Diari Berahi Yasmeen

Thursday, February 26, 2009

hi all… sori bz!

Filed under: Diari Kehidupan — Yasmeen @ 7:28 pm

Hi. Aku bz sikit la minggu ni, minggu lepas jugak. Aku ikut boss aku, En.Arif ke Jakarta. Disana aku sekadar ikut boss aku tu menjalankan urusniaga. Seminggu aku bersama boss di Jakarta. Sempat jugak kami habiskan masa bersama :p tapi untuk keselamatan dan rekod company, kami duduk bilik berasingan :p

Banyak yg aku bualkan dengan boss terutama sekali pasal hal rumahtangga dia dan memang serious bini dia tak boleh nak terima dia lagi selepas apa yg dia nampak depan mata hari tu. Dan bini dia mintak cerai jugak walau ape pun yg terjadi.

Aku pun tak faham. Salah aku ke? Mungkin salah aku la kot sebab tak lari je mase dia try nak sentuh aku hari tu. Tapi mase tu memang aku rela. Memang pepek aku terkuak-kuak nak kene pacak:p

so? ape lagi yg mampu aku buat? nak tolak tak mampu, kangkang jelah kan? tapi memang aku kesal la sebab boss aku mcm mintak aku bertanggungjawab atas apa yg berlaku. bila aku tak cakap dengan dia, dia tuduh aku nak lepaskan diri dan nak biarkan dia sorang diri hadapi semua tu. alamak, leceh betul la. macam dah terjebak je aku rase. aku dah tak tau camne lagi nak lari.

aku rase nak bagitau zamri la hal ni. sape lagi nak tolong aku? atau aku resign je tinggalkan boss aku dengan masalah dia camtu je?

25 Comments »

  1. wah….mimeen lu betol2 bz nih…10q sbb up jgak akhirnya…

    Comment by Ghostrider — Thursday, February 26, 2009 @ 7:54 pm

  2. thank q! thank q! syg mimeen..huhu lepas nie leh aku komen pnjang2! hehe..
    kcian ko ek meen..alor bz ek..asal ko xckap yg ko 2 bz,klu x aku xpush2 ko pnye.. :p

    emm..wlu cite ko kali nie xde uh ah..uh ah..tp best coz aku dpt space bnyk tuk komen2..haha sure yos pn stuju benor dgn aku..*kn yos kn..* :p
    yos! ko tgh holiday ek? ptut ah xnmpk couple of week nie.. :p nnt blek ole2 tuk anje jgn lupe ek..anje nk yg beso2 jek tau! :p

    Comment by rash — Thursday, February 26, 2009 @ 8:25 pm

  3. meen..nie cite yg aeri ks gak ke? asal name dia xde? kate hr2 dia nk post lg cite kt ko siap dia kate ade scene dia dgn ko uh..ah! uh..ah..!😛

    yasmeen :xde yg aeri kasi tu aku tak reti nak link kan dgn kisah sebelum ni :p

    Comment by rash — Thursday, February 26, 2009 @ 8:33 pm

  4. memandai je ko rash erk!!! mana bole aku buat scene ngan meen…. tak cukup syarat la….. actually maybe meen tak stuju idea aku tuh!… tak kisahla… kite follow yg empunya blog k….

    yasmeen : nanti la aku try sumbat bile mase sesuai :p lgpun ko bg watak baru, susah aku nak selit

    Comment by aeri — Thursday, February 26, 2009 @ 9:13 pm

  5. rash…ari ni aku main lubag kecik mcm hampehla… dah le ujan… kedi plak dok tergedik2 ganggu kosentrasi aku je… rase mcm aku nak pacak je kedi tu…

    Comment by aeri — Thursday, February 26, 2009 @ 9:18 pm

  6. meen tq for update… good story but too simple…😉

    Comment by aeri — Thursday, February 26, 2009 @ 9:19 pm

  7. huhu.thanks meen..pas nie buh ar name aku laks ye.hakhak.trasa gak nk jd watak dlm skandal nie.

    Comment by fezo — Thursday, February 26, 2009 @ 9:28 pm

  8. ekk! xde ek aeri? huhu sory bro wa tlebih2..
    yeke aeri..ko dh tau cuace 2-3 hr nie mndung je apsal ko g trn..kt jb pn ujan gak td..
    2lh ko aeri..aku vlnter jd kedi ko xmau..dunhill 20 je 2! hehe lg ko nk tkot aku celok kedi2 gedik 2 sume..
    aeri..ko tgk lubang kecik ke,tgk bntot gedik haa? noty ko nie kn!

    Comment by rash — Thursday, February 26, 2009 @ 9:43 pm

  9. tengok watpe rash….tempokla…tapi tempok cengkamle.. nyaman seh!!!! memantul tu…tapi merah le kulit aku skit kena cubit… cubit manje… hehehehe….

    kalo ko jadi kedi aku… lagile aku tak bole nampak lubang… kabus ngan asap rokok ko je…. haahahaha…

    Comment by aeri — Thursday, February 26, 2009 @ 10:02 pm

  10. cilake ko..buat aku mrenyam jek..cubit manje 2 buat aku xthn! pakal aku nie kt jb,klu kt kl lame dh aku roger ko aeri..jd kedi free pn aku sngup! xde hal ye..haha

    Comment by rash — Thursday, February 26, 2009 @ 10:31 pm

  11. eh! aeri! tgk ats..ank ikanlh..hek! ko kenen cube?

    Comment by rash — Thursday, February 26, 2009 @ 10:34 pm

  12. malas nak kenenla… anak ikan tu balak … klu apam nakle jugak… apam kepit balak… hahahaha… klu balak ngan balak nak watpe??? main pedang??? grrrrr…. lainla ko rash.. sume ko bole… atas bawah depan n blkg.. aku tak gurl BJ aku ngan cipap je aku layan…. huhuhuhu…

    Comment by aeri — Friday, February 27, 2009 @ 7:13 am

  13. Meen is beginning her touch!!!! like those days!!! hehehehe… Keep it UP gurl…….

    Comment by Ameer77 — Friday, February 27, 2009 @ 7:34 am

  14. gurl… i love you… i mean, i love your way of life… hahahaha….

    ko pegi la jumpa wife bos kau tu, pastu explain kat dia yang sebenarnya kau terkantoi main dengan org lain oleh boss kau… hehehe, sure ko kena pelempang lagi sekali…

    Comment by eddie — Friday, February 27, 2009 @ 7:55 am

  15. Hmm… apa kejadah yg boss kau nak suruh kau tanggungjawab??? Dia yg ngandung anak kau ke Meen?? Bukan ke konek dia yg pacak kau? Bukan ke dia yg nak main kau sgt2??? tak btol lah boss kau tu… Tak pernah aku come across jantan mcm ni!!!

    yasmeen : tah la tiara, aku pon tired da nak kawen lg (muke serious)

    Comment by Tiara — Friday, February 27, 2009 @ 8:19 am

  16. tiara.. tu name jantak siak!!!! ade ke patut suh pompuan yg betanggungjawab???? betul cakap ko tu tiara….

    tapi dalam pale otak aku nih… maybe boss die takut kehilangan padang bola die.. so die nak meen bertanggungjawab menjadi padang bola permenant die kot????? huhuhuhu…..

    Comment by aeri — Friday, February 27, 2009 @ 8:35 am

  17. rase2 nya … boss die tu dah berkenan sgt dengan kemutan meen and service meen hape??? hehehehe grip baik tu….

    Comment by aeri — Friday, February 27, 2009 @ 8:36 am

  18. Bukan dia suruh kau bertanggungjwb tu meen…
    maksudnya…dia nak pepek kau lagi lagi dan lagi…

    Ti…kau penah came across jantan yg main ngan kau spai tejulur kaki kau kat tingkap keta kan kan kan?…kekeke

    Comment by capt pot — Friday, February 27, 2009 @ 9:52 am

  19. tiara..jgn emo sgt lh..hehe mimeen br coner skt cite ko dh cm2 ek..baguis btolah ko nie..hehe skrg aku nk tnye ko? ko nk meen buat cmner??

    Comment by rash — Friday, February 27, 2009 @ 10:08 am

  20. thanks tiara… thanks lea…

    i love u all… muah muah muah…

    thanks to ameer too… hehehehe but no muah2 lah…

    Comment by eddie — Friday, February 27, 2009 @ 1:05 pm

  21. huhuhu…korang ni,br aku tggalkan skejap makin menjadi-jadi eh….

    Comment by Ghostrider — Friday, February 27, 2009 @ 1:10 pm

  22. mimeen…citer kali ni dah mula menampakkan ada life sket,mcm idup di dunia realiti…kali ni nampak lu punye writing dah mtang,mcm lu tulis dlm diari gitu….kalu tak mengongkek je keje ko x henti2,x penat ke heh…tiada kesalahan ejaan buat masa ni,bagus2….mimeen wa bleh ckp yg lu ni perfct ten hihi….

    yasmeen : yg paling aku jaga ialah ejaan. sbb aku takut ko bebel huhuhu

    Comment by Ghostrider — Friday, February 27, 2009 @ 1:18 pm

  23. lg satu mimeen,mana wa punye komen kat klia smlm ek…lu x approve lg ke???

    yasmeen : ade tu yos atas skali. kalo ko pakai ip lain mmg aku kene approve dulu. kalo pakai ip yg slalu ko pakai aku da set auto approve huhuhuhu

    Comment by Ghostrider — Friday, February 27, 2009 @ 1:20 pm

  24. wei eddie…sounds so sexcited lah pulok ko nie…lum interview ketigk lagi…..saper lagi kalau bukan Meen…hehehehehe

    Comment by Ameer77 — Friday, February 27, 2009 @ 10:52 pm

  25. apa la nasib aku… apa la nasib batang konek aku nie… ada makan ka tara makan…? hahaha

    Comment by eddie — Sunday, March 1, 2009 @ 10:40 am


RSS feed for comments on this post.

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

