realiti.. aku tak suka sodom menyodom… take note gos!!!!

    Comment by aeri — Wednesday, February 11, 2009 @ 9:33 pm

  93. kemanaaaa..kn ku cr ganti..srupa dgn muuuuu…ooooooo….oooooo….

    Comment by rash — Wednesday, February 11, 2009 @ 11:41 pm

  94. Ohh…mimeen,sungguh terharu bila aku baca komen ko…biarlah pngorbanan ini mnjadi pengajaran dan tauladan kpd generasi akn dtg, maka jgnlah mereka terjebak dlm gangbang,tresome,sodom menyodom,lesbo melesbo…krn mereka akan konfius mana satu lubang tinga dan mana satu lubang hidung…

    Comment by Ghostrider — Wednesday, February 11, 2009 @ 11:52 pm

  95. Mimeen selagi ko x update…jgn harap aku nk anta lea dpn pintu bilik ko….diulang sekali lg…aku anta lea dpn pintu bilik kooo….

    Comment by Ghostrider — Wednesday, February 11, 2009 @ 11:57 pm

  96. Tiara syayanggg….i bkannya tamak…tp lokek…diulang sekali lg,loookééék!!!…x kire la caring mering…tetek mimeen mentol ke, tetek u gelebeh ke…janji i suke both of u punye tetekkk!!! Nk tau knape?? Sbb rase msam2 kelat puting tetek x bleh dpt di pasar2 borong…kedai2 spare part kereta…dan ditepi2 lebuhraya…hahaha…rase2 paham x?? X paham kan…ha…i pon x paham…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 12:10 am

  97. relak ah yos..yg lu nie emocore sgt apsal..klu lu pkr pnt nk skrollll smpai bwah..gua pn same gak pe pnat skrollllllllll….

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 12:15 am

  98. Aerizla…memang pd realitinye ko terpaksa telan air lior sendiri…jgn harap ko dpt nyonyot puting mimeen…selagi lubang kentot ko x mencengkam erat balak aku…umpama mimpi dlm mimpiii…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 12:18 am

  99. hahaha..rase puting dia org masam2 klat ekk! walawei..biol ah lu nie..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 12:21 am

  100. Adik manje…kalu stakat nk amoooiii…aku pon bleh tunjuk kat ko…kat kl lg bergelimpangan…kau nk kelas ekonomi,kelas pertengahan atau kelas vip..suma ada…kelas mengaji kalu ko nak pon aku bleh tunjuk kat ko…kalu ko nk main dgn perasaan yg tenang tanpa rasa takut kalu2 kene cekup…kat geylang serai pon ade jgak…haa…akak tiara ko pon bleh tunjuk, mane lorong geylang…geyylanggg..sipaku geylangg,geyylangg…sirama-rama…puulangg marilah pulang marilah pulang bersama-samaaa…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 12:29 am

  101. Adik manje, kalo ko nk tau…ni abg nk ajo…puting tetek ni rasa dia masam2 kelat…bior lah dibasuh diberus dgn body shop scrub,x kan ilangnye rasa piau dia, kalu kita nyonyot lelama lidah bleh kebas beb…penawar dia ciom molot…kalu x…ko bleh ilang deria rase selama 3-4jam..kalu ko x caya,meh nyonyot puting aku nih…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 12:39 am

  102. Mimeen,please la mimeen…update la…please la…peeeliiissss….

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 12:43 am

  103. haa..gua br igat..hr 2 mimeen suruh gua mntk same lu pnye petua cm ner nk thn lame..lu story skt yos kt gua..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 12:47 am

  104. Ok la…ni rahsia kita owang lelaki tuk puaskan owang pompan….kali ni aku serious la…jap eh…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 12:51 am

  105. ah! lu..dr pd gua nyoyot tetek lu lbh baik gua nyoyot meen pnye..ade jgk rase kemal2 lembut..hehehe..sory meen..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 12:53 am

  106. lu nk bkak kitab ke pe nie…siap kjp2 plak..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 12:55 am

  107. First kita kena tau,pompan ni ade 99 nafsu 1 akal,kita plak ada 99 akal 1 nafsu…jd kalu nk tahan lama kita kena guna akal kita…bila main jgn tumpukan sangat kat rasa ghairah…kita kene kawal mental kita…cuba ingat benda2 lain selain yg boleh mnyebabkan ko stim…maksud aku ko ingat la hal2 kat tempat keje ko ke…jgn pulak ko pegi ingat angelina jolie bogel…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 12:57 am

  108. pulak…abis x igatkn stim cmner nk kasi kote naik yos..klu kote xnaik cmner nk main..cm2 srupe xyh main..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 1:05 am

  109. lg satu..klu xtumpukn rase ghairah xsyok ah..main tu kn satu kenikmatan yg hakiki..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 1:10 am

  110. Selain drp tu…lu kene tau, pompan ni..dorang x kan puas kalo air dorang kluar stakat 2-3kali jer…dorang akan puas bila air dorang kuar 6-7kali…mula2 ko kene buat yg ringan2 dulu…ibarat ko kene bukak suma suis dia br ko bleh masok pintu dia…antara suis dia…leher,tinga,lutut,pelapik siku,pelapik lutut,peha,garisan diantara peha dgn ari2,belakang peha,tengkuk,bahu,betis…cara nk bukaknye…terpulang samada nk guna jari,kuku atau feveret aku guna lidah…gerenti si dia basah…bila ko bukak suis ni je…dah tentu air si dia kuar 1-2kali…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 1:12 am

  111. Anje…kang aku panggil ko bodo marah plak…maksud aku ko ke layan,tp dlm masa yg sama ko kena kawal mental dan emosi ko…kalu x,ko br celup tongkat ko 5 kali kat dlm perigi, togkat ko dah basah… memang la main ni satu nikmat yg hakiki…tp kene ingat,kpd yg halal je…ape guna ko ada 99 akal, tp x dpt kontrol mental n emosi, ibarat ada cangkul tp ko cangkul kat lantai simen…x pikir cangkul tuk tanah, simen plak hammer drill…cuba blaja bsabar, br ko dpt kontrol mental ko yg lelain

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 1:24 am

  112. ooo..tpkn bro..klu girl 2 jenis yg xmkn saman jenis lmbat kuar cmner plak bro..

    emm..ok! skrg ubat2an tahan lame bnyk bsepah kt psran..cm lu sndiri ade pkai ubat x? klu gua nk pkai ubat thn lame ape ubat yg lu nk sges pd gua bro??

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 1:31 am

  113. Bg aku, kalu ko nk lebih mantap,ko kene jogging ke,main bola ke, senaman ke, apa2 je lah yg bole kuarkan peluh,realitinya memang ko akan kuar awal myb dlm 10-15min, tp batang ko still keras wlaupun air ko dah kuar, so x reti2 hejut lg la…bg lutut dia pon longgar jgak…hahaha…silap2 asal ko ajak main je dia risau beb…takut kene tibai kow kow…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 1:32 am

  114. Bg aku lebih baik ko jgn pakai…serious sbb aku pon x pakai…cam gambir srawak tu…mane bleh pakai slalu…kalu lama sangat pon…mane ade pompan yg happy,dlm bleh melecet beb…yg penting masa ko tgh main tu…ko tanye la dia dulu..’sayang i dah nk kuar ni, u ok ke’,kalu dia x ok lg,pandai2 la ko benti jap romen2 ke isap2 ke dlm 5-7min giu…pastu ko sambung balik dayung…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 1:40 am

  115. X dinafikan,memang ada pompan yg jenis x mkn saman,tp dah namanye manusia mesti ada kelemahan…ko kene cari kunci dia atau suis dia br ko bleh kalahkan dia, suis dia cam aku dah bg tau td la…aku ni bukannya bagus sangat…aku bg tau apa yg aku tau je kat ko…lg satu important masa nk main jgn lupe baca doa, mintak lindung drp antu ke gos ke…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 1:49 am

  116. gambir srwk 2 ade lg ke skrg yos..org still amalkn lg ke..gua hr2 kn..mbr gua ks gua 1 pil yos..name dia ’100x rase nkmt’..dia kate power gile! bile gua try yos..mmg btol2 power beb! batang tegang smpai ke pg yos..senak jgn ckp ah..puas gua buat itu ini xmau turun jgk yos..last2 gua abik ais gua balut kt batang gua..br ok..nasib baik gua xkeje hr2 yos..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 1:56 am

  117. Anje, jgn ko salah guna plak,kang ade plak anak jiran ko pegi rogol…ac2aly cara2 yg aku bg tau td sama jgak girl bleh guna tuk kalahkan boy…bila ko dengar suara girl mengerang je naik bulu roma mcm dgr suara cik ponti..haa..ni lah senjata girl bleh buat boy cepat kuar…jgn pulak ko pegi sumbat kapas kat tinga ko…pokok pangkal pd hati dan mental…wassalam…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 2:02 am

  118. klu lelaki normal cm gua dgn lu lh kn..paling lame bthn brape lame? ade ke cm sampai 1 stgh jam cm mimeen crite 2..cm tipu jek mimeen 2..nafsu na’uzubillah!

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 2:04 am

  119. Kalu ko nk tau, yg member ko bg tu viagra buduh…ko ni main telan je…slalunye ubat2 mcm ni tuk org2 yg sakit batin…name pon ubat…mestilah tuk org2 yg btg dia dah x bleh naik,yg ko pegi mkn buat knape, ape,batang ko dah x bleh naik lg ke… sama lah jgak dgn gambir srawak,bila ko pakai…kepala takuk ko kebas mcm kene bius,ko jentik pon x sakit…satu aku nk ckp kat ko…bila dlm keadaan normal,cuba ko letak ais kat batang ko,bape lama ko bleh tahan…ko ni buat rosak kote sendiri je…ingat kote tu nk pakai lama…jgn buat keje bodoh!!..ha…ni yg aku marah ni…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 2:12 am

  120. aku bkn cm2 yos..gua relak jek..awek gua ajak geli2 pn gua tolak care sopan jek..sbb 2 bkl bapak mrtua syg banget kt gua..hehehe

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 2:12 am

  121. alah..gua nk rase je bro..jgn ah mrh..tgk kak meen..abg yos mrh2 plak!

    tp serios mmg power gile! pape hal gua dh stndby tuk mase akn dtg..wakaka..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 2:20 am

  122. ni kita citer main dlm keadaan kepala normal,tanpa ada pengaruh alkohol,dadah,syabu,pil2 perangsang dan tanpa kondom…bg yg br pertama kali main, secara normal boy bleh tahan 5-10 kali henjut…bg yg dah biasa2 boy bleh tahan 10-15min henjut tanpa henti…kalu dicampur dgn aksi ringan2 mau sampai 30-40min, haa…bg yg dah jd penagih sex tegar plak bleh tahan 20-30min henjut tanpa henti…kalu campur dgn aksi ringan2 bleh sampai ke 1-1 1/2 jam…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 2:25 am

  123. hai meen..ko nie btol2 mrajuk x kuar2..em tulh yos dia nk apam lu xks..tgk! apa sudah jd..mlm2 gua dgn lu je kt sini..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 2:25 am

  124. so that mean..mimeen 2????? :)

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 2:31 am

  125. anje, ko penah dengar x org ckp setitik mani ibarat sepinggan nasi…ko ingat suma org bleh tahan ke main hari2 sampai 1jam…penat beb…cuba ko pegi jogging 15min tanpa henti, ape ko rasa,x tercungap2 mintak nyawa…sama jgak la dgn main…main ni bdasarkan pd 2 prasaan yg saling mmerlukan…bila dah serasi,otomatik dua2 akan puas wlaupun sekejap ke,1 round ke…kengkadang ape guna main lelama tp hakikatnya jiwa menderita….

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 2:35 am

  126. Anje,kalu ko nk tau,jgn harap la boy2 dpt kejekan mimeen…dia yg kejekan boy…tengok contoh si ameer tu…lari2 drp mimeen sbb ape?? Takut kene tibai dgn mimeen la…ape lg…pasal tu dia pegi cr tiara…nk cr tempat ngadu…dan pasal tu jgak la, aku riso bangat sih nk lepaskan lea kat dia…ko prasan x knape dia x nk kejekan aku…sbb kalu dgn aku, silap la dia nk kongker…ko pikir la anje…kalu gangbang aku bleh kongker,ni kan plak si mimeen…so dia dah x de tempat nk ngadu,dia nk lea plak layan dia….mane bleh beb…kene tau sistem…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 2:50 am

  127. oooo..cm2 ke..alah yos gua ade stok ’100x kasi lebih nikmat’ ape..hahaha

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 2:54 am

  128. yos..lu ckp pndang2 skt yos..dgr dek mimeen masak kite..kang ade yg komen kene salai nnt..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 3:02 am

  129. Tiara :Oops aku kasi info tlebih. Best kan baby 1wk tu hehe. Bila nxt session ni? Lain kali gigit selow2 skit tau. Sakit tau ni

    Hey …aper nie…u declare detail ngat…..nanti sume2 nak set appoinment ngan u…. sah2 I diabaikan nanti…. cukup sudah setakat aper yg telah u declare k….takmo declare lebih2…. Part i buh madu atas u jangan cite tau….opsssss…… terlepas plak…hehehe…ok..ok… 0-0 k ….

    Comment by ameer77 — Thursday, February 12, 2009 @ 6:44 am

  130. update laa lg,meen!

    Comment by zinzanh — Thursday, February 12, 2009 @ 7:57 am

  131. meer..ko cite lebih2 xde ksian kt meen ke..huhu

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 12:58 pm

  132. hehehehe,…. aku nie sememangnyer adil dan saksama… sume dapat equal lah RASH wei…. itu yang berani declare maaa…sume2 dapat rasa sama….

    Comment by ameer77 — Thursday, February 12, 2009 @ 1:40 pm

  133. tp cara ko cite 2 cm lebih kearah tiara lh plak..

    emm..power ah ko meer..ks ah ptua skt kt aku..aku pn ade cite rase cm ko gak nie..mkn sane..mkn sini..hehehe

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 2:17 pm

  134. ish kamu nie..nak puji2 plak..
    nak seribu daya maaaa…. aku rase drp aku turunkan ilmu kat ko kan rash… lebih bagus ko sendiri mempelajarinyer ngan daya usaha ko sendiri… bukan aku nak kedekut ilmu ker aper..tapi… pengalaman akan mendewasakanmu adik anje…hehehehe..tak caye tanyer abg yos kamu tue…..

    Comment by ameer77 — Thursday, February 12, 2009 @ 2:46 pm

  135. oklh..oklh..emm..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 4:01 pm

  136. hehehehe….jgn majuk pulak tau….. ini sume demi kebaikan kamu juga…hehehehee…

    Comment by ameer77 — Thursday, February 12, 2009 @ 4:06 pm

  137. Anje, kalu bakal pak mentua ko tau…kene buang daerah ko….

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 8:23 pm

  138. Mimeen…!!! Update lorr….:(

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 12, 2009 @ 8:25 pm

  139. buat line clear sudah yos..gua klu dpn bapak mrtua gua pnjak semut pn mati..hehe

    yos..lg lu nk buat muke sedih konon..sndiri mau igatlh..lu yg bkire sgt dgn mimeen 2 sape srh..hnye lea je yg boleh buat dia kmbali ke pngkal jln tau..ko dh lupe ape yg dia warning kt lu hr 2..slg dia xdpt..slg 2 dia buat prngai cmnie..haizzzz..ks jelh yos…bkorban skt tok kesejahteran brsame..

    Comment by rash — Thursday, February 12, 2009 @ 10:00 pm

  140. Kepenntingan sendieeriee…tidak dienginiee…bahgieeaaa sejatiiee…jika maaahuu di ujiiee….
    Mimeen :( , kalu pau leia bleh mngembalikan idea dlm pala tak ko,dan akan membawa ko ke pangkal jln.. terpaksalah aku akur dan merelakan…
    Relaku menerima coretaann…sebuah puisi kedukaaan…gurindam jiwa berlinangan air mataaa…tak mampu aku pertahankan….:(
    Nak aku pesan kat ko…lebihkan yg belah kanan drp yg kiri…sbb aku suka yg kiri…ko expand kan lah yg belah kanan tuh…;)

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 12:08 am

  141. Anje,ko jgn memain dgn bakal pak mentua ko tu…sekali dia scan ko dr hujung rambut sampai ujung kaki…dh tau ape isi hati ko…ingat,org lamo ni mcam2 ilmu ada…bak kata pepatah,sekilas ikan di air dah tau jantan betina…so kena jaga2…
    Ni aku nk citer kat ko, ko penah bila ko bobal dgn seseorg,ape yg terlintas dlm hati ko dia akan singkap atau citer dgn muka slamba, dlm ko sedar atau x,sebenarnya dia cuba bc hati ko…

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 12:47 am

  142. Ada pulak tu…siap bleh bg masa,aa..hari sekian2 ko pegi berpoya-poya, aa…minggu lepas ko pegi clubing…aa..3 hr lepas ko ada main dgn sipulan2…kalu ada jumpa ini org jgn terkejut dan jgn pelik…semua ni keje yg kat atas sana…masing2 ada klebihan memasing…

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 12:57 am

  143. eleh..mcm gua xtau yos..ko ckp cm2 sbb dh trkene batang idung lu kn..ckp jelh xyah bkias2 yos..bapak mrtua ko dulu dh scan lu awal2kn..lu tu kuat sgt poye2..btw thank coz mnasihatkn adek mu nie..hakhakhak..

    Comment by rash — Friday, February 13, 2009 @ 1:20 am

  144. meen..dhlh xyah nk btape lame2..kang jadi tapai nnt..yos dh ks green ligth kt ko dh 2..dia dh mule sedo btape trseksanye bile lame ko x update..siap dia ckp lebihkn sblh kanan lg..hek..update ye mimeen..update ye..update ye..nnt anje blnje ais skrim! nk..! nk..! :)

    Comment by rash — Friday, February 13, 2009 @ 1:32 am

  145. Hehehe.. Apa yg korg dua susah sgt ni Yos & Anje?? Tak yah ubat atau gambir serawak.. pkai je getah (rubber band) tapi kurang pasti plak nak ikat kat mana.. either bwh kepala atau kat pangkal.. korg try dah tu korg bilang mana yg betol

    Wah Yos.. untung sape jadi bini u.. u ni mcm dah lama berumah tangga gitu.. dah brapa lama u kawin nie ek?
    I tak tau lah tek sape yg u isap rasa masam kelat2 tu Yos.. peluh kot.. Ameer sayang.. tetek I rasa apa plak??

    Aeri, kau kena faham system kat sini.. kalau nak jadi member kau kena korban kan lobang bontot kau kat Yos.. bila dia rasa kau pass, baru kau gi kat lea.. bila kat lea, kau kena puaskan nafsu dia… bila lea rasa kau dah pass.. kau kena gi kat ameer.. bila dgn ameer.. kau kena isap batang keras yg berlekuk dn bengkok tu.. kalau dia rasa kau isap best baru dia antar kau kat Tiara.. bila tiara puas dgn layanan kau.. baru tiara blh antarkan kau ke Meen (tahap Dewi ni).. lepas tu baru blh gengbang!!! Kalo kau kata psl reality ni.. aku punya reality aku tak suka lelaki.. aku lagi suka pompan.. hah…

    Comment by Tiara — Friday, February 13, 2009 @ 8:14 am

  146. Tiara : Ameer sayang.. tetek I rasa apa plak??

    huhuhuhuh…. soklan kamu tue terus wat I stim tau TIARA…takleh nak luper that moments…. “very sweet”!!!!!

    Comment by ameer77 — Friday, February 13, 2009 @ 8:36 am

  147. Anje anje…ko ni sebenonye ikhlas jgak jujur orgnye..kalu pak mentua aku tau yg aku ni suka bpoya2,x kan la aku bleh kawen dgn org umah aku skang ni…aku nasihat ni bkan tuk ko je tp tok diri aku jgak…nak tau knape,sbb aku sayang sangat kat lobang kentut ko tu…ehem..dah lama x rase lobang ko ek…

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 1:05 pm

  148. lemak lu..asik ko je sedap! gua hampeh xdpt pape..mimeen mane mimeen?? nie lg sorg nie..syok2 je lepas tngan..haizz..nk d tngan2kn dh beso pnjang..haizzzzzz..biase nieee….

    Comment by rash — Friday, February 13, 2009 @ 2:43 pm

  149. jgn kacau Meen leh tak…. die tgh melepaskan kerinduan yg dipendam selama more than a week dah…. sabar k…nanti biler dah puas nanti die datang k…

    Comment by ameer77 — Friday, February 13, 2009 @ 2:49 pm

  150. Meer..kau pehal….kau sape nak halang dorang2 nie daripada kacao si Meen…..dah kau tak balik seminggu..Meen carik lah teman ntok buat geli2 di kala sepi…….

    Comment by L3iA — Friday, February 13, 2009 @ 3:23 pm

  151. ooo..meer ko sorokkn mimeen ye..pulangkn blek ah meer..kite org dh thp kritikal dh nie nk skroollll je smpai bwh..2-3 hr ckp ah..nie nk smggu ko sorokkn dia…nk smpai komen ke 500 ke pe………….

    Comment by rash — Friday, February 13, 2009 @ 3:37 pm

  152. alamak! sory meer..lupo ah..mimeen mlepaskn rndu kt lea ekk..aku bebtol lupoo..sory meen..take yr time k..kua..kua..

    Comment by rash — Friday, February 13, 2009 @ 3:48 pm

  153. wa tarek blek knyataan gua..wa xde hal nk skroll smpai 500 komen..jnji lu syok mmanje dgn lea..igat pesan yos..lebihkn sblh kanan..saje bg prngatan..k :)

    Comment by rash — Friday, February 13, 2009 @ 3:55 pm

  154. hehehehehe….hah..bagi lah chan akak ko wei Rash!!!!! Yos…jgn ko plak gigit jari nanti…hehehehe…Tiaraku sayang…naper membisu!!!

    Comment by ameer77 — Friday, February 13, 2009 @ 5:09 pm

  155. Meer…kalu dah mimeen dgn leia…dah tentu sekali dgn aku …bkannye pe meer…lebih baik ko pegi cari tiara..kalu tak melopong lah ko meer…

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 6:09 pm

  156. Anje..sape kata ko x dpt pape…kan ke ko dah dpt rase batang lintah aku masok kat lubang kentot ko..ape dah lupe..
    Macam2 lg ko dah dpt…layanan mesra alam drp mimeen,lebih2 lg aku..ape x cukop ke…nk kene sumbat lg kerr…

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 10:25 pm

  157. Mimee…sesungguhnye lu dah melampaui batas,hipokrit,egois, n ur selfish….x de ke hadiah valentine?? Paling tidak pon up date la…satu dua ayat ke…penat la nk skroll…lu nk pau leia wa bg lu pau…ape x cukup ke…lu langsung x tunjuk lu punye appreciate,ape lg yg lu nk…penat tau skroll….

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 10:38 pm

  158. Majok la mcm nih…:(

    Comment by Ghostrider — Friday, February 13, 2009 @ 10:40 pm

  159. leh join u all tak? aku bace kisah meen same lah ngan kisah aku..nak jumpa meen leh tak….

    Comment by ifa arini — Tuesday, August 4, 2009 @ 7:55 pm

  160. leh join u all tak? aku bace kisah meen same lah ngan kisah aku..nak jumpa meen leh tak….nanti leh wat same2 ehem..2

    Comment by ifa arini — Tuesday, August 4, 2009 @ 7:56 pm

  161. ehem..2 jumpa meen nanti ok,plz email me…

    Comment by ifa arini — Tuesday, August 4, 2009 @ 7:57 pm

  162. nak jugak meen,boleh tak?

    Comment by ifa arini — Tuesday, August 4, 2009 @ 7:57 pm

  163. wahhh…bestnya….! kalau la aku dapat rasakannya…! nak tak yasmeen?

    Comment by nantha — Tuesday, August 4, 2009 @ 8:13 pm

  164. i prefer to be discrete.

    Comment by aidelisys — Monday, March 8, 2010 @ 8:23 pm

  165. klu pape pn blh msg aku kt whitecrow101@yahoo.com

    Comment by syah — Sunday, April 18, 2010 @ 9:38 pm

  166. nak aku tolong ke akak

    Comment by arab — Sunday, May 16, 2010 @ 1:36 am


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

The Banana Smoothie Theme Blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 159 other followers

%d bloggers like this: